Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö hyviä kiinteistönvälittäjiä Helsingissä?

Vierailija
08.09.2013 |

Mielelläni ottaisimme suosituksia.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/48 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAE: ykv, lkv, kaupunkisi, skvl laatuyritys. Valitse;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää andrei koivumäki on kyllä ihan idiootti. Keulii sillä kuinka menestynyt on elämänkoulu ammatissa. Käytännössä homma ei vaadi mitään mmaattitaitoa. Myy ihmisten asuntoja ja kuulee olevansa joku cheek.

Vierailija
24/48 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeti myy hetkessä

Vierailija
25/48 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinteistövälitys...

Vierailija
26/48 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möin viimevuonna kaksi Helsingin sijoitusasuntoani Antin kautta. Suhkot nopeasti menivät kaupaksi vaikka putkiremppa oli tulossa. Nuori ja osaava sekä selkeästi tykkäsi työstään! Suosittelen ja kiitos vielä kerran!

www.anttiravealkv.com

Vierailija
27/48 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse myynyt pari kotiani ydinkeskustassa Linda Fagerströmin kautta ja molemmissa saatu hinta on ollut reippaasti korkeampi kuin mitä itse olisin osannut odottaa (tosin molemmat asunnot olivat aika erityislaatuisia) - käytän varmasti tulevaisuudessakin. Lisäksi jos ulkonäkö auttaa myynnissä niin Lindalta saa varmasti papukaijamerkinkin päälle!

Vierailija
28/48 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten sain hyvää palvelua Helsingissä Saija Hakolalta. En tiedä vieläkö toimii välittäjänä.

Vierailija
29/48 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.tuulafriman.fi/

Minun valintani myös, voin suositella! Myi Herttoniemestä asuntomme kovalla työllä, oli kohteena varmaan aika haastava. Haki tarjouksia ympäri Helsinkiä. Perusteelinen ja hyvä kiinteistönvälittäjä.

Vierailija
30/48 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkii jenkkityyppiä ja on itseään täynnä. Varmaan moni ei halua tälläistä oman asuntonsa myyjäksi. Jutut kovia, on varmaan myyntikin, mutta brassaillee omalla autollaan ja kellolla. Voi voi mikä lapsi.

Vierailija
31/48 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andrei Koivumäki on kyllä yks iso vitsi 😂😂😂 edellinenkin kommentti luultavasti hänestä

Vierailija
32/48 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistönvälittäjä ei voi olla hyvä,koska huijarit ovat pahoja

Vierailija
33/48 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannes kirjoitti:

Tää andrei koivumäki on kyllä ihan idiootti. Keulii sillä kuinka menestynyt on elämänkoulu ammatissa. Käytännössä homma ei vaadi mitään mmaattitaitoa. Myy ihmisten asuntoja ja kuulee olevansa joku cheek.

Kun puhuu, heiluttelee myös käsiaan ihan kuin "räppäisi" siinä samalla. En osaa selittää kunnolla, mutta tiedätte varmasti mitä tarkoitan eli sellaiset nolot käsiliikkeet, joita räpätessä huidotaan.

Vierailija
34/48 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kiva arvostella ihmisiä täällä? Mitä jos kyselis nimellä kuka on paras kaupan kassa tai hotellivirkailija

Vierailija
35/48 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kiva arvostella ihmisiä täällä? Mitä jos kyselis nimellä kuka on paras kaupan kassa tai hotellivirkailija

Tutustu tapaukseen, palataan sitten asiaan

Vierailija
36/48 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannes kirjoitti:

Kun puhuu, heiluttelee myös käsiaan ihan kuin "räppäisi" siinä samalla. En osaa selittää kunnolla, mutta tiedätte varmasti mitä tarkoitan eli sellaiset nolot käsiliikkeet, joita räpätessä huidotaan.

...Ja sanoo väliin "jou", "jea"

Vierailija
37/48 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin väittää Andrein kirjoittamaksi mainokseksi.

Vierailija
38/48 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydät mahdottomia. Lukuisia olen tavannut, hyvää en ainuttakaan, erinomaisesta puhumattakaan. Suurin osa ylimielisiä "en mää vaan tiedä, eikä mua kiinnosta paskaakaan selvittää asiaa" -asenteella olevia tyyppejä. Nämä kokemukset ovat Oulusta ja Helsingistä. 

En tiedä toimiiko nää Helsingissä, mutta ainakin Oulussa toimivasta Aureasta löytyy pätevää porukkaa.

Vierailija
39/48 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt törmäsin taas yhteen välittäjään, joka ei toimita ostajalle papereita. Olen siis itse ostajana tai olisin, jos saisin kohteesta muutakin kuin myyntiesitteen. Edes näyttöön välittäjä ei tuonut virallisia dokumentteja, mistä näitä löytyy?

Vierailija
40/48 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannes kirjoitti:

Kyllähän tuo Andrei Koivumäki on vaikuttanut myöskin "räppärinä" ADK -taiteilijanimellä. Selvästi monilahjakkuus kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi