Tiedättekö hyviä kiinteistönvälittäjiä Helsingissä?
Kommentit (48)
HAE: ykv, lkv, kaupunkisi, skvl laatuyritys. Valitse;)
Tää andrei koivumäki on kyllä ihan idiootti. Keulii sillä kuinka menestynyt on elämänkoulu ammatissa. Käytännössä homma ei vaadi mitään mmaattitaitoa. Myy ihmisten asuntoja ja kuulee olevansa joku cheek.
Möin viimevuonna kaksi Helsingin sijoitusasuntoani Antin kautta. Suhkot nopeasti menivät kaupaksi vaikka putkiremppa oli tulossa. Nuori ja osaava sekä selkeästi tykkäsi työstään! Suosittelen ja kiitos vielä kerran!
Olen itse myynyt pari kotiani ydinkeskustassa Linda Fagerströmin kautta ja molemmissa saatu hinta on ollut reippaasti korkeampi kuin mitä itse olisin osannut odottaa (tosin molemmat asunnot olivat aika erityislaatuisia) - käytän varmasti tulevaisuudessakin. Lisäksi jos ulkonäkö auttaa myynnissä niin Lindalta saa varmasti papukaijamerkinkin päälle!
Vuosia sitten sain hyvää palvelua Helsingissä Saija Hakolalta. En tiedä vieläkö toimii välittäjänä.
http://www.tuulafriman.fi/
Minun valintani myös, voin suositella! Myi Herttoniemestä asuntomme kovalla työllä, oli kohteena varmaan aika haastava. Haki tarjouksia ympäri Helsinkiä. Perusteelinen ja hyvä kiinteistönvälittäjä.
Leikkii jenkkityyppiä ja on itseään täynnä. Varmaan moni ei halua tälläistä oman asuntonsa myyjäksi. Jutut kovia, on varmaan myyntikin, mutta brassaillee omalla autollaan ja kellolla. Voi voi mikä lapsi.
Andrei Koivumäki on kyllä yks iso vitsi 😂😂😂 edellinenkin kommentti luultavasti hänestä
Kiinteistönvälittäjä ei voi olla hyvä,koska huijarit ovat pahoja
Hannes kirjoitti:
Tää andrei koivumäki on kyllä ihan idiootti. Keulii sillä kuinka menestynyt on elämänkoulu ammatissa. Käytännössä homma ei vaadi mitään mmaattitaitoa. Myy ihmisten asuntoja ja kuulee olevansa joku cheek.
Kun puhuu, heiluttelee myös käsiaan ihan kuin "räppäisi" siinä samalla. En osaa selittää kunnolla, mutta tiedätte varmasti mitä tarkoitan eli sellaiset nolot käsiliikkeet, joita räpätessä huidotaan.
Onko kiva arvostella ihmisiä täällä? Mitä jos kyselis nimellä kuka on paras kaupan kassa tai hotellivirkailija
Vierailija kirjoitti:
Onko kiva arvostella ihmisiä täällä? Mitä jos kyselis nimellä kuka on paras kaupan kassa tai hotellivirkailija
Tutustu tapaukseen, palataan sitten asiaan
Vierailija kirjoitti:
Hannes kirjoitti:
Kun puhuu, heiluttelee myös käsiaan ihan kuin "räppäisi" siinä samalla. En osaa selittää kunnolla, mutta tiedätte varmasti mitä tarkoitan eli sellaiset nolot käsiliikkeet, joita räpätessä huidotaan.
...Ja sanoo väliin "jou", "jea"
Uskaltaisin väittää Andrein kirjoittamaksi mainokseksi.
Vierailija kirjoitti:
Pyydät mahdottomia. Lukuisia olen tavannut, hyvää en ainuttakaan, erinomaisesta puhumattakaan. Suurin osa ylimielisiä "en mää vaan tiedä, eikä mua kiinnosta paskaakaan selvittää asiaa" -asenteella olevia tyyppejä. Nämä kokemukset ovat Oulusta ja Helsingistä.
En tiedä toimiiko nää Helsingissä, mutta ainakin Oulussa toimivasta Aureasta löytyy pätevää porukkaa.
Nyt törmäsin taas yhteen välittäjään, joka ei toimita ostajalle papereita. Olen siis itse ostajana tai olisin, jos saisin kohteesta muutakin kuin myyntiesitteen. Edes näyttöön välittäjä ei tuonut virallisia dokumentteja, mistä näitä löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Hannes kirjoitti:
Kyllähän tuo Andrei Koivumäki on vaikuttanut myöskin "räppärinä" ADK -taiteilijanimellä. Selvästi monilahjakkuus kyseessä.
http://aninkainen.fi/aninkainen-fi-henkilosto/