HELP!!!! Kauanko kstää että tikit sulaa alapäästä synnytyksen jälkeen?? uskaltaako yrittääkään
seksiä ennen kuin ne on sulaneet?Mulla niitä 7 kappaletta :(
Kommentit (16)
Mutta tikkejä oli vain 2, että tilanne on eri.
että tikit repeää jos sitä seksiä yrittää :(
Eikö oo ketään sairaanhoitajaa/kätilöä joka tietäis noin suunnilleen kauanko niissä se sulaminen kestää. Mulla on sellainen kiristävä tunne tuolla alapäässä niiden tikkien takia joten en usko että seksihommia uskaltaa ennen kuin ne on sulaneet, vaikka mieli tekis ihan hitosti.
t: 4 jolla revähti KAIKKI tikit auki kun istuutui. Mutta huh, kun helpotti sen jälkeen olemista.
Vierailija:
Mulle sanottiin Tyksissä, ettei....
t: kolme siellä synnyttänyt
Minulle ainakin sairaalassa sanottu että sitten kun tuntuu hyvältä.
Mutta olikin ekalla kerralla vain kaksi tikkiä ja toisella kerralla selvisin ilman.
eihänkortsu edes pysy ehjänä jos tikit on siellä, mulla ainakin törröttää tikkien päät sen verran ettei takuulla pääse edes sisään asti kun kumi repeää!!
mikä siis syy että kumia pitäis käyttää??
ap
Vierailija:
eihänkortsu edes pysy ehjänä jos tikit on siellä, mulla ainakin törröttää tikkien päät sen verran ettei takuulla pääse edes sisään asti kun kumi repeää!!mikä siis syy että kumia pitäis käyttää??
ap
Ja haluatko uudestaan heti raskaaksi?
Ei olisi kyllä tullut mieleenkään harrastaa seksiä sen jälkeen kun vessassa tulin katsoneeksi tuhoja. Jopa klitoriksessa oli tikki. Siinä meinasi itku tulla kun kaikki oli ihan mössönä.
sujui. Yksilöllistä tuo repeäminen/paraneminen/seksielämän aloittaminen. Mikä sopii toiselle, ei sovi toiselle.
Vuonna 2006 ja paikka KOS. Miten teille moiset hommat edes mieleen tulee, kun jälkivuotokin vielä päällä. Mulla se joka kerta kestänyt 5-7 viikkoa.
Kyllä sen ymmärtää, että seksiä tekee mieli, mutta maltti on valttia...Onhan se seksi muutakin kuin " yhdyntä" ....
Vierailija:
Ei olisi kyllä tullut mieleenkään harrastaa seksiä sen jälkeen kun vessassa tulin katsoneeksi tuhoja. Jopa klitoriksessa oli tikki. Siinä meinasi itku tulla kun kaikki oli ihan mössönä.
JA olen joka kerrasta revennyt, ekasta jopa peräaukon vieressä ja tokalla klitoriksessa tikit. Ekasta kaikki tikit vielä repes itsekseen.
kokeilkaa ensin varovasti, jos ei satu niin siitä vaan!munki mies naureskeli kun tikit kutitti sitä