Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni torjui jonkun vieraan naisen itsensä tyrkyttämisen

Vierailija
23.08.2020 |

Eilen terassilla joku nainen yritti saada mieheni mukaansa. Mies tokaisi sille että ei vaihda huonompaan. Tyrkkt lähti nöyryytettynä pois. Siitäs sait sinä tyrkky, jos tätä luet! Älä enää ikinä yritä minun miestäni.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäs sai se tyrkyttäjä kunnolla nenilleen

Vierailija
2/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mahtoi olla jo tosi huono saalis, jos oli ap:takin surkeampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäs näitte (palstamammat), kyllä niitä kunnollisiakin miehiä Suomesta löytyy.

Vierailija
4/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäs näitte (palstamammat), kyllä niitä kunnollisiakin miehiä Suomesta löytyy.

Mutta miksi ne on kitkerien itsetunnottomien palstamammojen kanssa?

Vierailija
5/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS.

Vierailija
6/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäs näitte, suomalainen mies on luotettava.

Vierailija
7/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki olisi omassa päässä ja elämässä kunnossa, niin ei olisi mitään syytä olla pahansuopa rakkautta ja läheisyyttä etsiviä ihmisiä kohtaan. Torjua voi nätistikin. Minä olen lähinnä surullinen niiden yksinäisten naisten puolesta jotka minun miestäni havittelevat. Toki minä samanlaisen kultakimpaleen kaikille muillekin soisin, mutta valitettavasti näitä on vain yksi.

Vierailija
8/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kövi niin, että mies iski vieraita naisia epätoivoisesti ja onnistui lopulta pettämään. Seuraavana päivänä iski morkkis. Olisi nyt kuitenkin edes keksinyt vähän omaperäisemmän meriselityksen.

Vierailija
9/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen nainen olisi tarvinnut ehkä vain kertaluontoisen tarpeidensa tyydyttämisen, sekä halunnut hetken ilon siitä että saa vieteltyä varatun miehen. Nyt te kuitenkin miehesi kanssa riistitte häneltä tämän pienen ilon.

Vierailija
10/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen nainen olisi tarvinnut ehkä vain kertaluontoisen tarpeidensa tyydyttämisen, sekä halunnut hetken ilon siitä että saa vieteltyä varatun miehen. Nyt te kuitenkin miehesi kanssa riistitte häneltä tämän pienen ilon.

Juuri näin, tosi itsekästä käytöstä ap:n mieheltä. Ei hänen olisi tarvinnut muuta kuin harrastaa seksiä sen naisen kanssa.

Vierailija
11/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoi olla nainen aika kännissä.

Vierailija
12/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, tosi itsekästä käytöstä ap:n mieheltä. Ei hänen olisi tarvinnut muuta kuin harrastaa seksiä sen naisen kanssa.

Vedetään vielä tähänkin korona, kun on ollut niiiiin rankkaa!

Vierailija
13/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki olisi omassa päässä ja elämässä kunnossa, niin ei olisi mitään syytä olla pahansuopa rakkautta ja läheisyyttä etsiviä ihmisiä kohtaan. Torjua voi nätistikin. Minä olen lähinnä surullinen niiden yksinäisten naisten puolesta jotka minun miestäni havittelevat. Toki minä samanlaisen kultakimpaleen kaikille muillekin soisin, mutta valitettavasti näitä on vain yksi.

Tää on kyllä totta. Joskus se läheisyyttä ja rakkautta etsivä voi olla myös tuttava, joka ei tajua niitä nättejä torjumisia. Surullista on se, että ihastuminen voi aiheuttaa paljon pahaa.

Vierailija
14/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi uskottava tarina. Siellä aitaa joku reppana suomimies kirjoitella märistä unistaan.

Vierailija
15/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuon tilanteen voinut hoitaa paremminkin. Ei ole syytä nöyryyttää rakkautta etsivää yksinäistä ihmistä. Vaatii paljon rohkeutta lähestyä kiinnostavaa ihmistä

Vierailija
16/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on tökeröä varattuja miehiä metsästää jossakin ja kuvitella jotenkin olevansa niin hyvä että on parempi kuin nykyinen kumppani. Itsekästä ja yököttävää toimintaa ja joo, tosi säälittävää!

Vierailija
17/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäs näitte, suomalainen mies on luotettava.

Yksittäistapaus, ei saa yleistää

Vierailija
18/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain heikkoitsetuntoinen tuolla tavalla ylikompensoi.

Vierailija
19/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on tökeröä varattuja miehiä metsästää jossakin ja kuvitella jotenkin olevansa niin hyvä että on parempi kuin nykyinen kumppani. Itsekästä ja yököttävää toimintaa ja joo, tosi säälittävää!

Eihän sitä voi ennakolta tietää onko parempi kuin se miehen nykyinen. Miehen on tehtävä tilanteessa valinta, ja siitähän se sitten selviää että kumpi on parempi.

Vierailija
20/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesikö siis tää iskijänainen että tää herra on varattu? Jos ei tiennyt niin ihan turha tylyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme