Mieheni torjui jonkun vieraan naisen itsensä tyrkyttämisen
Eilen terassilla joku nainen yritti saada mieheni mukaansa. Mies tokaisi sille että ei vaihda huonompaan. Tyrkkt lähti nöyryytettynä pois. Siitäs sait sinä tyrkky, jos tätä luet! Älä enää ikinä yritä minun miestäni.
Kommentit (26)
No mahtoi olla jo tosi huono saalis, jos oli ap:takin surkeampi.
Siinäs näitte (palstamammat), kyllä niitä kunnollisiakin miehiä Suomesta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Siinäs näitte (palstamammat), kyllä niitä kunnollisiakin miehiä Suomesta löytyy.
Mutta miksi ne on kitkerien itsetunnottomien palstamammojen kanssa?
Siinäs näitte, suomalainen mies on luotettava.
Jos kaikki olisi omassa päässä ja elämässä kunnossa, niin ei olisi mitään syytä olla pahansuopa rakkautta ja läheisyyttä etsiviä ihmisiä kohtaan. Torjua voi nätistikin. Minä olen lähinnä surullinen niiden yksinäisten naisten puolesta jotka minun miestäni havittelevat. Toki minä samanlaisen kultakimpaleen kaikille muillekin soisin, mutta valitettavasti näitä on vain yksi.
Oikeasti kövi niin, että mies iski vieraita naisia epätoivoisesti ja onnistui lopulta pettämään. Seuraavana päivänä iski morkkis. Olisi nyt kuitenkin edes keksinyt vähän omaperäisemmän meriselityksen.
Kyseinen nainen olisi tarvinnut ehkä vain kertaluontoisen tarpeidensa tyydyttämisen, sekä halunnut hetken ilon siitä että saa vieteltyä varatun miehen. Nyt te kuitenkin miehesi kanssa riistitte häneltä tämän pienen ilon.
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen nainen olisi tarvinnut ehkä vain kertaluontoisen tarpeidensa tyydyttämisen, sekä halunnut hetken ilon siitä että saa vieteltyä varatun miehen. Nyt te kuitenkin miehesi kanssa riistitte häneltä tämän pienen ilon.
Juuri näin, tosi itsekästä käytöstä ap:n mieheltä. Ei hänen olisi tarvinnut muuta kuin harrastaa seksiä sen naisen kanssa.
Mahtoi olla nainen aika kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, tosi itsekästä käytöstä ap:n mieheltä. Ei hänen olisi tarvinnut muuta kuin harrastaa seksiä sen naisen kanssa.
Vedetään vielä tähänkin korona, kun on ollut niiiiin rankkaa!
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki olisi omassa päässä ja elämässä kunnossa, niin ei olisi mitään syytä olla pahansuopa rakkautta ja läheisyyttä etsiviä ihmisiä kohtaan. Torjua voi nätistikin. Minä olen lähinnä surullinen niiden yksinäisten naisten puolesta jotka minun miestäni havittelevat. Toki minä samanlaisen kultakimpaleen kaikille muillekin soisin, mutta valitettavasti näitä on vain yksi.
Tää on kyllä totta. Joskus se läheisyyttä ja rakkautta etsivä voi olla myös tuttava, joka ei tajua niitä nättejä torjumisia. Surullista on se, että ihastuminen voi aiheuttaa paljon pahaa.
Tosi uskottava tarina. Siellä aitaa joku reppana suomimies kirjoitella märistä unistaan.
Olisihan tuon tilanteen voinut hoitaa paremminkin. Ei ole syytä nöyryyttää rakkautta etsivää yksinäistä ihmistä. Vaatii paljon rohkeutta lähestyä kiinnostavaa ihmistä
No kyllä on tökeröä varattuja miehiä metsästää jossakin ja kuvitella jotenkin olevansa niin hyvä että on parempi kuin nykyinen kumppani. Itsekästä ja yököttävää toimintaa ja joo, tosi säälittävää!
Vierailija kirjoitti:
Siinäs näitte, suomalainen mies on luotettava.
Yksittäistapaus, ei saa yleistää
Vain heikkoitsetuntoinen tuolla tavalla ylikompensoi.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on tökeröä varattuja miehiä metsästää jossakin ja kuvitella jotenkin olevansa niin hyvä että on parempi kuin nykyinen kumppani. Itsekästä ja yököttävää toimintaa ja joo, tosi säälittävää!
Eihän sitä voi ennakolta tietää onko parempi kuin se miehen nykyinen. Miehen on tehtävä tilanteessa valinta, ja siitähän se sitten selviää että kumpi on parempi.
Tiesikö siis tää iskijänainen että tää herra on varattu? Jos ei tiennyt niin ihan turha tylyttää.
Siitäs sai se tyrkyttäjä kunnolla nenilleen