Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole ollut miestä viiteen vuoteen.

Vierailija
08.09.2013 |

Erottiin ja sen jälkeen olen ollut tyytyväinen.En usko että löydän Suomesta ketään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut 21 vuoteen seurustelukumppania.

Vierailija
22/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon aina luullu olevani jotenkin poikkeava, kun ei ole ollut suhdetta 8-v  kiva huomata, että ei oo ainoo onneton.. oon pitäny itseäni vähän säälittävänä tapauksena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 15:35"]

Suosittelen Turkkiin, Irakiin, Iraniin, Kreikkaan, Gambiaan tms kehituysmaahan matkustamista. Aika nopeasti päättyy yksinäisyys.

[/quote]

Turkki ja Kreikka eivät ole kehitysmaita. Tiesitkö, että Turkin talous on kasvanut viimeiset 10 vuotta 5% keskivauhtia? Tiesitkö, että maa on maailman 15 suurin talous (Suomi sijan 50 huonommalla puolella)? Oletko käynyt milloin viimeksi tarkastelemassa maan "köyhyyttä"? Ne pääkaupunkiseudulla asuvat Turkin kurdit eivät edusta "keskimääräistä turkkilaista".

Vierailija
24/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Turkki edelleen on suomalaisittain köyhä maa. BKT alle neljäsosa Suomesta. Harmaa talous siellä tosin kukoistaa mutta sitäkään en varsinaiseksi meriitiksi laskisi. Lähinnä se on osa kansanluonnetta ja huonot tapansa tuovat mukanaan.

Äo muistaakseni 92 eli onhan se toisaalta paljon parempi kuin monilla muilla mailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme