Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole ollut miestä viiteen vuoteen.

Vierailija
08.09.2013 |

Erottiin ja sen jälkeen olen ollut tyytyväinen.En usko että löydän Suomesta ketään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut kymmeneen vuoteen... eikä taida löytyäkään, välillä ottaa kupoliin.

Vierailija
2/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih! Ei ihmisen pidä olla yksin. Minkä ikäisiä olette? Toivon, että itse löydän - jos en sitä Oikeaa, niin ainakin kivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ikä taida vaikuttaa.Vaan joku muu.Hih hih.

Vierailija
4/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Turkkiin, Irakiin, Iraniin, Kreikkaan, Gambiaan tms kehituysmaahan matkustamista. Aika nopeasti päättyy yksinäisyys.

Vierailija
5/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei Suomesta löydy, niin ei kyllä kannata kattella muualtakaan! Ja mitä niillä äijillä yleensäkään tekee?

Vierailija
6/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kehitysmaan äijät on pelkkiä hyväksikäyttäjiä.

Vierailija
7/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla tunkeileva, mutta olen itse miettinyt monasti sitä, että miten suhtaudun seksiin jos eroan. Löytyykö mistään luonnollista seksikumppania vai olenko suihkun kanssa kahdestaan? Voitteko valaista, mikä on totuus?

Vierailija
8/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 15:40"]

En halua olla tunkeileva, mutta olen itse miettinyt monasti sitä, että miten suhtaudun seksiin jos eroan. Löytyykö mistään luonnollista seksikumppania vai olenko suihkun kanssa kahdestaan? Voitteko valaista, mikä on totuus?

[/quote]

Voit hankkia vakituisen panokaverin eli tyypin, jonka kanssa sovitte harrastavanne seksiä silloin tällöin. Ongelma on se, että toinen saattaa ihastua ja toinen pettyy, kun sopimus "rikkoutuu".

Tai sitten tyytyä siihen suihkuun, jonka kanssa ei tunnepuolen ongelmia tule syntymään.

Kolmas vaihtoehto on vaihtuvat, satunnaiset seksikumppanit, mutta se vaatii tietynlaisen luonteen, että kestää sitä arvaamattomuutta.

Vierailija
9/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut miestä kahteen vuoteen. Eikä edes minkäänlaista yhden illan seikkailua. Ei siinä muuten mitään mut välillä panettaa niin että itkettää..

Vierailija
10/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et nimenomaan Suomesta löytäisi ketään? Täällä on kuitenkin aika paljon porukkaa.

Vierailija
11/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut miestä kymmeneen vuoteen enkä ole halunnutkaan. Nyt vaan on alkanut yksi tietty pyörimään mielessä...

Seksin puutetta pahempi saattaa olla ihan vaan läheisyyden kaipuu. Seksuaalisia paineita pystyy purkamaan vaikka juuri sen suihkun kanssa, mutta oman käden pitely tai tyynyn halailu ei millään tavalla tuota tyydytystä hellyyden kaipuun ja kosketuksen puutteen osalta.

Ysillä hyvä näkemys tuohon seksiseuraan, lisäksi nykyään itse en kovin helposti lähtisi paneskelemaan vieraita, en halua nähdä sessiota netistä. Kuvaaminen ilman lupaa aivan liian helppoa.

Ap:lle, hienoa että olet tyytyväinen itseksesi! Älä otakaan ketään ennen kun olet taas valmis, jos joskus vielä olet.

Vierailija
12/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 15:29"]

Voih! Ei ihmisen pidä olla yksin. Minkä ikäisiä olette? Toivon, että itse löydän - jos en sitä Oikeaa, niin ainakin kivan.

[/quote]

Just. Näin mulle sanottiin, kun 25-vuotiaana tuskailin kun olin vielä yksin. "Älä odota jotain mister oikeaa, ota joku kiva." No niin tein. Arvaas mikä tilanne nyt! No, eronnut olen, kun ei se "joku kiva" toiminutkaan. Grr. 

2½ vuotta ilman miestä.

Vierailija
13/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta ilman. En ole kyllä kauheasti kaivannut.  Ikää 39. En halua mitään uusperhekuvioita joten en oikein osaa sanoa mitä sillä miehellä tekisin.

Vierailija
14/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko myöntää, että näin kymmenen vuoden yksinelon jälkeen kaipaisin arjen jakajaa, juttuseuraa ja edes läheisyyttä, mutta luonnollisesti seksi olisi myös kivaa... Ekat vuodet olin tyytyväinen vain pienten lasteni seurassa, sillä mitään uusperhekuviota en uskaltanut edes harkita, niin nyt on toisin, lapset isoja ja niillä on omat kuviot, kuten kuuluukin.

Toivon, että joskus eteeni tulisi mukava mies, jonka kanssa ei tarvitse uusperhettä pystyttää, mutta kahden "vanhan" kumppanuus olisi luksusta!

N42v

Vierailija
15/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa pitkäaikainen sinkku ilmoittautuu. Erosin kun nuorimmainen oli ihan pieni vauva vielä, enkä minäkään halunnut mitään uusperhekuvioita pyöritellä -joten olen ollut yksin nämä vuodet. Nyt lapset alkaa olla jo isoja joten alan olla valmis itsekin kahden aikuisen suhteeseen ilman sen kummempia kommervenkkejä. Mulla on kuitenkin rima korkealla, joten ihan kuka tahansa ei sytytä. Mut ei se mitään, mä nautin tästä sinkkuna olemisesta, nyttenkin viisi miestä piirittää ;) Se Oikea tulee toivottavasti vastaan, ja päihittää muut miehet mennen tullen. Sitä odotellessa nautin huomiosta jota suorastaan satelee ;) 

Vierailija
16/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut miestä, ei siis pelkkää seksiseuraakaan, 7 vuoteen eli sen jälkeen kun ex-aviomieheni minut jätti. En edes halua seksiä sellaisen ihmisen kanssa jota en rakasta, joten yhdenillan jutut ei ole mun juttu. Mieluummin sitten kaksin sen suihkun kanssa... 

Mutta joo, kyllä joskus tekisi mieli seksiä, ja vielä enemmän arjen jakajaa. Nyt olen jo 39 v ja rupsahtanut joten olen jo luopunut toivosta koskaan löytää. Vauvakuumekin piinaa vieläkin, kun exän kanssa ei lapsia saanut, koska hän oli paljon minua vanhempi ja edellisestä liitosta jo lapset tehtynä, ei halunnut uudelle kierrokselle.

Vierailija
17/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

17, toivon sulle mukavaa kumppania vielä!

yksi ylemmistä...

Vierailija
18/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 32v. ja ilman miestä 4 vuotta! Masennus, lihominen ym. syinä, että en oo saanu ketään, no yks oli kyllä kolme vuotta sitten, yhden yön juttu :(

Vierailija
19/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 15:35"]

Suosittelen Turkkiin, Irakiin, Iraniin, Kreikkaan, Gambiaan tms kehituysmaahan matkustamista. Aika nopeasti päättyy yksinäisyys.

[/quote]

Kaikissa noissa olen käynyt Irania lukuunottamatta ja edelleen olen yksin.

Vierailija
20/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

I man from vinkuintia. I very interest in Finland woman. Must weigh at least 90 kilo and be able to lift 75 kilo bench press (easy for Finland woman).  Answer with picture before tuesday when my visa run out. I very good man.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä