Kaverikyläileekö muiden ekaluokkalaiset paljon?
Onko teidän ekaluokkalaiset paljon muiden lapsien luona kylässä? Omani leikkii pihassa ym. mutta harvemmin käy muiden luona leikkimässä.. Mites muilla, tarviiko tuon ikäisen jo kyläillä paljon itsekseen?
Kommentit (7)
Mun ekaluokkalaista ei näkis kotona ikinä, jos hän itse saisi päättää. On koko ajan kavereiden luona tai ulkona kavereiden kanssa. Ovat toki meilläkin usein, mutta nyt ilmat on niin hyvät, että viihtyvät enimmäkseen ulkona.
Hyvillä säillä ovat olleet paljon ulkona pihakavereiden kanssa, huonommilla keleillä paljon enemmän vaan kotona.
Kyllä meillä poika kyläilee ihan itsekseen, toki soittaa ja ilmoittaa minne on menossa. Mutta enemmänkin tuolla kaveriporukalla on sellaista pomppimista paikasta toiseen. Ollaan yhden tykönä tunti ja sitten seuraavaan kohteeseen :D
Toki muksut ulkonakin ovat ja yleensä minä ainakin ajan koko porukan ulos jos on nätti ilma. Sisällä ehtii olla sitten myöhemminkin.
Max kerran kuussa tai kahdessa. Pikkusiskon kanssa leikkiminen riittää.
Meidän toinen lapsi on sellainen, että väsyy koulun hälinästä sen verran paljon, että illata haluaa olla perheen kesken. Välillä kaverit kutsuu ja saattaa lähteä, mutta yleensä viihtyy paremmin itsekseen. Toinen lapsi on sitten vastakohta. Tylsistyy yksinolosta heti ja aina olisi menossa kavereille.
Meillä poika juoksee naapurin tytön kanssa pihojen välillä arkena paljonkin, mutta saavat leikkiä ihan ulkona vaan molemmissa paikoissa.