Minulla on aina ollut pömppömaha
En voi pitää mitään napapaitoja tai harrastaa seksiä. Urheilen niin, että käyn joka toinen päivä salilla ja joka toinen päivä lenkillä. Syön aamupuuron, pasta-liha-kasvislounaan ja iltapalaksi banaanilettuja. En tule koskaan olemaan lättävatsa. Se on vain nyt pakko hyväksyä. Nytkin kun istun niin tuossa on tuollainen rengas.
Kommentit (23)
Story of your life. Mut mieti, jos susta kirjoitetaan joskus kirja, ni siihen riittää puolikas sivu, johon vois laittaa tuon sun aloitukset.
Simppeliä elämää :)
Tykkään jotenkin tästä aloituksesta. Hyväntuulinen ja aito.
Vierailija kirjoitti:
No ei se haittaa
Minua se vähän haittaa.
Ap
Pieni pömppömaha on söpö :) Lättävatsat on aika tylsiä.
Miten se maha seksin harrastamisen estää.
Samma här. On notkoselkä ja kapea lantio. Bmi alta 20, silti aina ja iankaikkisesti maha pömpöttää. Vielä enemmän silloin, kun menkat tulossa tai syönyt jotain sopimatonta. Mut ei se maata kaada, en ite koe tätä isoksi ongelmaksi. En ole täydellinen, no, sääret on hyvät ;)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako syyä pastaa
Jep. Kokeile olla ilman vehnää ja hämmästy.
Aattelitko muuten jättää lapset tekemättä pömppömahan takia?
Jos sulla on eteenpäin kallistunut kohtu niin pömppis lähtee kohdun poistolla. Ei millään muulla tapaa. Se siellä pönöttää etiäpäin silloinkin kun ei ole raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako syyä pastaa
Jep. Kokeile olla ilman vehnää ja hämmästy.
Aattelitko muuten jättää lapset tekemättä pömppömahan takia?
Mikä ketoilija sinäkin olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No haluisin imaista omaa pippeliä mutta kun yritän laittaa päätä pippeliin niin en saa laitettua ku tuo pömppömaha on eessä. Ap
Tarvitseeko edes sanoa, ettei tämä ollut ap...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako syyä pastaa
50 g päivässä syön.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No haluisin imaista omaa pippeliä mutta kun yritän laittaa päätä pippeliin niin en saa laitettua ku tuo pömppömaha on eessä. Ap
Taitaa olla vähä isompi pömppömaha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako syyä pastaa
50 g päivässä syön.
Ap
Miksi?
Tee vatsalihaksia vahvistavia liikkeitä.
Sama. Pömppis oli laihimmillanikin kun olin 165 cm, 45 kg. Nyt 75 kg ja näytän siltä kuin olisin raskaana. Hirveän näköistä kun kaikki rasva mahassa, tissit a-kuppia :(
Keliakia voi turvottaa. Eikä ne kokeet ole niin tarkkoja,voi olla silti vaikka jää vähän vajaaksi tuloksesta.
Kokeile vakuumipitoa, pari minuuttia menee päivässä. Ilmat ulos uloshengityksellä ja vatsa sisään, hengittämättä niin kauan kuin voi (itse pystyn ehkä 10-20 sekuntia). Viisi toistoa. Itse tehnyt tuota ja taitaa auttaa. Aktivoi syvät vatsalihakset.
Tuosta oli taannoin iltasanomissa/-lehdessä.
No ei se haittaa