Kuinka moni hyväksyy mieheltä...
... Ystävyyden ex-vaimoon?
... Ystävyyden kaveriin, jonka kanssa petti ex-vaimoa?
... Yhteisen seksielämän puimisen entisten seksikumppanien kanssa?
Kommentit (8)
Ekan hyväksyn ihan helposti, toista tuskin? tai rippuu monestakin asiasta lopulta...
Tuota vikaa en ole varma, tietäisinkö minä tuosta? Jos tietäisin, niin en ole varma. Ikävää olisi, että joutuu puimaan, miksi? EI ainakaan mun vuoksi ;)
Jos mieheni tekisi tuota kaikkea, en tosiaan sietäisi, en, ei olis mun alkujaankaan.
Siis "kehuskelee" meidän seksielämällä naispuolisille ystävilleen.
Eka on mielestäni ihan normaalia ja jopa toivottavaa, ainakin jos on lapsia. Muutenkin mietityttäisi kyllä vähän, jos kaikki miehen ex-kumppanit olisivat kauhean vihoissaan tai katkeria, ei kertoisi kovin hyvää kys. miehestä...
Toinen kohta ei olisi mahdollinen, en hyväksy pettämistä enkä ole suhteessa ihmisten kanssa, jotka tiedän pettäjiksi.
Kolmas kohta tuntuu ajatuksena aika loukkaavalta, riippuu varmaan paljon mitä tuon puimisen taustalla olisi ja missä hengessä se tehtäisiin.
Ensimmäisen hyväksyisin ilman muuta, olisi jopa plussaa jos välit on kunnossa. Toista ja kolmatta en, kolmatta etenkään. Toisesta en ole yhtä tiukka kuin edellinen vastaaja, elämä vie, mutta miksi pitäisi olla ystävä? Kolmatta en hyväksyisi missään tapauksessa. Ei kai kukaan oman puolison kuullen tommoisia puhu?
En oikeastaan mitään noista, mutta minä olenkin mustasukkaista sorttia. :/
En ole koskaan ennen ollut mustasukkainen, mutta nyt pelkään tämän tuhoavan suhteeni...
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 20:29"]
... Ystävyyden ex-vaimoon?
... Ystävyyden kaveriin, jonka kanssa petti ex-vaimoa?
... Yhteisen seksielämän puimisen entisten seksikumppanien kanssa?
[/quote]
Ehdottomasti. Plussaominaisuus miehessä, että osaa pysyä väleissä exien kanssa. Jos mies ei ole puheväleissä yhdenkään exän kanssa, varsinkin jos puhuu kaikista existä pahaa, on miehessä senlaatuinen vika että kannattaa laittaa kiertoon ja äkkiä.
Ehkä, riippuu pettämisen kestosta ja olosuhteista, miehen muusta luotettavuudesta ja siitä kauanko tapauksesta on.
Siitä vaan. Rehentelemäänhän se varmaan menisi ;) Silloin olisin kyllä pettynyt, jos mies etsisi ratkaisuja seksielämän mahdollisiin ongelmiin keskustelemalla muiden kuin minun kanssa, mutta en mä koe kyllä tarpeelliseksi yrittää kieltääkään.
Laita otsikkoon enemmän asiaa ensi kerralla, niin ei tarvitse turhaan avata jos juttu ei kiinnosta.