Muutin opiskelijasoluun ja hirveän eristäytyvä kämppis
Siis saahan sitä olla juuri sellainen kuin on mutta kun pitäisi yhteisistä asioista keskustella ja sopia. Olisin esimerkiksi halunnut tietää liesituulettimen olevan rikki ennen kuin aloin ensimmäistä munakastani täällä paistamaan. Tai että onko bioskapusseja ettei tarvitse ilmaisjakelulehteen käärittynä kantaa munankuoria ja kahvinsuodatinta jäteastiaan. Tai että mitä hän meinaa tehdä kylppärin lattiakaivolle, se ei ole ainakaan minun päästäni lähteneistä vaaleista hiuksista tukossa. Kyllä hän tuolla huoneessa asuu mutta ei kehtaa näyttäytyä ja itsekin rajallisesta yksityisyydestäni hyvin tarkkana en haluaisi häntä huoneessaan häiritä.
Kommentit (27)
Provo. Missä solussa on liesituuletin? XD
Mua alkoi kiusata hoitajaksi opsikeleva kämppis, just siksi, kun olin hiljainen ja syrjäänvetäytyvä. Sanoin suoraan heti alussa että asun vain rahallisista syistä solussa, ja etsin koko ajan yksiötä. Olin siis ihan peruskohtelias kyllä, tervehdin ja juttelin joskus vähän, mutta ei paljon huvittanut jutella tai olal teekmisissä tuon kiusaajan kanssa, kun päivät pitkät kovaan ääneen huutaen haukkui ja juorusi minua (ja muitakin)mm. puhelimessa ja ihan siellä kämpässäkin, kun oli kavereitaan käymässä. Ei jäänyt kyllä epäselväksi kenestä puhui, ja kerrankin usutti oiekin kaverinsakin kuuntelemaan äänettömyyttäni"kuuntele nyt, ei sieltä kuulu mitään!"(huoneestani siis). Uhkasi kerran puhelussa kaverilleen vetää myös turpaan minua, kaikkea en (onneksi)edes kuullut,mutta vihasi tosissaan siis minua alusta alkaen.
Mulla oli myös omia vakavia ongelmia sairauitta ja läheisen kuolema ym.ja niidenkin takia halusin olla paljon omassa rauhassani. Tämä quspää vielä tiesi niistä, kun lopulta kerroin, mutta empatian sijaan kiusasi kahta kauheammin. Sain myöhemmi nselville, että valmistui ilmeisesti sh:ksi, toivottavasti en joudu ikinä tuon narskun kanssa tekemisiin enää! Ja sääli nkyllä muitaki npotilaitaan, olisi itse niin hoidon tarpeessa kyllä, haukkui tuntematoomia ohikulkijoitakin aina ulkonäöltä ym.,kamala, puistattava eukko oli kyllä! Ja itse niin"ihanan" äänekäs ja rempseä kiusaaja!
Vierailija kirjoitti:
Soluasunnon yhteisiin tiloihin kuuluu keittiö, ja siellä voisin väittää 100% varmuudella, on liesi ja liesituuletin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soluasunnon yhteisiin tiloihin kuuluu keittiö, ja siellä voisin väittää 100% varmuudella, on liesi ja liesituuletin.
Enpä ole koskaan nähnyt liesituuletinta tuollaisissa. Onneksi olkoon jos teillä on!
itsellä ollu tuuria soluasunnois,oon jopa ystävystyny kämppisten kans. toimii vain jos kaikki rehellisiä ,perussiistejä ja asiallisia ihmisiä. itse olen kyl joskus ottanu puheeksi siivoomisen, kun varsinkin aluksi soluasumiseen tottumattomat saattaa jättää tiskit ym. tiskaamatta ja odottaa et "joku näkymötön haltija ne tiskaa". sääntönä on myös oltava et huoneessaan saa olla rauhas ja ketään ei häiritse.on toki kauhukämppiksiäkin kuten oon kuullu esim. lainaa rahaa ja häipyy saman tein paikkakunnalta tai bileiden järjestys tms.
Lattiakaivoon voi putsauksen jälkeen hankkia lattiakaivosuodattimia.
On huomattavasti miellyttävämpää vaihtaa suodatin, kuin kiskoa haisevaa hiustukkoa viemäristä.