Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osiasko joku neuvoja raskaustestissä?

Vierailija
08.09.2013 |

Tilanne on että viimeiset kuukautiset oli viimekuun vaihteessa, eli 5 viikkoa sitten.

Mutta kierron puolessa välissä kumi meni rikki ja otin jälkiehkäsypillerin. Viikko tämän jälkeen tuli vuoto, joka olu todella runsasta ja kesti viikon, eli tästä vuodosta on muutama viikko, se oli kiertoni 3.lla viikolla siis. 

 

Normaalista kierrostani ollaan nyt siis viikko jäljessä mutta jälkiehkäsyn vuoto oli 2 viikkoa sitten.

 

Minulla on ollut pieniä merkkejä raskaudesta; vilu (lämpöni on 36,7 nyt ollut eli vähän koholla) ja pientä nippailua alavatsalla, rinnat tuntuu täydemmiltä ja vähän aremmilta. Se taas saa seksihalut kattoon. :) Tänään kahvin haju on ollut äklöttävää ja tykkään juoda kahvia. Mutta näille nyt voi löytyä selitys tietty siitä ettei ole raskaana; kuukautiset tulee ja jälkiehkäsypillereitten hormooneista.

 

Mutta saa heitellä vinkkejä mitä voisi tehdä, milloin? Ja mikä voisi olla lopputulos. Voin sitten tulla sanomaan mikä oli testin tulos tai milloin kuukautiset alkaa.

 

 

 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto! Jos näin illalla olis paikalla vähän löysempipiposempaa väkeä?

 

Ap

Vierailija
2/8 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiehkäisypillereistä on monet saaneet näitä hormonivaikutuksia just pari viikkoa pillerin jälkeen, olisiko niistä kysymys. 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja jos tää on veikkaus, niin veikkaan että et ole raskaana, ja että seuraavat kuukautiset tulevat n 5 viikon päästä (8 viikkoa edellisistä normalain kierron kuukautisista). 

Vierailija
4/8 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä onko olo pilleristä. Mutta melko pitkään saa odottaa kuukautisia vielä. Kiitoksia! :) 

 

Ap

 

Vierailija
5/8 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vautsi miten hyvin kirjoitin otsikon! :D

 

Ap

Vierailija
6/8 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuukautiset, kun odotin jo esikoispoikaani. Tee testi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan idiootti tällaisia kyselee, apteekkiin tekemään raskaustestiä - negatiivinen = et ole raskaana, positiivinen = olet raskaana. Tsiisus...

 

Ne selvännäkijät ovat ihan erikseen. Miten helvetissä joku ventovieras oman koneensa ääressä voisi päätellä oletko raskaana vaiko etkö, jos edes lääkäri ei sitä pysty puhelimitse/netin kautta päättelemään oireittesi/niiden puuttumisen perusteella? Vähän nyt järkeä päähän tai netin käyttöä vähemmälle...

Vierailija
8/8 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 13:33"]

Miksi kukaan idiootti tällaisia kyselee, apteekkiin tekemään raskaustestiä - negatiivinen = et ole raskaana, positiivinen = olet raskaana. Tsiisus...

 

Ne selvännäkijät ovat ihan erikseen. Miten helvetissä joku ventovieras oman koneensa ääressä voisi päätellä oletko raskaana vaiko etkö, jos edes lääkäri ei sitä pysty puhelimitse/netin kautta päättelemään oireittesi/niiden puuttumisen perusteella? Vähän nyt järkeä päähän tai netin käyttöä vähemmälle...

[/quote]

 

 

Ja sinulla ei taas ole minkäänlaista huumoria? En tahdo juosta apteekkiin vielä testin kanssa koska 2 viikkoa sitten minulla oli vuoto. Kierto saattaa olla sekaisin ja vuodot tulee aikanaan. Ehdin testailemaan tässä kyllä rahapussini tyhjäksi jos niin käy tai voisin vaikka odotella vuodon alkamista vielä tovin!

 

Mitään selvänäkijää en kaipaa ja raskauteni on ennenkin apteekin testeillä testailtu. Lopeta pingotus nro 4, helpottaa ehkä oloasi! Millainen ihminen haukkuu muita idiooteiksi? Kypsä ja fiksu? :)

 

 

Todellakaan en odota saavani teiltä raskaustestin tulosta vaan vähän ajankulua tässä hakkaan.

 

Ap