Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkuraskauden oireet, apua kanssasisarilta :)

08.09.2013 |

heippa :) täällä kovasti kuumeillaan toista lasta :) ovulaatiosta lähtien (jonka bongasin tikulla) on ollut kokoajan lisääntyviä raskausoireita:

* lämmöt koholla

* rintoja kihelmöi, nännit vähän arat, rinnat turvonneet

* alavatsakipuja ja -nipistelyjä

* hieman huonoa oloa, ruokahaluttomuutta

* väsymystä

* hermostuneisuutta

* saanut juosta pissillä useammin

* runsaampaa valkovuotoa

tänään vasta dpo 10, ja hätähousuna testasin tänään negan (vaikka siis menkkojen pitäisi alkaa vasta 4 päivän päästä...)

oireet aika samanlaisia kuin viime raskaudessa, joka tosin meni kesken ihan ihan alussa. Yksi lapsi on jo ennestään <3 Voisiko olla siis tärppi käynyt? o.O tunnen kroppani tosi hyvin ja on toiveet sikäli tosi korkealla... huoh :D onko muita kuumeilijoita? Olisi kiva kuulla kokemuksia ja ajatuksia, vaikka tässä vaiheessa ei voi kun spekuloida, niin se on kivaa silti ;) :D

Venla :)

Kommentit (64)

61/64 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki! Liityn nyt tänne kuumeiljoihin. Tipahdin kuukausi sitten tuolta kesäkuisista keskenmenon vuoksi :( siitä on nyt tosiaan kuukausi ja nyt on usemman päivän vatsaa poltellut ja vihlonut. No ajattelin että sieltä ne ekat menkat nyt tulevat. No nyt on kaksi päivää rintoja kihelmöinyt samalla tavalla kuin maidon noustessa (minulla siis yksi lapsi) ja pääni on ihan sekaisin. Voisinko olla jo raskaana ! Olen innoissani ja peloissani yhtä aikaa. Eihän mulla ole käsitystä koska voisin edes testailla. No tietysti testasin heti ja negahan se oli mutta ehkä viikon päästä tiedän onko ne menkat tullut vai olisko jopa ihanin joululahja mulla kahden viivan muodossa :) Tosin onhan ne menkatkin tervetulleet sillä silloin tiedän milloin on taas ovulaatio hehe.

62/64 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei *vilkuttelee*  täälläkin hiemena kuumeillaan ensi kertaa elämässä! 

Kävi niin, että aloitin pillerien syönnin 15 vuoden tauon jälkeen, yhden liuskan ehdin syömään ja toisesta ups, unohdin heti pillerin juurikin tärppiaikaan.. kaikenlisäksi voipi olla, että aloitin myös liuskan väärästä päivästä (kyllä, näinkin voi käydä :D). Ennen pillereitä kuukautiset olivat aika epäsäännölliset.

kp 19 menossa ja oireita on ollut kaikenlaisia. Viime kierto oli 28 päivää. Ovulaation tunne heti tyhjennysvuodon jälkeen maanantaina. En oikein tiedä onko tämä vain psykologista vai oikeasti oireita. 

Kuumetta on ollut viimeiset 3 päivää, 37 ja risat. Pientä pahoinvointia, voimattomuutta, ruokahaluttomuutta jo pidempään. Tänään päätin tanssia eteisessä.. O_O  Rinnat tuntuu vähän omituiselta, mutta en osaa paikallistaa fiilistä. Tänään tunsin pientä nippailua tuolla alhaalla. En tiedä miten se voisi aikataulullisesti mätsätä? 

Milloinhan tässä uskaltaisi testiä tehdä mitä luulette? Lapsi olisi mitä toivotuin! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/64 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä tänne vielä: yöllä kovat menkkoja muistuttavat krampit ja pientä vuotoa siitä asti. Hyvin hyvin vähäistä sellaista. Voisikohan olla kiinnittymisvuotoa vai olisiko täti tulossa? 

Viimeksi vuoto alkoi 11.11. Pillerit jätimme siihen paikkaan unohduksen jälkeen kun tajusimme, että tässä voi olla mahdollisuus raskauteen. 

64/64 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussan saaneille!
Itsellä tällainen tilanne:
Ollaan poikaystävän kanssa jännäilty pari viikkoa että olisinkohan raskaana.
Lopetin pillerit syyskuussa, ja kierto on ollut vähän mitä sattuu. Ensimmäinen luomukierto 24pv ja toinen 31. Nyt on kierto 37 päivän kohdalla. 2 testiä olen tehnyt. Ensimmäinen muistaakseni 31 kp:nä ja toinen 35 kp:nä. Kumpikin siis negatiivisia.

Oireita: 
Vaihtelevaa nännien herkkyyttä(tällä hetkellä ei ole, mutta muutama päivä sitten oli kosketusarat ja sitäkin ennen mutta en muista ajankohtaa.). Yleensä on ennen kuukautisia samanlaista tuntemusta, mutta menkkoja ei näy eikä kuulu.
Ensin tuli kramppimaista kipua alapäässä(vaikea paikantaa, mutta sanoisin tuntuneen emättimen kohdalla, ja hieman ylempänä). Tämä siis kp 30. Toisen kerran kp 36:na tuntui vasemman munasolun kohdalla säteilevään kipua nivusiin. Ei siis mitään lamauttavaa kipua vaan pikemminkin sellaista "jaahas, mistähän tässä on kyse" -kipua. :D

(Mielialan vaihtelua...? Itkettää helposti, suutun poikaystävälle tosi pienestä ja sitten kaikki onkin taas tosi ihanaa etc.)

Muita oireita ei ole ollut ja voisin melkein pistää muiden syiden piikkiin myöhästyneet menkat, mutta tuo munasarjan kipu tuntuu hieman oudolta... Olen juuri nyt Etelä-Koreassa vaihdossa jouluun saakka joten terveyskeskukseen en noin vain voi kävellä.