Olen ollut 4 pv. selvinpäin ja lihonut 3 kiloa
Olen juonut vuosia lähes päivittäin, ja muutaman viikon kärsin kamalista sisäelinkivuista. Keskiviikko yöllä/aamulla pelkäsin jotain tapahtuvan, ja päätin että nyt tämä ihan oikeasti on loputtava. Valitettavasti olen korvannut juomisen sipseillä, suklaalla, juustolla... Hetket kun yritän odottaa iltaisin, että Alko menee kiinni, on yhtä tuskaa, ja yritän syödä, että en katsoisi kelloa. Ulos lähteminen ei ole auttanut, vaan tullessa sisään olen syönyt kahta kauheammin. Painoa on tullut kovaa vauhtia 4 päivässä. Pelkään, että korkki lentää auki kun läski olo alkaa käydä tuskaksi, ja siitä on jo huomauteltukin... "Oletko raskaana?" jee jee...
Kommentit (4)
Oletko ajatellut hakea tukea esim. a-klinikalta?
Minkä ikäinen olet? Onko sulla miestä, lapsia?
Olen 39 vuotias ja eronnut jo useita vuosia sitten. Teini.ikäiset (15 ja 16) pojat asuvat isänsä luona lähes 100 km päässä. Yksin olen.
Sun on pakko keksiä itsellesi jotain mielekästä tekemistä. Jotain sellaista, minkä parissa askarteleminen vie paljon aikaa mutta minkä tekeminen ei kuitenkaan ole pakkopullaa. Mieti, mitkä tai millaiset asiat ilahduttaa sua?