Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kollegasi on lähennellyt?

Vierailija
23.08.2020 |

Sinua tai muita työkavereita. Miten tilanne rauhoittui tai päättyi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuta kuin nähty juttelevan.

Vierailija
2/23 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysi toistuvasti katsomaan jotain papereita "tarkemmin" ja syynäillessäni saattoi tulla kiinni ja hengittää niskaan. Aloin ottamaan etäisyyttä, niin meni vihje perille. Sittemmin hakenut muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttui käteeni hyvin varovaisesti ja arasti. Nyt takana 5 vuoden salasuhde.

Vierailija
4/23 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähennellyt myönnän yhtä henkilöä pari-kolme kertaa. Hirveätä myöntää edes itselleen. Kevyt kosketus selkään, käsivarteen, kun olen hoputtanut tyyppiä eteenpäin. Enemmän katseita, höpöttelyä ja hymyjä puolin ja toisin.

Ihminen, joka on todella mukava ja jonka kanssa on hyvä olla. Hymyjä, naurua, flirttiä, katseita ja sitä jotain oli ilmassa työkaverin kanssa.

Minusta tuntuu, että olen saanut hänet loistamaan.

Viimeisenä työpäivänä halattiin ja extempore pussasin kevyesti kaulalle. En tiedä mikä minuun meni. Muutama sana vaihdettiin senkin jälkeen. Tunnelma ei ollut kiusaantunut.

Olisi ok, jos hän olisi yhteyksissä jatkossa.

Vierailija
5/23 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lähennellyt myönnän yhtä henkilöä pari-kolme kertaa. Hirveätä myöntää edes itselleen. Kevyt kosketus selkään, käsivarteen, kun olen hoputtanut tyyppiä eteenpäin. Enemmän katseita, höpöttelyä ja hymyjä puolin ja toisin.

Ihminen, joka on todella mukava ja jonka kanssa on hyvä olla. Hymyjä, naurua, flirttiä, katseita ja sitä jotain oli ilmassa työkaverin kanssa.

Viimeisenä työpäivänä halattiin ja extempore pussasin kevyesti kaulalle. En tiedä mikä minuun meni. Muutama sana vaihdettiin senkin jälkeen. Tunnelma ei ollut kiusaantunut.

Pussasit kollegan kaulaa? Vähän outoa!

Vierailija
6/23 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lesbo ja homo fantasiat taas vauhdissa

Vierailija
7/23 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkaveri ahdistelee kokoajan henkisesti.

Ei koskaan sano mitään, tai katso mitenkään erikoisesti, mutta tiedän että ajattelee kaikkea, vaikka sitä ei kasvoista näe.

Vierailija
8/23 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, yksi myöhemmin psykopaatiksi osoittautunut työkaveri teeskenteli lumoutunutta tuijotusta minuun, koska halusi että kiinnostuisin.

Vierailija
9/23 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päätti sormella tutkia paitani etumuksessa juuri rintojen yläpuolella olevia koristeita. Yksi suuteli täysin yllättäen. Yksi piti väkisin kiinni kädestä puolet illasta, mutta tämä meni jo vitsiksi. Luonnollisestikin firman juhlissa ja ihan lärveissä kaikki.

Vierailija
10/23 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin yksi tuijotteli aina muotojani suoraan ja hirveä hikoilu päälle. Lopulta poisti minut LinjedIn-kontakteistaan.

Vierailija
11/23 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega läppäsi firman pikkujouliuissa narikkajonossa perseelle. Käännyin, mulkaisin pahasti ja sihisin (olen oppinut kissaltani). Jätin sitten asian siihen. Ei toistunut.

Vierailija
12/23 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista likistelyä ja lirkuttelua saunailloissa ja pikkujouluissa ym.

Käsiksi on käyty ja ”kikkeliä” tarjottu.

Tuo kikkelijuttu on ällöttävin, muuten on ollut enimmäkseen harmitonta, joskin lievästi rasittavaa vonkaamista.

13/23 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti suudella ja yritti käpälöidä, jonka estin. Mukava aiempi esimies, joka joi liikaa. 

Ehdotti, että menen hänen kanssaan sänkyyn, kun hän oli ehdottanut uutta työpaikkaa. KUVOTTAVA ällömies.

Vierailija
14/23 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain yksi kollega, joka käyttäytyy epämiellyttävästi. Tyyliin katsoo päästä varpaisiin ja lipaisee huuliaan. Yäk. Onneksi näen tyyppiä erittäin harvoin.

Itse olin vuosia sitten ihastunut yhteen kollegaan. Jälkikäteen ajatellen en tajua sitä ollenkaan. Laitoin hänen papereidensa väliin post-it-lappusen, johon olin piirtänyt sydämen. En tiedä, löysikö hän sitä koskaan, ja jos löysi, osasiko aavistaa, kuka sen oli sinne jättänyt.

Vierailija
15/23 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman juhlissa tuli baaritiskille ja kysyi "menäänkö teille panemaan"? Vastasin että mennään vaan, ja oli ihanaa 

Vierailija
16/23 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten yllä kerroin jotain määrittelemätöntä meidän välillä on. Asiayhteydestä irrotettuna se kuulostaa tietysti oudolta. Mutta olemme tuon työkaverin kanssa todella läheisiä.

Vierailija
17/23 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tämä kaikki kriminalisoidaan pian. Salasuhteet ja kaikki vonkaaminen ne on kaikkien tiedossa firmoissa. Vaimo saa myös tietää koska aina joku kuitenkin kertoo vaimolle.

Vierailija
18/23 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v vanhempi naishoitajakollega tuli puhumaan jostain potilasasiasta mutta laittoikin kätensä reidelleni ja jätti sen siihen. Mun mielestä toisia ei saisi kosketella ilman lupaa ja varsinkaan reisiä..

Vierailija
19/23 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten yllä kerroin jotain määrittelemätöntä meidän välillä on. Asiayhteydestä irrotettuna se kuulostaa tietysti oudolta. Mutta olemme tuon työkaverin kanssa todella läheisiä.

Aika asiatonta tuollainen silti on. Ja miten olette todella läheisiä, jos kuitenkin omien sanojesi mukaan ette edes pidä yhteyttä työsuhteen ulkopuolella?

Vierailija
20/23 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tämä kaikki kriminalisoidaan pian.

Meidän miesten hormoonitoiminta on vilkasta. Ei silti kannata "p*skoa siellä missä syö"

vaikka olisi kuinka korkeat testotasot. Psykopaatit eivät silti välttämättä välitä onko joku asia rikollista vai ei vaan tekevät mitä tahtovat. Kriminalisoiminen ratkaisee muutaman tapauksen, ihmeitä en odottele

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan