Taidan lähteä pois facebookista.
Ei siellä mulla paljon kavereita ole koska mulla ei ole kavereita täällä live-elämässäkään. Sitten jos pyydän jotain kaveriksi kuten esim.mieheni siskoa joka lapsemme kummi niin ei suostunut kaveripyystöön,ei naapurikaan yms kukaan ei oikein koskaan tykkää jos jotain kirjoitan. Surettaa koska haluaisin kavereita,juttelen yms mutta jotenkin musta vaan ei pidetä. Miehellä melkein 200 kaveria ja sitä pyydetään kaveriksi jatkuvasti.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 10:24"]
Ei siellä mulla paljon kavereita ole koska mulla ei ole kavereita täällä live-elämässäkään. Sitten jos pyydän jotain kaveriksi kuten esim.mieheni siskoa joka lapsemme kummi niin ei suostunut kaveripyystöön,ei naapurikaan yms kukaan ei oikein koskaan tykkää jos jotain kirjoitan. Surettaa koska haluaisin kavereita,juttelen yms mutta jotenkin musta vaan ei pidetä. Miehellä melkein 200 kaveria ja sitä pyydetään kaveriksi jatkuvasti.
[/quote]
Minä en edes lähettele kaveripyyntöjä kuin aniharvalle, sellaisille, joiden tietävän pitävän minusta. Sukulaisia tai naapureita nämä ihmiset eivät ole. Kaipa olen siedettävämpi niiden silmissä, joita näkee harvoin. On mulla kyllä pari sellaistakin kaveria, jotka eivät minusta tietääksen pidä, mutta itse ovat kaveripyynnön laittaneet. Ei haittaa, heillä on aika neutraalit jutut. Taitavat olla kaverikeräilijöitä.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 11:14"]
fb alkaa olla jo menneen talven lumia anyways.
[/quote]
Niinhän sitä on sanottu jo vuosia.
Jos siltä tuntuu niin kaikin mokomin, ei tuollaista päätöstä tarvitse selitellä.