Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Nyt puhuu Lahden putkaväkivallan uhri: ”Luotto mennyt poliisiin”

Vierailija
23.08.2020 |

–En tiedä oikein keneen pitäisi luottaa, kuvailee putkassa väkivallan kohteeksi joutunut nelikymppinen lahtelaismies Iltalehdelle.
–Ärsyttää koko tilanne. Sellaista helvetin loukkaavaa, älytöntä ja käsittämätöntä. Etenkin kun kyseessä on poliisi.
–Vähintään toivoisin että nämä poliisit eivät toimisi enää poliisintehtävissä, se on se oleellinen, mies päättää.
Järkyttävää!!

Kommentit (144)

Vierailija
101/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35379 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä35379 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää, että joku käyttäytyy niin et joutuu putkaan.

Iäkäs äitini oli saanut ravintolassa tyrmäystippoja ja joutui sen seurauksena putkaan. Järkyttävää, että joku ajattelee esimerkkisi osoittamalla tavalla.

Kyllä, täysin vastaava tilanne on kaikilla putkaan joutuneilla. 

Kukaan heistä ei ole juonut itseään törkykänniin, rähinöinyt tai ahdistellut ketään. 

Kaikilla heistä on täysin samat ihmisoikeudet kuin sinulla. Ja jos hyväksyt heidän hakkaamisen hyväksyt samalla sen, että sinut tultaisiin kotiisi hakkaamaan poliisin toimesta.

Sanoinko jossain, että hyväksyn hakkaamisen?

En tietenkään hyväksy, mutta useimmat ovat ihan itse syyllisiä siihen, että he päätyvät selliin. 

Ai niin kuin se postaaja, joka sanoi käpälöivälle poliisille "näpit irti hin ttari" ja päätyi asfalttiin ja putkaan?

Vierailija
102/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin jätkä ite räyhää ja nyt ollaan niin järkyttynyttä olevinaan :o

Saanko antaa luvan potkunyrkkeilyä harrastavalle lapselleni hakata joka ikisen rasistisesti huutelevan? Jos yleinen mielipide on se, että toisen aloittama suusoitto antaa luvan käsitellä fyysisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luihuinen, pieni ja kännissä oleva jätkä viruu suoraan sanoen elottomana ja Lahden ”ongelmapoliisi” vetää suoraan sanoen maassa makaavaa, puolitajutonta pientä miestä kolme kertaa suoraan turpaan. Siinä muut poliisit pitelevät kiinni ja pällistelevät.

Että kauas on menty siitä kuvitelmasta, että meillä on poliisi ystäväsi. Kaukana Reinikaisesta.

Ja tää turpaanvetäjä ei ota edes vastuuta teoistaan. Säälittävä jätkä. Jos ei saa fuduja, niin varmasti Lahden poliisin toiminta ei voi parantua ennalleen.

Video oli järkyttävä.

Videossa ei ollut mitään järkyttävää

Kaveri ei ollut turhaan putkassa

Kaveria ei raudoitettu turhaan

Ne ei huvikseen ole porukalla yhden "kimpussa" vaan hankalat "asiakkaat" on parasta hoitaa ylivoimalla. Kyse ei ole mistään reilusta "mies miestä vastaan" ottelusta vaikka rikolliset näin mielellän kuvittelevatkin.

No ei varmaan ollutkaan, sillä vastaava toiminta on siellä Lahes arkipäivää. Tarvitaan ihmissäkkejä kun tavalliset nyrkkeilysäkit kyllästyttävät.

Vierailija
104/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää, että joku käyttäytyy niin et joutuu putkaan.

Iäkäs äitini oli saanut ravintolassa tyrmäystippoja ja joutui sen seurauksena putkaan. Järkyttävää, että joku ajattelee esimerkkisi osoittamalla tavalla.

Tuskinpa iäkäs äiti on haistatellut poliiseja ja rimpuillut ja yrittänyt lyödä.

Olen 100% sitä mieltä että itse nämä sopat on aina aiheutettu, ei poliisit yritä rauhassa olevia ihmisiä putkaan viedä.

Vierailija
105/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olin rauhallisesti tilanteessa, joka ei minua koskenut, poliisi tarttui olkavarrestani kiinni (en pidä tuntemattomien lähentelyistä) ja katsoin konstaapelia silmiin ja tokaisin "Näpi irti h-nttari". Tämän jälkeen minulla pyyhittiin asvalttia, heitettiin maijan perään ja sieltä putkaan. Aamulla sitten löytiin lappu kuoraan, josta kävi ilmi, että olin syyllistynyt virkavallan vastustamiseen.

Ei oikein löydy enää sympatiaa virkavallan edustajille, pikemminkin näen heidät välttämättömänä pahana yhteiskuntajärjestyksen ylläpitämiseksi.

Virheitäkin sattuu ilmeisesti. Toki olisit voinut olla sanomatta híńťťà_ří

Vierailija
106/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyyh nyyyh , mie oon UHRI , silittäkää mun kaljua !!!!!!!

Mielestäni tässä ollaan lähellä BLM valkoisessa vaihtoehdossa. Mutta huomaa, ettei Suomessa onnistu yhteinen paheksunta poliisiväkivaltaa vastaan.

Itselleni tuo asia ei oikeasti kuulu. Luotan tässä oikeuteen.

Vierailija
107/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu itsellä. Poliisi hakkasi mut sairaalakuntoon, mutta sain itse syytteen "vastustelusta", kun yritin selvittää asian. Siis miksi minua vastaan käytetään voimaa. T: akateeminen mies

Taidat olla se sama nisti joka kävi kimppuuni ja jonka raudoittamiseen tarvittiin kaksi partiota. Jatkoit tappelua ja pääsi hakkaamista maijan kaltereihin vielä raudoitettunakin ja on pieni ihme ettet loukannut itseäsi pahemmin.

Vierailija
108/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 90% kansalaisista arvostaa ja luottaa poliisiin. Loput on niitä kanta-asiakkaita, jotka saa viikottain nekkuun eikä edes muista jälkeenpäin, keltä.

Asia tutkitaan. Eiköhän haalarikamerassa näy "uhrin" riehunta ja kuulu uhittelu. Samoin kuin noiden roskawäenleidien oma kielenkäyttö.

Haalarikameran mahdollisista tallennuksista poistetaan epämiellyttävät asiat, kuten poliisin asiattomuudet.

älä nisti selitä

Tällaista tapahtuu ihan oikeasti. Olet taas sellainen perinteinen suomalainen hyväuskoinen lammas, joka uskoo kaiken mitä viranomaiset keksivät sanoa. Uskot todennäköisesti myös sen, että Suomessa ei ole korruptiota.

Vierailija
109/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin jätkä ite räyhää ja nyt ollaan niin järkyttynyttä olevinaan :o

Saanko antaa luvan potkunyrkkeilyä harrastavalle lapselleni hakata joka ikisen rasistisesti huutelevan? Jos yleinen mielipide on se, että toisen aloittama suusoitto antaa luvan käsitellä fyysisesti.

Ei tuossa varmaan ole kyse suunsoitosta vaan käymisestä poliisin päälle.

Vierailija
110/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olin rauhallisesti tilanteessa, joka ei minua koskenut, poliisi tarttui olkavarrestani kiinni (en pidä tuntemattomien lähentelyistä) ja katsoin konstaapelia silmiin ja tokaisin "Näpi irti h-nttari". Tämän jälkeen minulla pyyhittiin asvalttia, heitettiin maijan perään ja sieltä putkaan. Aamulla sitten löytiin lappu kuoraan, josta kävi ilmi, että olin syyllistynyt virkavallan vastustamiseen.

Ei oikein löydy enää sympatiaa virkavallan edustajille, pikemminkin näen heidät välttämättömänä pahana yhteiskuntajärjestyksen ylläpitämiseksi.

Virheitäkin sattuu ilmeisesti. Toki olisit voinut olla sanomatta híńťťà_ří

Virhe on uskoa tuota tarinaa

Ja oikeasti jos joku alkaa v*ttuilemaan niin joltain skinarilta tai takkulaiselta olisi tullut paemmin nekkuun kuin tuossa tarinassa

Vierailija
111/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas antifanarkkarit huutelemassa sikapoliiseja. Normaali ihminen on poliisin kanssa tekemisissä puhallutusratsiassa tai passia hakiessaan. 

Näin juuri itselleni on tapahtunut. Ei putkareissuja, ei ongelmia.

Oletko siis sitä mieltä, että putkassa saa käsitellä ihmisiä miten haluaa? Putkaan voi joutua, jos sattuu olemaan paikalla tai joku väittää sinun olleen paikalla, kun on tapahtunut joku rikos. Sinne voi joutua ilman omaa syytään.

Vierailija
112/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 90% kansalaisista arvostaa ja luottaa poliisiin. Loput on niitä kanta-asiakkaita, jotka saa viikottain nekkuun eikä edes muista jälkeenpäin, keltä.

Asia tutkitaan. Eiköhän haalarikamerassa näy "uhrin" riehunta ja kuulu uhittelu. Samoin kuin noiden roskawäenleidien oma kielenkäyttö.

Haalarikameran mahdollisista tallennuksista poistetaan epämiellyttävät asiat, kuten poliisin asiattomuudet.

älä nisti selitä

Tällaista tapahtuu ihan oikeasti. Olet taas sellainen perinteinen suomalainen hyväuskoinen lammas, joka uskoo kaiken mitä viranomaiset keksivät sanoa. Uskot todennäköisesti myös sen, että Suomessa ei ole korruptiota.

Jännä kun rikolliset aina selittää "hyväuskoisista lampaista"

Kyllä,  k a n n a b i k s  e n  kasvatus, hallussapito ja käyttö on rikos

Vierailija
113/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen aina pysynyt rauhallisena kuin poliiseilla on ollut tilanne hallinnassa.

Olen vihannut öykäröintiä syntymisestäni saakka. Öykäröitsijät ja sun muut múśtalaiset jotka leuhkivat systeemin yläpuolelta miten he myyvät huumetta niin ovat kunniattomia paskojà.

Vierailija
114/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas antifanarkkarit huutelemassa sikapoliiseja. Normaali ihminen on poliisin kanssa tekemisissä puhallutusratsiassa tai passia hakiessaan. 

Näin juuri itselleni on tapahtunut. Ei putkareissuja, ei ongelmia.

Oletko siis sitä mieltä, että putkassa saa käsitellä ihmisiä miten haluaa? Putkaan voi joutua, jos sattuu olemaan paikalla tai joku väittää sinun olleen paikalla, kun on tapahtunut joku rikos. Sinne voi joutua ilman omaa syytään.

Jos olet viattomana ohikulkijana kun joku väittää sinun tehneen rikoksen, alatko painimaan poliisin kanssa jatkaen painimista ja räkimistä vielä raudoitettunakin?

Vierailija
115/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luihuinen, pieni ja kännissä oleva jätkä viruu suoraan sanoen elottomana ja Lahden ”ongelmapoliisi” vetää suoraan sanoen maassa makaavaa, puolitajutonta pientä miestä kolme kertaa suoraan turpaan. Siinä muut poliisit pitelevät kiinni ja pällistelevät.

Että kauas on menty siitä kuvitelmasta, että meillä on poliisi ystäväsi. Kaukana Reinikaisesta.

Ja tää turpaanvetäjä ei ota edes vastuuta teoistaan. Säälittävä jätkä. Jos ei saa fuduja, niin varmasti Lahden poliisin toiminta ei voi parantua ennalleen.

Video oli järkyttävä.

Se ei lyönyt "turpaan" vaan kylkeen.

Vierailija
116/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon putkavideon lisäksi olisi syytä julkistaa video/videot tämän riehujan edesottamuksista ennen kiinniottoa ja käyttäytymisestä kiinniottotilanteessa. Mutta sitähän ei  saane tehdä, kun riehujan yksilösuoja voisi vaarantua.

Vierailija
117/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon putkavideon lisäksi olisi syytä julkistaa video/videot tämän riehujan edesottamuksista ennen kiinniottoa ja käyttäytymisestä kiinniottotilanteessa. Mutta sitähän ei  saane tehdä, kun riehujan yksilösuoja voisi vaarantua.

Tuskin siellä mitään ihmeellistä on tapahtunut. Luultavasti erehtyi kutsumaan poliisia runkk ariksi.

Vierailija
118/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin siellä mitään ihmeellistä on tapahtunut. Luultavasti erehtyi kutsumaan poliisia runkk ariksi.

Poliisia kun ei vain kiinnostaa ottaa ketään kiinni ilman syytä.

Arvaas miksi? Siitä tulee lisää duunia.

Vierailija
119/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhrilla ei ole mitään julkistamista vastaan, Jostain syystä poliisi on haluton julkaisemaan videoita. Se mikä myös pistää silmään on se että yhteenkään juttuun tästä asiasta ei ole kommentointi mahdollisuutta. Miksiköhän ei ole?

Vierailija
120/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen varmaan olleet haalarikamerat pois päältä ja jos olisivat olleet päällä, olisi pyyhitty tallenne heti tilanteen jälkeen pois. Näinhän poliisit tekevät, jostain syystä. Siksi haalarikameran tallenteita päätyy yllättävän vähän todistusaineistoksi minnekään.

https://yle.fi/uutiset/3-11151802

Niitä haalarikameroita ei ole vielä missään yleisessä käytössä, niin aika loogista, että niiden materiaalia päätyy todistusaineistoksi minnekään. Ovat olleet vain koekäytössä pienellä porukalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän