Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Nyt puhuu Lahden putkaväkivallan uhri: ”Luotto mennyt poliisiin”

Vierailija
23.08.2020 |

–En tiedä oikein keneen pitäisi luottaa, kuvailee putkassa väkivallan kohteeksi joutunut nelikymppinen lahtelaismies Iltalehdelle.
–Ärsyttää koko tilanne. Sellaista helvetin loukkaavaa, älytöntä ja käsittämätöntä. Etenkin kun kyseessä on poliisi.
–Vähintään toivoisin että nämä poliisit eivät toimisi enää poliisintehtävissä, se on se oleellinen, mies päättää.
Järkyttävää!!

Kommentit (144)

Vierailija
81/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei omista kylmiä hermoja esim. Tilanteissa mitä kytät joutuvat kohtaamaan niin ei ole mitään asiaa allalle. Tuollaiset pas kat ovat sosiopaatteja. Toivottavasti menettävät työnsä ja loppuelämä työkkärin masseilla. Surkeat pas kat.

Tilanteen haltuunotto/tilannehallintataidot ja itsehillintä (kylmät hermot ja rauhallisuus) tilanteessa kuin tilanteessa on kunnollisen poliisin tunnusmerkki.

Samoin ystävällinen ja rauhoittava olemus (äänenkäyttö) auttaa laukaisemaan monta vaikeaa kohtaamista.

Hyviä poliiseja on suurin osa.

Mätämunille nollatoleranssi.

Tulee antaa selkeä viesti sillä että laitetaan pihalle ylilyönneistä, ettei virkavallalta suvaita samaa käytöstä kuin miltä kansalaisia on tarkoitus suojella.

Tää kuulostaa jo siltä, että kun sekopää lyö, niin hymyile ja tarjoa toinenkin poski.

Jos siviili yrittää riistää poliisilta hengen, niin se on aina murhan yrtitys. Entäs kun poliisi yrittää riistää siviililtä hengen? Sitähän tuo oli, kun raudoissa ollutta aletaan hakkaamaan.

Poliisi nimenomaan riisti uhrilta hetkeksi hengen. Tässä tapauksessa onni oli mukana, kun uhri saatiin elvytettyä. Hämmentävää, että syyttäjän rangaistusvaatimus törkeästä pahoinpitelystä on ainoastaan ehdollista. Tämä, jos mikä on ehdottaman rangaistuksen paikka. Sivustakatsojat hyllylle kertaamaan poliisikoulun oppeja.

Milloin tämä tapahtui? Tämä näytti pikemmin joltain Jumalan tekemältä jäynältä kuin kuin poliisin korruptoituneelta rikollisuudelta mitä kannabisMafian kasvattajat yrittävät syyttää.

Jumalan teettämä tilanne tämä tapaus/ceissi oli. Voitaisiin rukoilla lisää Jumalalta tälläisi varoituksia systeemissä oleville räyhääjille.

Yhdysvalloissa oli muslimilla mutaatio-geenit ja meksikaanit juottivat bensaa tälle koska heille tuli Jumalalta sisäinen ääni ja he juottivat muslimille bensaa ja hänen mutaatiogeeni häipyi kehostaan. Sen jälkeen kuin tämä muslimi valaistui kuin hänen kurkusta kaadettiin väkivallalla bensaa kurkusta ales ja hänen mutaatiogeeni katosi niin tämä muslimi kiitti meksikaanoja ja lähti iloisin mielin kävelemään tiehensä, guanťanamo bayltä on lukuisia tälläisiä tarinoita.

Vierailija
82/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35379 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää, että joku käyttäytyy niin et joutuu putkaan.

Iäkäs äitini oli saanut ravintolassa tyrmäystippoja ja joutui sen seurauksena putkaan. Järkyttävää, että joku ajattelee esimerkkisi osoittamalla tavalla.

Kyllä, täysin vastaava tilanne on kaikilla putkaan joutuneilla. 

Kukaan heistä ei ole juonut itseään törkykänniin, rähinöinyt tai ahdistellut ketään. 

Kaikilla heistä on täysin samat ihmisoikeudet kuin sinulla. Ja jos hyväksyt heidän hakkaamisen hyväksyt samalla sen, että sinut tultaisiin kotiisi hakkaamaan poliisin toimesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luihuinen, pieni ja kännissä oleva jätkä viruu suoraan sanoen elottomana ja Lahden ”ongelmapoliisi” vetää suoraan sanoen maassa makaavaa, puolitajutonta pientä miestä kolme kertaa suoraan turpaan. Siinä muut poliisit pitelevät kiinni ja pällistelevät.

Että kauas on menty siitä kuvitelmasta, että meillä on poliisi ystäväsi. Kaukana Reinikaisesta.

Ja tää turpaanvetäjä ei ota edes vastuuta teoistaan. Säälittävä jätkä. Jos ei saa fuduja, niin varmasti Lahden poliisin toiminta ei voi parantua ennalleen.

Video oli järkyttävä.

Vierailija
84/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihme jos poliisia juostaan karkuun. Kukapa haluaisi päästä hengestään.

Vierailija
85/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se poliisi ei lyönyt vantein tilaa vyölle.

Juoppihullun olisi paras olla vaan hiljaa. Sai mitä tilasi

Vierailija
86/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu itsellä. Poliisi hakkasi mut sairaalakuntoon, mutta sain itse syytteen "vastustelusta", kun yritin selvittää asian. Siis miksi minua vastaan käytetään voimaa. T: akateeminen mies

Vierailija
87/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan teettämä tarina. Syyttäkää Jumalaa!!

Jumala vaikutti tuohon "hengen lähtöön" ja hän sai henkensä takaisin. Mikä olikaan tämä Jumalan opetus? Jumala hukutti vedellään tämän poliisin tekemään niin kuin hän teki ja se oli Jumalan ohjaamaa teatteria. Jos joku osaa leikkiä hengellä niin se on Jumala.

En näe mitään muuta tarinaa tälle tapaukselle.

Vierailija
88/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko "uhrille" tai uhrille pysyviä hengenvaarallisia vammoja ja traumoja tästä poliisiin pahoinpitelystä?

....jos ei niin tämä oli Jumalan teettämä.

Cops Lives Matter.

Vierailija
89/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olin rauhallisesti tilanteessa, joka ei minua koskenut, poliisi tarttui olkavarrestani kiinni (en pidä tuntemattomien lähentelyistä) ja katsoin konstaapelia silmiin ja tokaisin "Näpi irti h-nttari". Tämän jälkeen minulla pyyhittiin asvalttia, heitettiin maijan perään ja sieltä putkaan. Aamulla sitten löytiin lappu kuoraan, josta kävi ilmi, että olin syyllistynyt virkavallan vastustamiseen.

Ei oikein löydy enää sympatiaa virkavallan edustajille, pikemminkin näen heidät välttämättömänä pahana yhteiskuntajärjestyksen ylläpitämiseksi.

90/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä35379 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iäkäs äitini oli saanut ravintolassa tyrmäystippoja ja joutui sen seurauksena putkaan. Järkyttävää, että joku ajattelee esimerkkisi osoittamalla tavalla.

Kukaan heistä ei ole juonut itseään törkykänniin, rähinöinyt tai ahdistellut ketään. 

Kaikilla heistä on täysin samat ihmisoikeudet kuin sinulla. Ja jos hyväksyt heidän hakkaamisen hyväksyt samalla sen, että sinut tultaisiin kotiisi hakkaamaan poliisin toimesta.

Sanoinko jossain, että hyväksyn hakkaamisen?

En tietenkään hyväksy, mutta useimmat ovat ihan itse syyllisiä siihen, että he päätyvät selliin. 

Vierailija
91/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen poliisi pimittää todisteita, ja työkaveri todistaa kuumakallen puolesta. Muiden lausunnot hävitetään ja kameratallenteista hankkiudutaan eroon.

Vierailija
92/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olin rauhallisesti tilanteessa, joka ei minua koskenut, poliisi tarttui olkavarrestani kiinni (en pidä tuntemattomien lähentelyistä) ja katsoin konstaapelia silmiin ja tokaisin "Näpi irti h-nttari". Tämän jälkeen minulla pyyhittiin asvalttia, heitettiin maijan perään ja sieltä putkaan. Aamulla sitten löytiin lappu kuoraan, josta kävi ilmi, että olin syyllistynyt virkavallan vastustamiseen.

Ei oikein löydy enää sympatiaa virkavallan edustajille, pikemminkin näen heidät välttämättömänä pahana yhteiskuntajärjestyksen ylläpitämiseksi.

Virheitäkin sattuu ilmeisesti. Toki olisit voinut olla sanomatta h i n t t a r i.

Vierailija
93/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 90% kansalaisista arvostaa ja luottaa poliisiin. Loput on niitä kanta-asiakkaita, jotka saa viikottain nekkuun eikä edes muista jälkeenpäin, keltä.

Asia tutkitaan. Eiköhän haalarikamerassa näy "uhrin" riehunta ja kuulu uhittelu. Samoin kuin noiden roskawäenleidien oma kielenkäyttö.

Haalarikameran mahdollisista tallennuksista poistetaan epämiellyttävät asiat, kuten poliisin asiattomuudet.

Vierailija
94/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin mielummin poliisi kuin joku toimeentulotuen kannabisMafian kasvattaja.

Joo, ja kyseiseltä porukalta voitaisiin ottaa ne toimeentulot pois, kun kuitenkin kasvattelevat jossain siilossa ja myyvät aiheuttaen lisää ongelmia.

Ja samalla myös ilmainen oikeusapu ts. veronmaksajien maksama oikeusapu.

Vierailija
95/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä35379 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin

Jos tekee rikoksen ja vastustaa kiinniottoa väkivaltaisesti, hyväksyn voimankäytön.

Tajuatko poliisivihaaja?

Nistit ei muutenkaan ole ihmisiä joten ei niillä pitäisi olla ihmisoikeuksiakaan

Vierailija
96/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdesta noita uhriutuvia päihteiden väärinkäyttäjiä löytyy. Hirveä ihmettely, että MITÄ MÄ MUKA OON TEHNY??!!? kun on ensin riehuttu kaupassa, sitten kadulla, sitten menty sisään anniskeluravintolaan ja siellä uhkailtu kaikkia, ja sitten mennään karkuun sekä vartijoita että poliisia. Ja aina se on ihme ja kumma, miten "kyttänatsisikapasha" ilmestyikin paikalle. 

Poliisi toimi väärin, ei siinä. Semisti kuitenkin ymmärrän heidän turhautumisensa näihin tyyppeihin. Jos poliisien resursseja lisättäisiin, tällainen käytös voisi vähentyäkin. Mutta ei, syytetään poliisia. 

Vierailija
97/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 90% kansalaisista arvostaa ja luottaa poliisiin. Loput on niitä kanta-asiakkaita, jotka saa viikottain nekkuun eikä edes muista jälkeenpäin, keltä.

Asia tutkitaan. Eiköhän haalarikamerassa näy "uhrin" riehunta ja kuulu uhittelu. Samoin kuin noiden roskawäenleidien oma kielenkäyttö.

Haalarikameran mahdollisista tallennuksista poistetaan epämiellyttävät asiat, kuten poliisin asiattomuudet.

älä nisti selitä

Vierailija
98/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh nyyyh , mie oon UHRI , silittäkää mun kaljua !!!!!!!

Vierailija
99/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisit vetoavat tähän tapaan poistaa haalarikameratallenteet "itsekriminalisointisuojalla". Auta armias, jos siviilinä kieltäydyt puhaltamasta pilliin ratsiassa itsekriminalisointisuojaan vedoten. Silloin sitä ei tunneta.

Vierailija
100/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luihuinen, pieni ja kännissä oleva jätkä viruu suoraan sanoen elottomana ja Lahden ”ongelmapoliisi” vetää suoraan sanoen maassa makaavaa, puolitajutonta pientä miestä kolme kertaa suoraan turpaan. Siinä muut poliisit pitelevät kiinni ja pällistelevät.

Että kauas on menty siitä kuvitelmasta, että meillä on poliisi ystäväsi. Kaukana Reinikaisesta.

Ja tää turpaanvetäjä ei ota edes vastuuta teoistaan. Säälittävä jätkä. Jos ei saa fuduja, niin varmasti Lahden poliisin toiminta ei voi parantua ennalleen.

Video oli järkyttävä.

Videossa ei ollut mitään järkyttävää

Kaveri ei ollut turhaan putkassa

Kaveria ei raudoitettu turhaan

Ne ei huvikseen ole porukalla yhden "kimpussa" vaan hankalat "asiakkaat" on parasta hoitaa ylivoimalla. Kyse ei ole mistään reilusta "mies miestä vastaan" ottelusta vaikka rikolliset näin mielellän kuvittelevatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi