Miten saan vaimoni siistimään karvoitustaan?
Olen joskus vuosia sitten pyytänyt, mutta sain kuulla että pedofiilit haluaa pikkulapsia.
Syy toiveeseeni on hyvinkin simppeli. Karvat ovat todella pitkiä ja koska annan paljon ja aina suuseksiä, tulee pitkistä karvoista suuhuni ikävä maku ja kieleen ikävä tuntuma. Pidättelen oksennusta joka kerralla mutta silti teen sen aina.
Olen tyytynyt tilanteeseen mutta silti toivon päivittäin että tähän tulisi jokin muutos. Pelkään ottaa asiaa puheeksi pedofiili syytösten pelossa. Haaveilen siistitystä ja mietinkin millaista se olisi jonkun toisen naisen kanssa joka ottaisi miehen huomioon pitämällä alakerran siistinä, joko paljaana tai edes siistittynä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Miten posliini keski-ikäinen kehtaa mennä uimahallin? Kumpaakaan sukupuolta oleva.
Ihan hyvin oon kehdannu. Ei ainakaan miesten puolella paljoa posliineita ole mutta joku aina välillä. Ei oo kukaan tuijottanut enkä ole törmännyt itsensä esittelijöihinkään, kuten en myöskään itse esittelyä harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naista karvoihin katsomista. Mutta siis häpykarvoillahan on tehtävä, se pitää naisen alakerran ns. Ilmastoituna eli pikkarien ja hävyn väliin jää ilmaa. Ei hankaa pikkarit ja pimpero, tuhero mikä onkaan saa ilmaa..
Mut joo ite siistin kyllä karvoitusta, pois en kokonaan sheivaa.. Ja kelpaa...
Mulla on sellanen epilaattori"kampauspäällä"jolla saa tosi siistiksi ja sopivanmittaiseksi ajeltua..
Voisitkohan keskustella avoimesti asiasta ja yhdessä sit vaiks siistisitten karvoituksen. Mulla ainakin mies tykkää tehdä sen
Epillaattorihan nyppii karvat pois juurineen, ei siinä taida kampauspää auttaa.. Oma puoliso ei halua ajaa kaikkea pois, koska hänellä kasvaa karvat helposti sisään. Onneksi hän lyhentää niitä kuitenkin. Itse ajelin aiemmin kaikki pois mutta juuri sisäänpäin kasvavien karvojen takia oon vaan lyhentänyt.
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naista karvoihin katsomista. Mutta siis häpykarvoillahan on tehtävä, se pitää naisen alakerran ns. Ilmastoituna eli pikkarien ja hävyn väliin jää ilmaa. Ei hankaa pikkarit ja pimpero, tuhero mikä onkaan saa ilmaa..
Mut joo ite siistin kyllä karvoitusta, pois en kokonaan sheivaa.. Ja kelpaa...
Mulla on sellanen epilaattori"kampauspäällä"jolla saa tosi siistiksi ja sopivanmittaiseksi ajeltua..
Voisitkohan keskustella avoimesti asiasta ja yhdessä sit vaiks siistisitten karvoituksen. Mulla ainakin mies tykkää tehdä senEpillaattorihan nyppii karvat pois juurineen, ei siinä taida kampauspää auttaa.. Oma puoliso ei halua ajaa kaikkea pois, koska hänellä kasvaa karvat helposti sisään. Onneksi hän lyhentää niitä kuitenkin. Itse ajelin aiemmin kaikki pois mutta juuri sisäänpäin kasvavien karvojen takia oon vaan lyhentänyt.
Siis tarkennan vielä, siihen epilaattoriin saa vaihdettua sellaisen teräosan joka on samanlainen kuin esim partakoneessa ja siihen sitten vielä on se ns. Kampauspää jolla saa karvoja lyhemmäksi niin ettei ne ihan millisiiliksi mene.
Parta menee samaan. Pitää muistaa vaimo haukkua pedoksi kun ei tykkää että kasvatan parran.