Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan vaimoni siistimään karvoitustaan?

Vierailija
23.08.2020 |

Olen joskus vuosia sitten pyytänyt, mutta sain kuulla että pedofiilit haluaa pikkulapsia.

Syy toiveeseeni on hyvinkin simppeli. Karvat ovat todella pitkiä ja koska annan paljon ja aina suuseksiä, tulee pitkistä karvoista suuhuni ikävä maku ja kieleen ikävä tuntuma. Pidättelen oksennusta joka kerralla mutta silti teen sen aina.

Olen tyytynyt tilanteeseen mutta silti toivon päivittäin että tähän tulisi jokin muutos. Pelkään ottaa asiaa puheeksi pedofiili syytösten pelossa. Haaveilen siistitystä ja mietinkin millaista se olisi jonkun toisen naisen kanssa joka ottaisi miehen huomioon pitämällä alakerran siistinä, joko paljaana tai edes siistittynä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta vaimolle lahjakortti brassisokerointiin. Saa pehmeät paikat. Ite en tykkää sheivata omia häpyhuulia haavojen pelossa, sokerilla saa ihan parhaan pehmeyden, suosittelen.

Ostin jo. Meni ja vaihtoi sen päähierontaan.

AP

Vierailija
22/44 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloit suhteeseen naisen kanssa joka selvästikään ei pidä sheivaamiseSta? Kyllä noita broilerip illuja luulis löytyvän

Rakastuin. Eikä karvat ole olleet mikään kynnyskysymys. Toivoisin että haluaisi auttaa nauttimaan suuseksin antamisesta enemmän. Kyse ei ollut broilerista, vaan ihan siistimisestä sen verran ettei ole 5cm pitkiä karvoja poikittain häpyhuulten ja klitoriksen päällä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta vaimolle lahjakortti brassisokerointiin. Saa pehmeät paikat. Ite en tykkää sheivata omia häpyhuulia haavojen pelossa, sokerilla saa ihan parhaan pehmeyden, suosittelen.

AP

Meinasin ostaa myös mutta vaimoni olisi tehnyt saman. Ei varmasti olisi ottanu vahausta.

Tositarina:

Entinen duunikaveri osti lahjaksi uudelle deitilleen brassivahauksen. Kun mimmi jätti hänet, niin mies vaati rahoja takaisin vahauksesta :)

Vierailija
24/44 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kysynyt naiseltasi että pitääkö hän suuseksistä? Ehkä hän ei edes pidä siitä eikä siksi halua siistiä puskaansa. Jos naisesi taas pitää siitä, niin itse ehkä sanoisin ihan suoraan, että "Kuules beibi, niin paljon kuin mä pillun mausta tykäänkin ja haluan sitä nuolla, vaikka sä et olkaan mun nautintoni eteen nostanut tikkua ristiin kuluneen vuosikymmenen aikana, mä en tykkää karvoista silmissä ja suussa ja naamalla ja joka paikassa, joten jos jatkossa haluat vielä oraalirakkautta kokea, tee siitä mulle miellyttävämpi kokemus. Eli mitä jos siirryttäsiin tuonne kylppärin puolelle ja mä voisin vaikka näyttää miten siistään pillu ja jätetään sinne silti aikuisen naisen verran karvaa oikeisiin kohtiin."

Kyllä todellakin nauttii, mutta ei vaan kiinnosta eikä jaksa edes siistiä, siis vähän lyhentää. Ne on siellä kuulemma syystä, minulle se syy näkyy virtsan hajuna ja makuna pesusta huolimatta. Ja nyt siis kyse todella pitkistä karvoista.

Vierailija
25/44 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hassua ja vähän sairastakin että luonnostaan kasvavat naisen karvat ovat aikuisille miehille kauhistus. Jos suusi on täynnä karvaa kun nuolet niin nuolet väärästä paikasta!

Sinulla ei ole ilmeisesti paljoa kokemusta? Viimeinen lauseesi on outo. Mielestäsi kaikki alapäät naisilla ovat samanlaisia? Voin kertoa että ei ole, kuten ei karvoituskaan.

AP

Vierailija
26/44 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä. Miksi jotkut naiset ei halua miellyttää miestään? Jos mies pyytää sinua siistimään karvoitustasi, jotta suuseksin (josta itse pidät) antaminen olisi hänelle miellyttävämpää? Tai vaikka esteettisistä syistä? Miksi pitää olla niin helkutin itsepäinen? :D Mikä siinä karvojen ajamisessa tai leikkaamisessa on niin kauhistuttavan hirveää? Olettaen, että mies on myös valmis tekemään saman.

Juu sheivaaminen  voi ärsyttää ihoa, siis panosta sen herkän alueen hoitoon, hyviin teriin, vahaan, epilaattoriin tai vahaukseen, laserointiin. Keinoja on monia.

Kyllä muuten veetuttais, jos olisin naisen kanssa joka ei suostu tekemään noinkin pientä asiaa minun vuoksi ihan vaan koska "lol joku posliinibroileri pedo ne karvat on siel syystä" Haukotus. Get over yourself 

n21

Vierailija
27/44 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se hassua ja vähän sairastakin että luonnostaan kasvavat naisen karvat ovat aikuisille miehille kauhistus. Jos suusi on täynnä karvaa kun nuolet niin nuolet väärästä paikasta!

Sinulla ei ole ilmeisesti paljoa kokemusta? Viimeinen lauseesi on outo. Mielestäsi kaikki alapäät naisilla ovat samanlaisia? Voin kertoa että ei ole, kuten ei karvoituskaan.

AP

Sulle on kyllä sitten sattunut vaimoksi tuplaharvinaisuus, jos on viisisenttisiä karvoja (normaalisti noin puolet siitä) ja niitä kasvaa myös limakalvoilla.

Vierailija
28/44 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa leikkiä on, kun mies ajelee pillun...aivan ihanaa. Sitten kometaa pesulla jasitten pusulle..

Vierailija
29/44 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikealta kuulostaa. Oletko tarjoutunut sheivaamaan ne hänen puolestaan? Sinne on vaikea nähdä ja jotkut pelkää tekevänsä haavoja terällä. 

Mä todennäköisesti lopettaisin suuseksin antamisen tuossa tilanteessa, jos ajattelen omalle kohdalle että mun kumppanilla olisi niin haisevat ja karvaiset paikat että oksennnusta pitäisi pidättää. Eihän tuossa nyt ole mitään tolkkua. 

Vierailija
30/44 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä AP olette?

On vaikea kuvitella, että omasta ikäluokastani (30 +) joku ei suostuisi siistimään karvojaan tai tekisi niin jo omasta halustaan.

Erikseen sitten tietty pieni ryhmä, joka periaatteesta haluaa olla kaikkea tällaista vastaan jättämällä kaikki karvat ajamatta jne.

Vierailija
31/44 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai brassilahjakorttia oli jo kokeiltu. Vaimosi taitaa olla varma asiastaan 🙂. Mä tykkään siitä brassipillusta itsellä, ja tulee seksikäs ja haluttava olo. Jos sun vaimo tuntee itsensä seksikkääksi karvasempana, ni ehkä pitää vaan hyväksyy. Sano hänelle "Oot pirun kiihottava nainen jokaista pillukarvaa myöten, eiköhän lähetä kuule panemaan"

Vierailija
32/44 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronnan päätteeksi käänsin vaimon selälleen,  sidoin kiinni sänkyyn  x-asentoon, peitin silmät, pistin hänelle kuulokkeet korville ja yllätyksenä sheivasin juuri sellaisen kiitoradan kuin halusin. Eipä hän sitä moittinut ja nyt on hyvä nuolla :D

Vierailija
33/44 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä AP olette?

On vaikea kuvitella, että omasta ikäluokastani (30 +) joku ei suostuisi siistimään karvojaan tai tekisi niin jo omasta halustaan.

Erikseen sitten tietty pieni ryhmä, joka periaatteesta haluaa olla kaikkea tällaista vastaan jättämällä kaikki karvat ajamatta jne.

Olemme vähän päälle 40v. Vaimoni ei kuulu tuohon ryhmään, vaan "ei vaan jaksa" ja haukkuu pedofiiliksi. Suuseksiäkään ei jaksa. Ei oikeastaan jaksa mitään ja epäilyy minun pettävän kun en koko ajan halua, koska minua ei huomioida seksissä mitenkään. Helpommalla pääsen vetämällä käteen.

Vierailija
34/44 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä AP olette?

Olemme vähän päälle 40v. Vaimoni ei kuulu tuohon ryhmään, vaan "ei vaan jaksa" ja haukkuu pedofiiliksi. Suuseksiäkään ei jaksa. Ei oikeastaan jaksa mitään ja epäilyy minun pettävän kun en koko ajan halua, koska minua ei huomioida seksissä mitenkään. Helpommalla pääsen vetämällä käteen.

Kuulostaa niin tutulta. Ei jaksa, en halua. En, en ja ei. Loppu aikoina jokin käsi hoito oli naiselta suoritus ja sen olisi pitänyt riittää. Toista vuotta yritin ymmärtää ja lopulta lähdin. Yksinkin on enemmän seksiä kuin ei en halua naisen kanssa.

Vierailija
35/44 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen nainen joka ei suostu ajamaan alapään karvoitustaan pois. Olen tehnyt sen useamman kerran kyllä mielyttääkseni miestäni, mutta karvani kasvavat nopeasti takaisin. Jos meinasin selvitä hengissä sängen kutisemisen kanssa, minun täytyisi sheivata joka päivä. Tämä oli aika rankkaa alapään herkälle iholle. Minä itsekin tykkään posliini tunteesta, mutta seuraavana päivänä tunne on kauhea. Brassivahausta/ sokerointia ei näin pieneltä paikkakunnalta saa ja enkä tiedä kehtaisinko mennäkkään...

Vierailija
36/44 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mene sinäkin päähierontaan. Vaihda vain alapääksi.

Vierailija
37/44 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sellainen nainen joka ei suostu ajamaan alapään karvoitustaan pois. Olen tehnyt sen useamman kerran kyllä mielyttääkseni miestäni, mutta karvani kasvavat nopeasti takaisin. Jos meinasin selvitä hengissä sängen kutisemisen kanssa, minun täytyisi sheivata joka päivä. Tämä oli aika rankkaa alapään herkälle iholle. Minä itsekin tykkään posliini tunteesta, mutta seuraavana päivänä tunne on kauhea. Brassivahausta/ sokerointia ei näin pieneltä paikkakunnalta saa ja enkä tiedä kehtaisinko mennäkkään...

Sama homma. Olen ollut kokonaan ja osittain posliini kymmenisen kertaa ja ei todellakaan maksa vaivaa. Sänki tuntuu saman tien, ei tartte odottaa edes seuraavaan päivään. Iho ärtyy pahasti jos sheivaan usein ja sänki tuntuu niin hirveältä, etten halua kasvattaa sitä ja sheivata vaikka vain viikon välein.

Voisihan sitä vahaukseen/sokerointiin mennä, mutta en haluaisi laittaa sellaiseen rahaa, eikä ole varaakaan, kuin vaikkapa 50e vuodessa. Eli antaapi olla, kaikki ei sovi kaikille ja kaikkea ei voi saada.

Voin siistiä saksilla mutta varmasti pitää nuollessa vähän ohjata sormille karvoja sivuille, kyllähän ne joka suuntaan sojottaa ja voi vaikk suuhunkin tökätä.. mutta en mä aseella uhaten vaadi nuolemaan.

Vierailija
38/44 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiilikorttia voi heiluttaa myös jos ajaa kainalo- tai säärikarvoja. Aikuisen naisenhan tunnistaa karvoista.

Vierailija
39/44 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naista karvoihin katsomista. Mutta siis häpykarvoillahan on tehtävä, se pitää naisen alakerran ns. Ilmastoituna eli pikkarien ja hävyn väliin jää ilmaa. Ei hankaa pikkarit ja pimpero, tuhero mikä onkaan saa ilmaa..

Mut joo ite siistin kyllä karvoitusta, pois en kokonaan sheivaa.. Ja kelpaa...

Mulla on sellanen epilaattori"kampauspäällä"jolla saa tosi siistiksi ja sopivanmittaiseksi ajeltua..

Voisitkohan keskustella avoimesti asiasta ja yhdessä sit vaiks siistisitten karvoituksen. Mulla ainakin mies tykkää tehdä sen

Vierailija
40/44 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten posliini keski-ikäinen kehtaa mennä uimahallin? Kumpaakaan sukupuolta oleva.