Sinkku, joka olet halunnut suhteeseen, miksi olet sinkku?
Kommentit (51)
Ihastun vääriin tyyppeihin. Itsevarmoihin ja äänekkäisiin, itsehän olen päinvastainen eikä tommoset tämmöisistä tykkää siinä mielessä :D en myöskään ole kuin ehkä tavis, joten ei voi edes turvautua kauneuteen🤔
Vierailija kirjoitti:
Ihastun vääriin tyyppeihin. Itsevarmoihin ja äänekkäisiin, itsehän olen päinvastainen eikä tommoset tämmöisistä tykkää siinä mielessä :D en myöskään ole kuin ehkä tavis, joten ei voi edes turvautua kauneuteen🤔
Älä sure. Itse olin nuorena samanlainen eli kiinnostusta herätti vain ne supersosiaaliset suupaltit ja yhden tuollaisen kanssa elinkin avoliitossa hetken aikaa. Ja oikeasti, se oli ainakin minulle (suht ujolle ja hiljaiselle introvertille) ihan hlvettiä vaikka eihän sitä siinä vaiheessa huonolla itsetunnolla varustettu nuori ymmärtänyt. Kuvittelin siis vaan, että olen itse ihan vääränlainen ja kuinka minunkin pitäisi vaan jaksaa vieraita ihmisiä kotonani liki päivittäin, seurustella ja höpöttää kokoajan ja muutenkin olla jatkuvasti menossa sinne ja tänne..
Sinulla käy oikeasti vaan tuuri, ettei nuo ihan erilaiset (ja siksi sinulle vääränlaiset) edes kiinnostu. Mutta älä silti haksahda nyt mihinkään koko maailmaa v*haavaan, huonoitsetuntoiseen ja katkeroituneeseen mieheenkään vaan katsele ihan oikeasti sellaista "omantuntoista" miestä. Miestä jonka seurassa tunnet olosi hyväksi omana itsenäsi ja tulee fiilis, että olet kotona.
Tasoni ei miehenä riitä niihin naisiin joista voisin kiinnostua.
Tykkään perusnäteistä ja hoikista sporttisista naisista mutta kiinnostuneet naiset on joko epäviehättäviä, laihaläskejä tai pullukoita eikä heitä liikunta kiinnosta..
Ja millä tavalla olet todentanut, että tasosi ei riitä niihin, joista voisit kiinnostua?
Vierailija kirjoitti:
Ja millä tavalla olet todentanut, että tasosi ei riitä niihin, joista voisit kiinnostua?
Siten että olen käynyt lähemmäs 80 kertaa treffeillä ja pakit tulee aina kiinnostavilta kun kysyn seuraavia treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus nuorena sitä keksi käyttää viivotinta ja sillä tiellä ollaan edelleen.
m46
Hillitsee aika totaalisesti kaikki kontaktin ottamiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en voi saada niin hyvää miestä kuin ansaitsisin ja haluaisin.
Miten niin et voi saada? - Ja miksi koet, että ansaitsisit ni-in hyvän miehen... Mitä tuo edes tarkoittaa? En minä (miehenä) koe olevani kenellekään mikään mahdollinen palkinto, jonka joku saattaisi ansaita..
.
Miehet on vaikeita tapauksia kuten tuossa juuri nähdään. Ei saa haluta, eikä olla vaikeastikaan tavoiteltava. En jaksa tuota pelaamista. En ole saanut sitä miestä, jonka haluan, joten olen mieluummin yksin. En tunne mitään yhteyttä suurimman osan miesten kanssa. Ollaan kuin eri maailmassa ja moni mies ei tunnu edes käsittävän sitä. Parisuhde ei itseäni ole tehnyt onnelliseksi, joten yksin elämä on ainakin tasaisempaa ja rauhallisempaa.
Naiset haluavat, että heistä kiinnostutaan ihmisinä ja persoonina, ei pelkän ulkonäön takia. Ulkonäön kehuminen ei todellakaan riitä ihmissuhteen, ystävyyden ja luottamuksen rakentamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollut tosi kovat ulkonäkövaatimukset, ja toisaalta en ole ymmärtänyt, millä naisen saa viehättymään. Luulin esim. nuorempana, että ulkonäön kehuminen jotenkin auttaa pääsemään lähemmäksi naista.
M47
Olin tyhmä ja muutin työn perässä ympäri Suomea enkä jäänyt työttömänä stadiin, jossa olisin voinut tutustua kiinnostaviin miehiin. Opiskeluaikana minulla oli aina poikaystäviä, mutta valmistuttuani en saanut heti töitä pk-seudulta vaan tein sijaisuuksia maaseudulla. Junttiäijiä kyllä olisi tarjolla ihan jonoksi asti, mutta en ole kiinnostunut heistä enkä halua jäädä asumaan maalle loppuelämääni vaan unelmoin päivästä, jolloin onnistun saamaan työpaikan pk-seudulta ja pääsen muuttamaan takaisin Helsinkiin.
Niin varmasti Sinäkin. Kaikkea hyvää Sinulle - Käsittämätöntä, miten muutamalla sanalla voi olla niin iso voima, että niiden lukeninen saa hymyn kasvoille (ja hieman punastumaan).