^^^^HUHTIKUUN HELISTIMET^^^^viikko 29
Aloitetaanpa uusi pino meillekin kun on uusi viikkokin jo käynnissä.
Eli kaikki vain rohkeasti mukaan kirjoittamaan tuntemuksia.
Medison
Kommentit (36)
Kerkesin jo laittaa kuulumiset tuohon vanhaan keljuun, mutta laitan ne tähän uudestaan. Tähän ketjuunhan ne tosiasiassa kuuluvatkin.
---
Kylläpäs aika rientää. En ole tänne huomannut puumerkkiäni jättää, vaikkakin muiden kuulumisia kyllä toisinaan olen käynyt lukemassa. Kiirettä on töiden kanssa ja vapaa-ajallakin on riittänyt vipinää, oli nääs Tammerfest nyt viime viikon lopulla ja viikonloppuna. Sen puitteissa tuli kyllä taas hipattua ihan kivasti.
Mutta itse asiaan. :) Täällä on menossa kp 26/36-38. Ovis on luultavasti jo mennyt (?). En ole kovin hyvä sitä bongaamaan ja testejä ei olla käytetty. Pupuiltu ollaan kuitenkin suhteellisen ahkerasti, joten nyt vaan jännätään miten käy. Tuntemuksista en osaa oikein sanoa mitään, sillä oman kropan kuulostelu tältä saralta on vielä ihan lapsen kengissä.
Hyvää viikon alkua kaikille!
Täällä menossa kp.23- 25/32.
Mitään tuntemuksia en edes halua ajatella vaan yritän jaksaa tätä piinaa pahimmillaan reilun viikon verran ja toivoa parasta, ettei täti vain löytäisi meille tässä kuussa! Yksi raskaustesti odottaa laatikossa, mutta pitää varmaan sanoa miehelle että piilottaa sen jotten ala nyt vielä testailemaan ihan heti:/ ihan tarpeeksi noita turhia testejä tullut tehtyä.
Eiköhän huhtikuisiinkin tule eloa taas enemmän kunhan useammalla alkaa piinaviikot.
Minä olen tänään pessyt matot ja saanut siivottua muutenkin isommalti (saunat ja muut, mitä ei ihan joka siivous kerralla tule pestyä).
Välillä täytyy pitää tässä vähän huilitaukoa :), mutta kait se on lähdettävä vielä lattioita pesemään niin saa ohi tän siivous urakan.
niin ja tervetuloa kisu83!
-mmimma
Viikonloppu vierähti mökillä ja ´nyt kun on työpäiväkin pulkassa kerkee vähän aikaa istumaan koneelle ennen lasten hakua hoidosta.
Mä olen tikutellut huvin vuoksi kp 13 lähtien...haaleeta ja haaleeta. Tänäänkin vain haaleeta vaikka kp on jo 20/31.....Mitähän toi meinaa..tuntuu ettei sitä ovista olekkaan vaikka kaikki merkit ovat olleet ilmassa jo pidemmän aikaa.
Onko kellään kokemusta noista testeistä? varmaan on,mutta tuleeko teille heti vahva viiva vai mitenhän se on? Rupee loppuu vaan päivät jo kesken ovista odotellessa....Ja usko tähän touhuun. No touhuiltiin eilen kun viiva oli edes vähän himmeämpi,niin ajattelin että jos tänään sitten oli H hetki muttei se sitten ollutkaan.
Täytyy vaan tilata lisää niitä,jos tässä joutuu vaikka koko kierron testaamaan..
martina 20/31 ja 2x 05/04
Mulla on kaikki matot vielä pesemättä. Täytyy kohta puoliin ruveta aloittelemaan niitten pesua. Tosin ajattelin jättää sen suht myöhäiseen ajankohtaan että saan sitten syksyllä puhtaat matot laittaa lattialle. Mä olen ollut huhtikuun lopusta asti ilman mattoja, kun silloin meille kotiutui koiranpentu. Melko hyvin on pentu oppinut sisäsiistiksi, mutta vieläkin joskus käy vahinkoja. Enkä halua laittaa mattoja lattialle liian aikaisin.
Allergialääkkeet lopetin eilen. Nyt vain odotan ja toivon että heinäaika menisi nopeasti ohi. Kohta alkaa olla sopiva aika touhuiluun enkä halua noita lääkkeitä enää sen takia syödä. Eiköhän tässä jo pärjätä ilmankin.
Siivousta ja leipomista on tiedossa kun esikoisen ja kuopuksen nimpparivieraita on tiedossa tälle taikka ensi viikolle. Täytyy leipoa valmiiksi pakastimeen kun en ihan varmaksi tiedä koska vieraat tulevat.
Medison+5 ja kp9/28
Kiitos ensinnäkin tervetulotoivotuksista kaikille!
Täällä kärvistellään menkkojen kourissa... Miten sitä onkin voinu unohtaa, miten kamalaa tää on?! Siis kun mulla on viimeks ollu kunnon menkat 12/04, ennen kun aloin odottaa kuopusta. Hänen syntymänsä jälkeen söin viime viikkoon asti minipillereitä, joiden aikaan menkat oli pelkkää kivutonta tuhrua, jota tosin kesti sitten 22-26pv putkeen.
Mutta ajatellaan positiivisesti: Tästä se yritys sitten lähtee käyntiin, onneks menkat alko näin pian!
Kisu yk1, kp 3/xx
Elikkäs elikkäs. Aikaisemmin en tänne niin paljon kirjoitellut kun kuvittelin mahtuvani maaliskuuhun. Täti sitten tulla tupsahti ja nyt kuulun toden totta jo huhtiksiin :) kp nyt 4/28 eli tätiä vielä kestitään hetki.
tässä kierrossa otan käyttöön foolihapon, mutlitabs special 2+:n, greippimehun ja oviksen jälkeisen punkun... :) Pakko se on koklata että tietää sitten että onko noista poppaskonsteista mihinkään...
Mitäs vielä, en kyllä muista enää yhtään mitään....No, näkemisiin!
En ole aiemmin kovinkaan paljoa tänne kirjoitellu...mut nyt on ihan pakko tulla hehkuttamaan:) Eli tänään testatsin aconin herkällä testillä aikas selkeän plussan:) Mulla on tuo kierto ollut niin epäsäännöllinen tään puolen vuoden aikana,mitä on yritystä ollut...29-38. Nyt on vissiin ovulaatio ollut heti menkkojen jälkeen kun nyt jo näytti plussaa vaikka kuukautiset pitäs alkaa 5-10pv päästä. Pitää vielä testailla muutaman päivän päästä et varmistuu:)La olisi nyt sitten ehkä 1.4.07.
Onnea kaikille muillekkin matkaan!!
-Jossu 4+jotain
Jospa se plussa pino alkaisi kasvamaan kovaa vauhtia!
on:Minä täällä yritän pitää näppini erossa testistä. Tänään siis kp:24-25/32. Ihan oikesti ei pitäisi testata vielä moneen päivään, mutta oli jo niin hilkulla tänä aamuna se etten testiä tehnyt joten saa nähdä miten käy huomen aamulla. Ja en nyt haluaisi " tuhlata" tuota yhtä testiä mikä tuolla laatikossa on.
Ulkona tulee vettä kaatamalla, on kylmää ja pimeää :(. Ei paljon sisältä kehtaa minnekkään lähteä.
Esikoinen pitäisi lähteä laittamaan nukkumaan, on melkoinen duraselpupu tuo meidän neiti 1v9kk.
Illalla menee varmaan seiniä pitkin kun pitää koko päivä sisällä olla. Tai sitten pitää keksiä jotain ylimääräistä. Tai voihan tuo ilma vaikka mikiskä muuttua iltaa kohden ja pääseekin ulos:). Ainahan saa ainakin toivoa. Tai kyllähän tuonne ulos pääsisi nyttenkin, sen kun vetäisi sadevaatetta niskaan...mutta, mutta jotenkin se ei vaan uhtään innosta. mutta saa siis nähdä.
Mutta nyt meen, pyysin juuri tuota tyttöä tuomaan mulle vaipan jotta voin laittaa sen päiväunien ajaksi (on siis muuten ilman vaippaa). Raahasi tuolta sitten kokotäyden paketin ja nyt purkaa sitä tuohon lattialle. Joten nyt oikeasti menen!
Plussa onnea kaikille!!!
Kovasti onnea jossu82 :)
Mun kiertoni on vähän sellanen ja tällänen mut nyt ois menossa kp28, eli eiköhän niitten menkkojen pian luulis kuuluvan ellei sitten ... ;) voi että tää on kyllä niin inhottavaa aikaa, odottaminen!!! en uskalla vielä testata, ootan vielä ainakin pari päivää.
Tää on meille eka kuu kun yritetään, mutta tiedän että iso pettymys tulee jos ei plussatakkaan... sitä vaan ehtii tekemään kaikki unelmat ja suunnitelmat päässään valmiiksi. Mutta eiköhän meillä kaikilla vähän samaten nämä asiat mene.
Mutta tosiaan mun alavatsassa on ollut jo kaksi päivää outo kipu, erilainen mitä on jos menkat alkaa, eli en tiedä mistä sitten johtuu, kun eihän raskauden alkuunkaan sellainen kuulu??? ...ei ainkaan ekan lapsen kanssa ollut, mutta nyt peukut pystyyn MEILLE KAIKILLE :)
On vielä aika epätodellinen olo vaikka oireitakin jo on...:) Eli mullahan nuita oireita on ollut lähinnä tuo nippailu alamahalla aluksi epäilin oviskivuiksi,mutta epäily rupesi heräämään kun kipuilu jatkui viikon verran ja vieläkin nippailee... Tissit mulla on ku utareet:) painavat ja kipeät...
Eka raskaudessa mulla oli kans ihan alusta asti tuota mahan nippailu välillä tosi koviakin ja oksentelu alkoi jotain rv 5:( eli sitä odotellessa...
-jossu-
joka kohta ehkä uskaltautuu odotus puolelle...
Plussatuulia kaikille!!!
Tervehdys! Maaliskuisista tipuin jo perjantaina, kun täti kaarsi visiitille vaan eipä ole oikein tehnyt mieli koneelle tulla sen jälkeen. Jotenkin olin kyllä varautunut tippumiseen, mutta se riipaisi kuitenkin.
Nyt siis yritysinto nostaa taas päätään ja mieli ei enää ole ihan musta.
Onnea kovasti Jossulle (toivottavasti nimi meni oikein) plussasta!
-Rimpe- kp5/n27
mä voin jo suoraan aloitella toukokuisten pinoa, kun ovista ei todennäköisesti ollu tässä kierrossa:( tikutellut olen siis kp 13 lähtien ja haaleeta viivaa on näyttänyt,mutta ei selvästi tummempaa ku ttesti viiva...tänään jo näytti ihan puhdasta negaa......
Ihan alkukierrosta oli muutamana päivänä pientä kipua alavatsalla,mutten ajatellut siitä sen enempää, ettei sitten vaan ollut ovis jo silloin..Jos näin on niin ei ole pelkoa perheenlisäyksestä koska meillä oli parin viikon selibaatti,tai siis vasta kp 11 innostuttiin hommiin niin sitten kaikki on mennyt..No tilasin 20 kpl ovistestejä ens kiertoon niin testaan sitten joka päivä.
On tää kun olen bongannut kaksi ovista yhdestä kierrosta jo monta kuukautta ja nyt kun rupean selvittämään että onko niin, niin sitten ei tulekkaan yhtään ovista eikä oireitakaan.
Että eikun tätiä odottelemaan..luulen etten paljon jaksa tännekkään kirjoitella jos nyt ei mitään pyhästä hengestä sikiämistä tapahdu:)
martina kp 21/31
Noniin.. kp 14/28-30 ja nyt sitten ollaan puuhasteltu parina päivänä... Tänään kai pitäis pitää taukoa ja jos huomenna taas sitten vähän jotain pientä " sutinaa" peiton alla.. Hih. Mitäs ootte mieltä tosta että miten usein? Siis että kannattaako useana päivänä putkeen vai olisko parempi mennä esim. jokatoinen-päivä -periaatteeella?! Vielä kun en ole niitä ovistestejä ottanut käyttöön enkä mitään limojakaan liikoja tarkkaillut. Aikaisemmin olen ovuloinut lähes kellon tarkkuudella tuon esikoisen jälkeen (joka sai alkunsa ekasta yrityksestä!) ja kropassa olen tasan tarkkaan tuntenut aina ovulaatiot, mutta nyt kun ollaan toukokuusta alkaen yritetty pikku kakkosta niin ovulaatio-oireet yms. on tipotiessään... tietysti!
Mökkeiltyollaan paljon ja kesälomaa vielä pari viikkoa jäljellä mutta käyn kyllä katselemassa aina kuin mahdollista että mitä teille muille kuuluu!Rustailkaa siis kuulumisia ;)
Emik
Paljon Onnea Jossu82:lle!!!! (toivottavasti meni nimimerkki oikein...) Perästä toivottavasti tullaan...
Emik, mä en myöskään aio mitään ovistestejä ottaa vaan mennään periaatteella joka toinen päivä touhua ja joka toinen päivä huilitaan:)
Yritän muutenkin ihan maltilla kun tämä nyt on vasta ensimmäinen kierto kun yritellään. Ovis mulla yleensä on ollut puolenvälin paikkeilla taikka hiukan jälkeen. Joten eilen aloitettiin tositouhut ja saapi nähdä miten käy.
Joku (anteeksi kun en muista kuka) kyseli myöskin vitamiineista jne. Mulla on kanssa käytössä monivitamiini 2+ ja sitten vehnänalkioöljy kapseleina. E-vitamiinihan (jota vehnänalkioöljy on) auttaa nimenomaan hiuksiin, kynsiin ja hedelmällisyyteen. Ja muistaakseni tuossa 2+ vitamiinissa on nimenomaan sitä tärkeää foolihappoa. Punkkulasikin on tässä tietokonepöydällä vaikkakin täytyy sanoa että inhoan punkkua. Mutta mitä sitä ei tekis plussan eteen:)
Nyt laitan pesueen untenmaille ja taidanpa mennä itsekin että huomenna taas jaksaa peittoja pöllytellä:)
Medison+5
Puhdas nega tuli mammaksi herkällä testillä, joten en oikein mitään enää uskalla tähän kiertoon toivoa! Mutta ootellaan nyt vielä se täti käymään. Saisi tulla pian jos on tullakseen! Mutta saa nyt nähdä, pikaisen laskemisen mukaan pysyn huhtikuisissa vaikka täti nyt tulisikin. toivottu la. siirtyisi vaan loppukuulle. Mutta nyt ensin siis pitää odottaa rauhassa se täti käymään, ja vielähän on ihan pikkaisen toivoa jos se ei vaikka tulisikaan:).
mmimma kp 25/25-32
Missä mahtavat kaikki luurata? Ilmatkin on olleet vähän viileät muutaman päivän. Vettä vaan ei meillä päin ole satanut vieläkään. Tulisi nyt sitäkin.
Mmimma (meniköhän oikein), pahoittelut negasta, mutta tosiaan niin kauan on toivoa kun ei tätiä näy. Ja jos on täti tulossa niin toivotaan että tulisi pian niin pääsisi sitten uutta kiertoa yrittämään:) Niinhän se menee tämä vauvakuumeilu. Tätiä odotetaan ja pelätään ja sitten jo toivookin että tulisi vaan pian että pääsisi uutta putkeen touhuumaan:)
Mitäs omaan napaan, eipä mitään ihmeempiä. Harjoitukset on aloitettu, kp11/28 eli kohtapuoliin on otollinen aika. Tarttis nyt jaksaa kovasti pupuilla, mutta helposti tulee touhuunkin sellainen " tekemisenmaku" . No, jospa huomisillaksi keksisi jotain piristettä:)
Medison
..tulin lukemaan muiden kuulumisia.. hienoa, että on jo plussakin joukkoon saatu, rutkasti onnea jossu82! toivotaan, että mmimma vain hätäili testailun kanssa ja se plussa sieltä vielä tulisi, tai ainakin että täti tulisi pian, jos on tullakseen.
nyt seurassa itsekästä (ja sekavaa) pähkäilyä.. eli, itsellä kp 18/?. kp 12-14 tunsin ovisoireita (tai niiksi ainakin luulen), selästä otti, alavatsaa nipisteli, rintojen sivulle sattui ja bongasin mielestäni kirkasta limaakin (tosin vähän, kun v.vuotoni on aina ollut kovin niukkaa), joka sitten alkuviikosta muuttui kellertäväksi ja tahmeammaksi. nyt kuitenkin eilen nippaili mahasta tosi kovasti ja selkään sattunut julmetusti, plus rinnat sivuilta kipeät ja nyt aamulla vessassa olin näkeväni kirkasta limaa. en ymmärrä. harmittaa, jos ovis onkin vasta nyt ja viimeinen " siemennys" oli kp 15 ja nyt ei ole mahkua ennen huomista iltaa. tuli ihan masennus olo, että tässäkö tämä kuukausi nyt sitten meni.. martina1, sinä kirjoitit kahdesta ovulaatiosta per kierto, onko se siis mahdollista ja vaikuttaako se raskautumiseen miten?
toivottavasti joku sai selkoa sekavasta sepustuksestani! mutta siis fiilis on sellainen, että tätiä odotellessa. nytkin juilii selkää ja alavatsaa ihan siihen malliin, että olisi menkkakipuja.
jos vaikka medison tai joku muu listan päivittäjä lukee, tässä minun tietoni, asuinpaikka vars.suomi, oma ja miehen ikä 26 ja 27, yritys alkanut 0606 ja ennestään tyttö 2 vee.
toivottavasti lisää plussauutisia alkaa tippumaan!
Taitaa kesä tosiaan tehdä sen että ei niin ehdi koneella pyöriä, kovin on hiljainen huhtikuisten pino.
ON: kp8/28 ja tänä iltana olisi tarkoitus aloittaa harjoitukset toden teolla. Laskeskelin vähän itsekseni että kunhan joka toinen päivä jaksaisi pupuilla niin ihan hyvät mahdollisuudet pitäisi olla. Pitää vain jaksaa valvoa sen jälkeen kun on lapset saanut nukkumaan.
Ensimmäisillä huhtikuisilla rupeaa tosiaan olemaan jo piinaviikko käsillä. Tulkaahan kertomaan meille loppukuisillekin tuntojanne on niin mukava kun saa yhdessä jännätä kuka tai ketkä meistä pääsevät sitten siirtymään tuonne odotuspuolelle.
Medison