Voi että mä oon alkanut tykkäämään tosta Andysta!
Ja taas sain mennä itteeni häpeämään ennakkoluulojani ja ennakkokuvitelmiani ihmisestä, joka osottautuu aika hiton hienoksi persoonaksi!
WAU!
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 22:49"]
Ihan tiedossa ollut asia että Andy rulaa, jotkut vaan hiffaa sen vasta nyt :)
[/quote]
No niinpä.
Pelkästään Andyn takia mäkin bb:tä seuraan. Ihana persoona.
Mullakin käsitykset muuttui, mutta tuota ihmettelen, miten Andyn silmien liikkeet on niin nopeet ja liikkeissään on tarvittaessa ketterä ja nopea (esim. se jauhoissa kieriminen) ja kävely onnistuu hyvinkin nopeasti ainakin aika-ajoin. Miten tuo artikulaatio on noin hidas?
Kai se kamojen käyttö vaikuttais myös liikkeisiin eikä vain puheeseen?
Katse Andylla on oikea ketunkatse, tarkkailee kaikkea ja huomaa kaiken.
???
just katoin jonkun videon pätkän vuodelta -88 Ja puhui jo sillon melkein yhtä hitaasti.
Ihan vaan heitän et jos sillä ois vaikka joku puhevika ollut aikanaan? En tiiä siis ollenkaan ja tuskin on ees, mutta tuli mieleen mun serkku. Hän ei puhunut SANAAKAAN 15v. ==> 25v. kellekään muulle kuin siskolleen ja vanhemmilleen. Parit pakolliset fraasit kaupassa yms. mutta ei muuten. Mun äiti ja isä sai hänet vähän puhumaan kun oikein jututtivat kahden kesken. Tää johtu siitä et mun serkulla oli todella pahoja puhevikoja. Änkytystä ja r, s -vikoja ynnä muuta. Nykyään puhuu jo mutta hyvin hiljaa ja hitaasti. Voihan änkytys vaikuttaa jollekin et jos siitä pääsee eroon niin puhuu sitten hitaasti... Mut joo, Andy on paras!!
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 23:08"]
Ihan vaan heitän et jos sillä ois vaikka joku puhevika ollut aikanaan? En tiiä siis ollenkaan ja tuskin on ees, mutta tuli mieleen mun serkku. Hän ei puhunut SANAAKAAN 15v. ==> 25v. kellekään muulle kuin siskolleen ja vanhemmilleen. Parit pakolliset fraasit kaupassa yms. mutta ei muuten. Mun äiti ja isä sai hänet vähän puhumaan kun oikein jututtivat kahden kesken. Tää johtu siitä et mun serkulla oli todella pahoja puhevikoja. Änkytystä ja r, s -vikoja ynnä muuta. Nykyään puhuu jo mutta hyvin hiljaa ja hitaasti. Voihan änkytys vaikuttaa jollekin et jos siitä pääsee eroon niin puhuu sitten hitaasti... Mut joo, Andy on paras!!
[/quote]
Selektiivinen mutismi.
Ihan tiedossa ollut asia että Andy rulaa, jotkut vaan hiffaa sen vasta nyt :)