Oho, Terhi Kokkosestakin on nyt tullut vanha
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Ei helvata että voi hiukset muuttaa ihmisen. Kun leikkaa tommosen kypärän niin muuttuu kyllä kuin taikaiskusta mummuksi. Ennen oli kaunis nainen, mutta nyt näyttää lähinnä Frodo reppulilta.
Tuollaisella tukalla voimaantuu 👍
Kaunis, lahjakas taitelija. Ei niinkään näytä vanhalta vaan ehkä ikäiseltään?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmisiä vaivaa, kun pienet juonteet kasvoissa järkyttävät näin paljon?
Minulla on miespuolinen kaveri, joka on myös tällainen vanhenemispanikoija. Ilmenee surullisella tavalla hänen deittailukäytöksessään. Itse on reippaasti yli viisikymppinen, mutta jos naisella näkyy kuvissa yksikin pieni juonne, hän menee ihan silminnähden paniikkiin ja haluaa heti pyyhkiä naisen vasuriin. Olen yrittänyt hienovaraisesti kysellä, huomaako hän itse kuinka elämälle vierasta hänen reagointinsa on.
Suomessa pitäisi lisätä taideaineiden tunteja peruskoulussa ja niitä tulisi olla pakollisina myös peruskoulun jälkeisessä koulutuksessa. Aivan liian moni kuvittelee nykyään, että vain täydellisyys voi olla kaunista, vaikka totuus on oikeastaan toisin päin.
t. Taiteilija
Samaa mieltä. Valokuvaus olisi myös opettavainen aihe kaikille - se "kauhea järjestelmäkameran ottama kuva" on todennäköisesti erinomainen. Ihmisen iho saa näkyä, se että on uomia ja uurteita, huokosia ja kaarteita EI OLE MIKÄÄN VIRHE. Jos haluaa näyttää muovinukelta niin on hyvä ja liimaa elmukelmua kasvoihin. Mielellään hengitysaukoilla vai onko hengittäminenkin jotenkin noloa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo lyhyt hiusmalli sopii hänelle. Täytyy nyt häpeäkseni tunnusta, etten tiennyt hänen tehneen sanoituksia. Luulin että lauloi vain.
No eikä sovi. Hänellä oli ihanat, nuorekkaat pitkät hiukset. Tuo on juuri se tätimalli joka vanhentaa jokaista.
Makuja on monia - itse en pidä lainkaan niistä pitkistä suorista hiuksista jotka Terhillä nuorena oli. Ne ovat tylsät, vanhanaikaiset, latvat tasapitkäksi leikattuina roikuvat raskaina päässä.
Jokainen siis tehköön hiuksilleen mitä itse haluaa.
Vaikka joku nainen olisi lyhyillä hiuksilla kaunis niin pitkillä hiuksilla hän olisi vielä kauniimpi 😉
Ainut julkisuudessa ollut suomalainen nainen, jolle lyhyet hiukset sopii ja jopa korostaa kauneutta, on Katariina Souri. Suurimmalle osalle joku puolipitkä olisi parempi.
Miten te jaksatte puhua jonkun ulkonäöstä täällä taas? Olette varmasti itse niin täydellisiä, joten omia kuvia kehiin. Jep, didn't think so. N24
Instagramissa näyttää kauniilta. Sirot piirteet niin lyhyet hiukset sopii kyllä hyvin!
Mun mielestä on kaunis. Oli kaunis pitkillä hiuksilla ja on lyhyillä.
Ja mitä sitten jos leikkaa "tuossa iässä" lyhyet hiukset? Eikö saa kokeilla uusia tyylejä enää tietyn iän jälkeen? Jos hiukset on vielä hyvässä kunnossa, voi ne kasvattaa takaisin halutessaan ja jos hiukset ohentuneet niin mitä väliä?
N35
Tästä sen huomaa miten instafiltterit ja kauneuskirurgia nykyään vaikuttaa asenteisiin. Ei 46-vuotiaan tarvitse olla posliininuken näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ainut julkisuudessa ollut suomalainen nainen, jolle lyhyet hiukset sopii ja jopa korostaa kauneutta, on Katariina Souri. Suurimmalle osalle joku puolipitkä olisi parempi.
Arja Korisevalle sopii myös lyhyet hiukset.
Järkyttävää! Terhi Kokkosen hiukset olivat minulle melkein kuin hiusihanne, niin upeat pitkinä! Mitä menikään tekemään, vanheni kerralla ainakin 10 vuotta. Nyt pitää vain toivoa että toinen hiusihanteeni S. Marin ei mene leikkaamaan hiuksiaan.
Työpaikalla on parilla 40 + naisella hyvin huonon näköiset pitkät hiukset. Yksi yli 50 v nainen on tosi hyvännäköinen puolipitkässä laine permanentissa, jossa hopeista raitoja.
Mikä ihmisiä vaivaa, kun pienet juonteet kasvoissa järkyttävät näin paljon?
Minulla on miespuolinen kaveri, joka on myös tällainen vanhenemispanikoija. Ilmenee surullisella tavalla hänen deittailukäytöksessään. Itse on reippaasti yli viisikymppinen, mutta jos naisella näkyy kuvissa yksikin pieni juonne, hän menee ihan silminnähden paniikkiin ja haluaa heti pyyhkiä naisen vasuriin. Olen yrittänyt hienovaraisesti kysellä, huomaako hän itse kuinka elämälle vierasta hänen reagointinsa on.
Suomessa pitäisi lisätä taideaineiden tunteja peruskoulussa ja niitä tulisi olla pakollisina myös peruskoulun jälkeisessä koulutuksessa. Aivan liian moni kuvittelee nykyään, että vain täydellisyys voi olla kaunista, vaikka totuus on oikeastaan toisin päin.
t. Taiteilija