Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle laitettiin alkuviikosta Botoxia kasvojen ryppyihin.

Vierailija
07.09.2013 |

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitetiin kans viime viikolla botoxia vähän kulmakarvoihin, nytkun vaikutus alkanut olen ihan koukussa. Ilme on van niin paljon pirteämpi! Botoxin laittaminen ei tuntunut paljon miltäään vaikka pelkään piikkejä. Kävin laittamassa HElsingissä The lookissa Snelmmanninkadulla. :)

Vierailija
42/49 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää laitattaa hermomyrkkyä naamaansa. Rahat pois tyhmiltä naisilta, ovat valmiita maksamaan satoja euroja siitä, että naama lamautetaan ilmeettömäksi vahanaamioksi.

Toivottavasti tämä sairas aikakausi menisi nopeasti ohi ja tulisi aika, jolloin kauhisteltaisiin mitä kaikkea ihmiset olivat valmiita tekemään näyttääkseen "kauniilta". Ihanko oikeasti jotkut pitävät kauniina ihmisiä, joiden naama on ilmeetön ja rypytön vahanaamio? Tai ylisuuret ankanhuulet siinä naamiossa? Leuan alla kaksi kivikovaa palloa joiden pitäisi olla rinnat? Tekohiukset, tekokynnet ja ylipitkät tekoripset? Teko, teko ja teko..

En vain tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt botoxia yli 10  vuotta. Kukaan muu kuin itse ei sitä huomaa, tosin muut ihmettelevät että olen jo 45.Mikään ei ole parempi anti age hoito kuin ennaltaehkäisy,  ja siihen botox on erinomainen. I love it )

Vierailija
44/49 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten kauheasti sattuu nuo botox pistokset???auttaako joku puudute?itse menossa ottamaan botoxia,pelottaa vaan ne piikit. Entä kauanko botox pitää kasvot sievänä????

Vierailija
45/49 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39. Iho paksu ja helposti rasvoittuva eikä ole oikeastaan ryppyjä, otsassa hyvin hailakat kolme poikkiviivaa, nekin näkyy vain tietyssä valossa ja nenä-suu juonne näkyy hentona viivana. Mutta senkin edestä iho sitten tuntuu veltolta ja roikkuvalta. Siihen ei varmaan botox auta. en kyllä ottaiskaan.

Vierailija
46/49 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle laitetiin kans viime viikolla botoxia vähän kulmakarvoihin, nytkun vaikutus alkanut olen ihan koukussa. Ilme on van niin paljon pirteämpi! Botoxin laittaminoen ei tuntunut paljon miltäään vaikka pelkään piikkejä. Kävin laittamassa HElsingissä The lookissa Snelmmanninkadulla. :)

Joo... tästä tulikin mieleeni, että kun menette näihin operaatioihin, niin varmistakaa että tekijän nimi löytyy valviran terhikki- rekisteristä! Vain laillistettu hoitaja tai lääkäri! Jos joku ammattitaidoton puoskari mokaa, niin kukaan ei korvaa, koska ei ollut ammattilainen!

Botuliini on maailman tappavin myrkky ja kun esim. Kasvoihin pistää, niin täytyy todella tietää mihin pistää, eikä sinnepäin! Siinä ei paljon virolaiset sertifikaatit pistoskoulutuksista auta, kun on aiheutettu hermovaurio!

Vierailija
47/49 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
48/49 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina loytyy naita melkein nelikymppisia, jotka kirkkain silmin vaittavat, ettei yhtaan ryppya ole. Se on vain harhaa. Luulet vain, kun menet peilin eteen, otat suotuisan ilmeen - vahan leuka koholla, rentoutuneet silmanymparykset. Kylla se voi paikallaan pysyen nayttaa silta, etta kasvot ovat sileat. Kun liikut, kaannat paata (kaulan rypyt tulevat nakyviin), puhut tai syot (suun ymparyksen juonteet nakyvat) tai naurat tai hyvmyilet (silman ymparyksien rypyt ilmestyvat) nayttaa ihan toisenlaiselta.

Minulle tuli otsan poikittaiset juonteet nakyviin jo hyvin nuorena, sukuvika. Niihin olen nyt kerran ottanut botoksia ja hyvalta nayttaa. Kukaan tutuista ei ole kommentoinut muutoin, kuin toteamalla etta naytan virkealta.

Vierailija
49/49 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up