Mulle laitettiin alkuviikosta Botoxia kasvojen ryppyihin.
Kommentit (49)
Mulle on laitettu botoxia jo vuosia vaikean migreenin hoitoon. Siihen erikoistunut neurologi laittaa. Suurin osa tulee niskaan hiusten alle ohimoon ja purentalihaksiin, mutta osa myös otsaan ja "sivuvaikutuksena" pitää otsan rypyttömänä. Näytän paljon virkeämmältä! Ja auttaa aika hyvin migreeniin :) ( vaikea geneettinen hemipleginen migreeni)
Ensimmäisenä tulee mieleen se järkyttävä dokumentti jonka joskus olen nähnyt niistä eläinkokeista joita on botoxin vuoksi tehty. Ikimaailmassa en menisi laittamaan sitä ainetta itseeni tai käyttäisi millään muullakaan tavalla. Se eläinten kärsimys oli jotain.. no, ihan omaa luokkaansa. En tiedä oletko ap tutustunut aiheeseen mutta ehkä kannattaisi. Harmi että en enää muista dokkarin nimeä, olisin sen muuten linkittänyt tänne.
Onneksi en ole noin turhamainen, ei tarvi stressata vanhenemisesta yhtään...
minä kyllä suosittelen botoxia... toinen kulmakarvani oli aina ähän ylempänä kuin toinen, sitten menin tiinan vastaanotolle ja kulmiini laitettiin botoxia, nyt ovat sitten samalla korkeudella! Ihanaa! :)
"Täytyy sanoa, että naama tuntuu hieman turralta. Olen katsonut peilin edessä, että otsaani en saa juurikaan ryppyyn enkä kulmia kohotettua kuin hieman. Nyt vaikutus on maksimissaan ja hoitotulos tullee pehmentymään."
Totta kai naama tuntuu turralta tai ne osat mihin botoxia on laitettu, koska lihakset ovat tilapäisesti halvaantuneet, riippuen botoxin vaikutuksesta ja kestosta. Tosin joskus voi hermopäät vaurioitua pysyvästi.
Kauneus on aina katsojan silmä, jos elottomat ja halvaantuneet kasvolihakset näyttävät jonkun silmissä "pehmeältä", niin ok. Ja onko ilmeettömät kasvot kauniimmat kuin ryppyiset, sekin on makuasia.
Botox on hermomyrkky, joilla tahallisesti vaurioitetaan hermopäät ja seurauksena on lihasten halvaantuminen, tilapäisesti, mutta aina vahinkoja sattuu.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:54"]Ensimmäisenä tulee mieleen se järkyttävä dokumentti jonka joskus olen nähnyt niistä eläinkokeista joita on botoxin vuoksi tehty. Ikimaailmassa en menisi laittamaan sitä ainetta itseeni tai käyttäisi millään muullakaan tavalla. Se eläinten kärsimys oli jotain.. no, ihan omaa luokkaansa. En tiedä oletko ap tutustunut aiheeseen mutta ehkä kannattaisi. Harmi että en enää muista dokkarin nimeä, olisin sen muuten linkittänyt tänne.
[/quote]
Ja niitä eläinkokeitako ei tehtäisi jos minä ja muutama muu jätettäis botox ottamatta?
Näytän virkeämmältä. En ole kertonut kenellekään, kukaan ei ole kommentoinut. Huolehdin itsestäsi hyvin, hoidan ihoani ja kuntoilen säännöllisesti, olen hoikka. Valvomiset kahden pienen lapsen kanssa ovat vanhentaneet, vaikka monien mielestä näytän ikäistäni nuoremmalta. Olen 39 v. Nyt kasvoni ovat mielestäni pehmeämmät, ei niin "tuimat".
Ei sattunut, vähän nipisteli. Maksoi n. 400 e.
Täytyy sanoa, että naama tuntuu hieman turralta. Olen katsonut peilin edessä, että otsaani en saa juurikaan ryppyyn enkä kulmia kohotettua kuin hieman. Nyt vaikutus on maksimissaan ja hoitotulos tullee pehmentymään.
Ilmeestä vielä sen verran että nyt, kun otsaryppyjä ei tule, ovaalinmuotoiset kasvoni näyttävät "leveämmiltä", otsa on jotenkin leveämpi.
Miten kauan tuollaisen yhden 400 egen "hoitokerran" vaikutus säilyy?
Eli milloin pitää mennä uudelleen jos haluaa jatkaa rypyttömänä?
Minäkin tahdon botoxia kun vituttaa nämä alkavat juonteet otsassa
Olen ottanut kerran, ja sattui niin hitosti että meinasin pyörtyä siihen hoitopöydälle ja sain vielä inhottavat verenpurkauma-mustelmat ohimoihin ja yhdestä kohtaa verenvuoto ei meinannut tyrehtyä tuntiin, joten kannattaa lopettaa esim. omegakapselikuuri viikkoja ennen toimenpidettä.
Siinä kestää melkein pari viikkoa ennenkuin aine alkaa tehota ja naamahermot lamaantuu joten tulosta ei todellakaan näe heti. Minulla käsittely taisi olla turhaa sillä en ole vielä edes nelikymppinen ja ihoni ei ole stressaantunut tai ryppyyntynyt valvomisen, tupakoinnin tai auringonoton takia, mutta tulipa testattua.
Kauanko se vaikutus kestää? Palautuvatko rypyt yhtä syviksi kuin ennen pistoksia?
Voiko silmäryppyihin ottaa botoxia vai vain muualle kasvoihin? Käsittikö se 400 euron käsittely koko kasvojen alueen?
Oliko tulos tosi näkyvä vai sellainen, että ei huuda "mulle on laitettu botoxia!"
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 21:32"]
Täytyy sanoa, että naama tuntuu hieman turralta. Olen katsonut peilin edessä, että otsaani en saa juurikaan ryppyyn enkä kulmia kohotettua kuin hieman. Nyt vaikutus on maksimissaan ja hoitotulos tullee pehmentymään.
[/quote]
Ei voi tulla näin lyhyessä ajassa, menee ainakin 10 päivää ennenkuin vaikutus on maksimissaan, ellei sulle ole laitettu jotkut hiton tujut lamaannutusmyrkyt naamaan joita Suomessa ei tietääkseni edes käytetä, ainakaan kirurgien vastaanotoilla!
Se on kuin hyttysen pisto, mulle maksoi 180€ lookissa helsingissä kulmiin :)