Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vilpitön herkkyys

Vierailija
07.09.2013 |

Millainen on ihminen, jos hänessä on vilpitöntä herkyyttä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sellaista olekaan? Tunnen ihmisiä, jotka kokevat olevansa aitoja ja herkkiä ihmisiä. He sitten itsekkäästi hakevat huomiota itkemällä ja itkettämällä muita ihmisiä. "Kun olen vain niin rehellinen, herkkä ja tunteva ihminen, nyyh."

Toisin kuin me muut, jotka olemme valehtelevia teeskentelijöitä.

Vierailija
2/9 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan vaan herkkä varmaan. Eiköhän useimmat herkät ihmiset ole ihan vilpittömästi herkkiä. Pieni osa voi olla niitä jotka on tekoherkkiä, eli esittävät herkkää koska sillä saa huomiota, tai se kuuluu johonkin ihannoituun ominaisuuteen kuten taiteellisuuteen tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Tuli ehkä ihan vähän oksennusta kurkkuun kun luin tuon otsikon.

Vierailija
4/9 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue normaalisti. Mielikuvituksesi. En hae huomiota,sitä on elämässäni riittävästi. Vilpitön tyhmyys on se,että kirjoitan tänne omista pirteista.Ja just sellaiset ihmiset kuin sinä käyttävät sen hyväksi. On ihana olla vilpitön,mutta minulla on erittäin hyvä vaisto,näen läpi.Tunnistan myös omia virheitä varsin hyvin. Höpsis huomionhausta. Olen ainoa lapsi,huomiota riitti kyllä.

Vierailija
5/9 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, aidosti herkkien ihmisten herkkyys ei varmaan näy ulospäin? Eli ne nyyhkyttäjät ovat ehkä niitä huomionhakuisia.

Itse olen suhteellisen herkkä, vaikka ulosannan muuta. Eli olen kai myös esittäjä, kun en halua itkeä kaikissa paikoissa kaikkien edessä, vaan hillitsen itseni ja suren omalla ajallani, yksin.

Julkinen tunteiden näyttäminen (siis nimenomaan negatiivisten) on kauheinta mitä osaan ajatella.

Suurinosa keille joku joskus sanoo että minä olen herkkä, meinaa pyörtyä, koska se ei näy ulospäin.

Jään miettimään asioita omissa oloissani, ja saatan tulla helposti surulliseksi, mutta sitä ei valitettavasti näe muut kuin mieheni. Hänkin harvoin. Joskus itsehillintäni on pettänyt, mutta pääsääntöisesti herkkä-minäni on vain minulle.

Vierailija
6/9 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa selittää?

Vierailija
7/9 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerjää huomiota herkkyydellä vaan on aidosti herkkä.

Vierailija
8/9 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jossa ei ole vilpillistä herkkyyttä.

Vierailija
9/9 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä oikein pyrit,Jane? Pelkään,että haluat pakottaa minut yksityiseen vihkitoimitukseen alttarilla suoritetun lisäksi. Ilmeisesti haluat tehdä kanssani jonkin sopimuksen määrätyin ehdoin. Mitkä ne ovat?

Tahdon vain sitä,että voin tuntea itseni vapaaksi liiallisten kiitollisuudenvelkojen taakasta.Muistatteko mitä sanoitte Celine Varensista-timanteista ja kankaista,jotka lahjoititte hänelle(ei ei). :) Norm.viesti