Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VL äidin mietteitä

Vierailija
07.09.2013 |

Olin jo päässyt pinnalle veden syvyyksistä. Pärskeet vielä huuhtoivat kasvojani, mutta pystyin kuitenkin hengittämään. Minä sain olla minä, en ollut raskaana, enkä kantanut vauvaa väsyneillä käsivarsillani.

Olo oli vapaa, kevyt. Tältäkö tuntuu olla normaalissa olotilassa?

Uusi raskaus. Minut painetaan takaisin pinnan alle, en saa happea! En jaksa.

Mutta näen valon kajastavan korkealta veden pinnan yläpuolelta. Minun ei ole pakko elää näin! Tämän lapsen vielä otan vastaan, hoidan ja rakastan niin kuin muitakin. Viimeinen.

... Onko muita samoissa mietteissä olevia?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että voi olla vaikea ehkäistä vaikka mies ei halua. Mutta on väärin toista kohtaan pakottaa hänet harrastamaan seksiä ilman ehkäisyä. Se alkaa olla lähellä seksiin pakottamista jossain vaiheessa, ja seksiin pakottaminen on avioliitossakin rikos.

On olemassa ehkäisykeinoja, jotka ovat huolettomia ja varmoja, ja josta nainen voi itse huolehtia eikä mies pysty niitä manipuloimaan. Muistakaa, että äiti joka huolehtii itsestään ja puolustaa oikeuksiaan, jaksaa huolehtia myös lapsistaan ja puolustaa heidän oikeuksiaan. Joista tärkein on hyvinvoiva äiti.

Vierailija
62/66 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 16:21"]

Siis eihän kysessä ole suoranaisesti halu saada suuri perhe vaan halu noudattaa Jumalan sanan neuvoja, eihän monen muunkaan ohjeen noudattaminen välttämättä ole helppoa tai itsessään mitenkään houkutteleva vaihtoehto, mutta niiden uskon valintojen myötä tullut rauhan ja levollisuuden tunne saa kuitekin toimimaan toisin kuin houkutus olisi.  

[/quote]

vaan koska puhujat ovat opettaneet meile että jumalan taho on että uskovainen lisääntyy rajoittamatta lisääntymistään.

[/quote]

Nuo puhujat ovat ihmisiä vikoineen päivineen. Ei toiset ihmiset voi määrätä toisen suurista päätöksistä.

[/quote]

Tässä nuoria ihmisiä opettava lestadiolainen opettaja kertoo että uskova (lestadiolainen) ei itse välttämättä suinkaan rakasta lapsia, mutta hän hankii suuren perheen - miellyttääkseen Jumalaa!

En haikaillut helpon elämän perään

http://freepathways.wordpress.com/2011/10/04/hintsala/

Lapsesta on tullut vain väline kun tavoitellaan paikkaa taivaan iloissa.

Vierailija
64/66 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vihoviimeiset idiootit. Jos ei ehkäise ja harrastaa seksiä, niin siitä tulee raskaaksi. Raskautuminen on tällöin OMA VALINTA. Turha esittää uhria. Pilleriä naamaan, se on oma asia, kukaan ei saa siitä tietää. Ehkä jopa piuhat poikki, potilastiedot ovat salassapitovelvollisuuden alaista materiaalia, ei se naapurin Kyllikki siitä kuule koskaan. Sanotte että Jumala suuressa viisaudessaan päätti ettei teille enää lapsia tule.

Vierailija
65/66 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan omilta ajatuksilta nuo apn ajatukset... Melkoista vuoristorataahan tämä vl-äidinelämä on. Voi kun voisi joskus olla vapaa nuista kahleista. Odotan kolmatta lasta ja hartaasti toivon, että mieheni vihdoin hyväksyisi ehkäisyn tämän lapsen jälkeen. Meillä lähinnä ehkäisty varmoilla päivillä, niissä heikosti onnistuen. Jonkin aikaa onnistui, mutta nyt raskaana vaikka en haluaisi...

Vierailija
66/66 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän