Kysymys niille, joilla on ollut vain yksi seksikumppani elämän aikana
Harmittaako se? Onko se oma valinta? Mietittekö koskaan, jäättekö jostain paitsi tai että millaista seksi olisi jonkun toisen kanssa? Tuntuuko teistä koskaan oudolta, että todistetusti vain yksi ihminen maailmassa haluaa/ on ikinä halunnut seksiä kanssanne? Jos nyt tunnette, että yksi riittää, uskotteko, että olette samaa mieltä vielä 30 vuoden kuluttua?
Kommentit (7)
Ei harmita, on ihan oma valinta. Minkäs minä sille nyt voin, kun nuorena rakastuttiin. En usko, että me erotaan, koska olemme olleet niin pitkään yhdessä. 30 vuoden kuluttua on ihme, jos kumpikaan on edes elossa.
Toivottavasti.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 17:36"]
Harmittaa. Mutta kun kukaan muu ei tahtonut mua häntä ennen niin minkäs sille mahtaa.
Todennäköisesti eroamme joskus.
[/quote]
Voi kettu mikä lortto. Yök.
Toivottavasti miehesi löytää jonkun arvoisensa naisen ja dumppaa tollasen ilman sääliä.
[/quote]
Ei harmita, koska olen naimisissa miehen kanssa, jota rakastan. Yhdessä oltu nyt 25 vuotta. Haluan seksiä vain sen ihmisen kanssa, jota rakastan ja joka on tuttu ja turvallinen eli yhden yön jutut ei ole koskaan olleet minua varten.
Mutta onhan toki matkan varrella ollut useitakin miehiä, jotka ovat halunneet kanssani seksiä, mutta olen myös äärettömän uskollista laatua oleva nainen. Joten ei yhtään harmita, tiedän ja tunnen itseni ja oman arvoni.
Eiköhän tämä siis jatku näin tästä eteenkin päin.
Ei harmita. Seksi kuuluu rakkauteen ja tällä kertaa kumpikin koki et ei olla irtosuhteessa vaan naimisiin päädyttiin. Jos olisimme eronneet niin eiköhän sit olisi tullut useampi, vähintäin kaksi eri ihmistä kokeiltua. Et ei mikään periaate, vaan rakkaus sen määritti. Miksi harmitella rakkautta?
En ole koskaan ollut kiinnostunut yhden yön tai lyhytsuhteista. Kummallakaan meistä ei ole kokemuksia muista, ja tästä on joskus keskuteltukin. Kumpaakin se jollakin tavalla on joskus harmittanut. Enemmistä kokemuksista olisi sekä joitakin hyötyjä että toisia haittoja. Ei meillä ainakaan tuosta syystä koskaan eroa tule, kun yli 10 vuotta on jo näin eletty.
Kumpikin varmasti saisimme helposti uusia suhteita, ei siitä ole koskaan ollut kyse. Naurettava väite, että vain yksi ihminen on halunnut seksiä kanssani. Kyllä niitä halukkaita aina pyörii, varsinkin miehellläni. Ja olen tarjonnut hänelle mahdollisuutta kokeilla muita naisia, mutta ei ole halunnut.
Harmittaa. Mutta kun kukaan muu ei tahtonut mua häntä ennen niin minkäs sille mahtaa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 17:36"]
[/quote]
Voi kettu mikä lortto. Yök.
Toivottavasti miehesi löytää jonkun arvoisensa naisen ja dumppaa tollasen ilman sääliä.