Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

arabian ranta/ kumpula

Vierailija
25.07.2013 |

Mitä mieltä olette asuin alueista?

Ollaan mietitty muutamista ja nuo alueet ovat olleet mielessä hyvien liikenne yhteyksien takia ja onhan kummassakin ihan mukavat leikkipuistotkin ja ymärtääkseni asuu vielä aika paljon pieniä lapsiakin.

Asutaan tällä hetkellä maunulassa ja isompaa asuntoa ollaan etsimässä mutta olisi kiva vaihtaa maisemaan kun ollaan täällä  9 vuotta jo asuttu vaikka eihän tässä mitään vikaa ole, tosin ei ihan kauheasti asu lapsipeheitä

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivaa aluetta, ja hurjan paljon lapsiperheitä, ilmeisesti aika kovat jonot päiväkoteihin. Lisäksi olen miettinyt mitä mahtaa tapahtua 10 vuoden päästä kun kaikki nämä lapset on teini-iässä...

Palveluja kai ihan hyvin, tosin Arabian kauppakeskus sijaitsee toisessa päässä Hämeentietä eli ei siellä Arabianrannassa toida muuta olla kuin pikku-Siwa ja M-kauppa.

Oikeastaan ainoa asia joka mua epäilyttäisi asunnon ostamisessa Arabianrannasta (vuokra-asunto on tietysti asia erikseen) on se, että maaperä on ollut jätemaata ja vaikka sitä on putsattu niin eiköhän sitä edelleen ole jäljellä (tää on vain mun omaa päätelmää, ei tietoa...)

Vierailija
2/3 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin no onhan monessa uudella asuin alueella sama juttu esim jätkäsaari että joskus voi olla nuoriso ongelma tai sitten ei.Nuo asuin alueet olisi vain hyvä koska siitä pääsee niin moneen eri suuntaan bussilla koksa autoa ei ole ja lähellä keskustaa. Ja tiedossa on että nuo päiväkodit ovat siellä ihan täynnä(itse yöskentelen päiväkodissa) mutta päiväkodin takia matkustaminen ei ole meille mikään ongelma. Voisihan sitä jonnekin muualekin muuttaa mutta en oikein tiedä minne ja olisi kiva että alueella asuisi lapsi perheitä että olis kavereita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpula on aivan ihana. Tosin ongelmana saattaa olla, että siellä on hyvin vähän muita kuin pieniä asuntoja ja sitten kalliita omakotitaloja. Näin ollen lapsiperheeltä voi vähän kestää löytää sopivankokoista. Kumpulassa monet asuvat aika ahtaasti, mutta viihtyvät niin hyvin että eivät halua muuttaa muualle.  

Tosin, jos ihminen sattuu olemaan sitä sorttia, että inhoaa kaikia vihreitä ja vähänkin vasemmistoon viittavia ihmisiä, niin sitten Kumpulassa ei välttämättä tunne kuuluvansa porukkaan. (Tietenkin poikkeuksiakin on.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan