Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~~ENSIKOT maanantaina 17.7~~~~

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remukka, kiitos plussasäteistä! Ei ainakaan vielä ole oireita suuntaan tai toiseen, taitaa vielä olla mielikuvitus kesälomalla ;).

cerbera, voi miten hieno yllätys mieheltä! Ihanaa, te saatte nyt alkaa rakentamaan ihan omaa kotia =). Noin hienoja yllätyksiä ei kyllä kovin usein saa!

jouhi ja kathy@, hyviltä kuulostaa teidän molempien oireet, bdbdbd!

Tuisku, negapahoittelut =(.

Killalle toivon plussaa =)!

mauku, siis haamuja olet saanut? Eikös nekin plussia ole =)! Toivottavasti vahvistuu bdbdbdbdbdbd!!

Emma kp 24/33

Vierailija
2/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ja hyvää alkavaa viikkoa kaikille!!

Kiitokset kaikille onnitteluista, vieläkin ihan päästä pyörällä täällä olen näitä päiviä ja viikkoja pyöritellyt.

Soitin aamulla neuvolaan ja eka ultra on 7.8 eli kolme viikkoa vielä.

Ajattelin pyöriä täällä vielä hetkisen, ennen siirtymistä tuonne o-puolelle. Jokos Viipuli vaihtoi sinne??

Miauuu: usko vain siihen haaleaan viivaan. Ei ne minullakaan vielä mitään kovin tummia ne viivat ole, vaan kyllä ne vähän vahvistuu joka aamu. Ja tänä aamuna se viiva tuli siihen jo melkein heti. Odottelen ainakin sun tuloksen vielä, niin voidaan sitten yhdessä mennä tuonne o-puolelle.

Killa kans mukaan matkaan. Itsekkäästi otetaan sinut tuonne meille seuraksi, tueksi ja turvaksi : )

Kommentoin taas lisää iltasella jahka tulee muitakin kirjoittelemaan. Viikonlopun pinotkin vois käydä lukemassa uudestaan, ei oikein jäänyt mitään mielen, kun olin niin hysteerisen onnellinen plussasta.

Nyt tämä lähtis niinku ratsastamaan ja hieromaan yhden hevoisen.

T:Yedo 5+0 ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaisin pikapikaa viikonloppupinon läpi ja mielenkiintoisia juttuja siellä olikin.

Yedolla oli plussaa kehissä! ONNEA ja tarrasukat matkaan :)

miauu, piinakaveri perkele meni plussaamaan, ONNEA!! Arvasin että plussaisit ;) bdbdbdbdbd ja vauvaliimaa ja toivottavasti se siitä vielä vahvistuu ja varmistuu!

cerberalla oli ihana talo uutinen... mäkin haaveilen omasta talosta, mutta ei vielä ajankohtaista.. :) Tosi kivaa varmaan päästä rakentamaan omaa! Onnea siitä =)

Titikö se oli tehny listaa enskoista, että ketä samaa ikäluokkaa jne. Ja totta vieköön, minä täällä ainakin taidan olla aika junnu teidän senioreiden joukossa ;) (ei vaineskaan...)

Kesämorsian oli väritellyt palstaa, kivaa! *vilkutus*

Sara-Maria: Voi meitä duunareita.. :)

ON: Viikonloppu meni rentoutuen pöndellä + hyvin syöden. Olispa pitempi aika lomailla niin sais levätä kunnolla... Tätikin sitten lähti pöndelle meidän mukaan ja roikkuu nurkissa ylihuomiseen asti. nyt kp3/28 ja pitäis käydä tänään apteekissa hakemassa rohtoja että tässä kierrossa tärppäis ;) Pakkailemista on nää lähipäivät nyt kun muutto lähestyy... eikai muuta erikoista täälläpäin.

Vilkutukset enskoille ja plussasädetystä roppakaupalla!

Ja iso kädenheilutus kaikille enskoille ja plussasädetystä!

Vierailija
4/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi on pakko toivottaa ONNEA Yedolle ja Naukulle plussatestien johdosta!!! Onnenhalaus teille molemmille! Ihanaa! *hymy* :)

Yedo kyselit, että olenko jo siirtynyt o-puolelle. En ole vielä sinne kirjoitellut kertaakaan...ehkäpä tällä viikolla voisin sinne yrittää rantautua:) Mukavaa kun sinne tulee samoihin aikoihin ihania Enska-kamuja täältä kuumeilupuolelta!!!

Kesämorsian kyselit niistä " Mummola" -kylteistä...ostin sellaisen täältä Jyväskylästä kaupasta nimeltä Pellava-aitta (se on sellainen pikku putiikki, jossa myydään käsintehtyjä tavaroita). Olen käsittänyt, että niitä myy myös Enkelin eväspussi (tai jotain sinne päin). Se on kyltti on siis sellainen käsintehty, puinen kyltti, jonka saa ripustettua vaikkapa johonkin oveen:) Ja kiitos, kun toivottelit onnellista odotusaikaa ja laitoit myös Pikkupikulle omat terveiset:)! Hauskaa! Plussatuulahduksia sinne teille puhallan posket pullollaan!

KAIKILLE piinailijoille (ainakin muistan, että Killa piinailee ihan pian) plussatuulia!!! Mennään isolla porukalla ja oikein kunnon rytinällä tuonne O-puolelle ja tehdään sellainen sisääntulo, ettei varmasti jää keneltäkään huomaamatta:)! Joo...näin tehdään! Sovittu!

Vilkutuksia ihan jokaiselle Enskulle ja plussausonnea paljon!!!

~ ♥ ~ ♥ ~ Viipuli ja Pikkupikku ~ ♥ ~ ♥ ~

Vierailija
5/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja kouluratsastuskisoista! Oli aika hienoja hepoja paikka täynnä. Isot pinot oli täällä odottamassa ja koitin niitä tuossa kahlailla.

Yedolle valtavat onnittelut yllätysplussasta!!! Niin se vaan kääntyi teillä maailma ihan toisennäköiseksi yhtäkkiä! Toivotaan nyt että kaikki sujuisi tästä eteenpäin vähän " tasaisemmin" ja normaalin kaavan mukaan! :)

Ja Nauku oli myös testaillut plussia!! (haaleatkin lasketaan tietysti!) Onnea onnea!!! Tästä se plussa-aalto nyt ihan selvästi lähtee, eli me kaikki muut enskat nyt vaan ryminällä mukaan!

Apilalle ja erityisesti sairaalle pikkutytölle toivon paljon jaksamista. Surullista...

Pahoitteluja myös Trixielle. Noin pitkäaikaisen heppaystävän poismeno on varmasi kova paikka...

Leenulle onnittelut ovisplussasta! Ja Remukalle tsemppiä oviksen bongaukseen! Aika hyvä kommentti miehellä, että ei voi tulos enää ainakaan huonontua :)

Kesämorsiamelle vilkutuksia takaisin :)

Tappertilla taisi olla tänään ultra. Jännää, tulethan sitten heti kertomaan mitä näkyi? Oli myös vähän mietiskelty ratsastamista raskausaikana. Itse olen talleilla pyöriessä nähnyt molempia, eli joku on jopa kisannut esteitä ihan viimeisille asti (mitä en kyllä tietysti suosittele, mutta terve lapsi oli kumminkin tästä tuloksena) ja joku on jättänyt jo aika alkuvaiheessa leikin sikseen (mutta tässä tapauksessa taas oli kaksoset tulossa, eli maha oli ISO. Minun tietääkseni ratsastus ei joka tapauksessa ole kiellettyjen lajien listalla, eli omien tuntemusten mukaan vaan.

Voi MaryRose, törkeä se eukko kyllä kun tuppaa lomallekin mukaan!! On se kyllä inhottava harppu! Mut nyt vaan ne vinkki viitoset käyttöön niin ensi kuussa saat toivottavasti olla siltä rauhassa!

Aika moni muukin kärvisteli tädin kanssa. Tsemppiä pikaiseen häätämiseen heille!

Kathylla on jännät paikat käsillä. Paljon plussasäteitä sinne ja peukkuja pidetään!! Jouhella myös jänniä oireita... bdbdbd että ovat ihan oikeita oireita!

Tuiskulle pahoittelut. Perhanan nega!! Mut jospa ensi kuussa olis nyt sitten se teidän vuoro! Ja eihän sitä tiedä vaikka se täti kuitenkin jäisi jo nyt tulematta... Tsemppiä kovasti!

ON: Täti on toistaiseksi pysynyt poissa, eli piinailu jatkuu siltä osin (vaikka viime viikon nega sen parhaan särmän veikin). Mahasta juili menkkamaisesti muutaman päivän ajan (ke-pe) mutta nyt se on hävinnyt, eli oireita ei ole sen kummemmin tädin tulosta kuin mistään muustakaan. Toivoisin nyt kuitenkin että jos se tätsy on matkalla niin pitäisi nyt hyvä ihminen kiirettä! Pääsis sitten taas uuteen yritykseen edes.

Gallup 1: Minä skorpioni, mies on jousimies. Itse olen kai aika tyypillinen skorppari, mutta jouskarista en oikein edes tiedä millainen pitäisi olla.

Gallup 2: Mies vähän naureskelee tälle palstailulle ja kyselee kovasti että mistä me täällä oikein jutellaan. Se kuvittelee vissiin että ihan höpöjuttuja tyyliin: onko todennäköisempää tulla raskaaksi jos harrastaa seksiä? Näin se ainakin kerran veikkasi :) Ei ne miehet ymmärrä näitä naisten juttuja.

Plussatuulia kaikille teille kamut!

T: Meriheppa (kp 36/31-38)

Vierailija
6/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on niiiiiin hiljasta että pakko vielä palstailla vähän lisää kun viikonloppuna jäi välistä :)

merihepalla on piinaapiinaapiinaa :) mutta minäpä toivottelen bdbdbdbdbd ja massor av plussasäteitä!

Galluppiin unohdinkin aiemmin vastata, nääs kun pari viikkoa takaperin oli galluppia jo samaisista asioista. Elikäs minä rapu (toden totta sellainen läpikotaisin) ja mies neitsyt. Neitsyen luonteenpiirteisiin en ole perehtynyt mutta kovapäinen ja temperamenttinen hän ainakin on :)

Toista galluppia oli siitä mitä miekkonen tästä palstailusta ajattelee... no ei oikeastaan mitään. kun se ajattelee että tää tällanen vauva-höpöttäminen kuuluu naisille niin ei se paljoa ota osaa eikä arpaa... voisi kyllä mun mielestä olla enemmän " messissä" :)

Nähdään taas ihunat ensikkoiset.

Vierailija
7/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color]

[color=fuchsia][b]miauuu[/b]: ONNITTELUT PLUSSASTA! VIIVA SE ON HAALEAKIN!

[b]MaryRose[/b]: Prkl:n täti kun joka paikkaan tuppaa. Pahoittelut siitä.

[b]Kesämorsian[/b] oli kysellyt [b]Viipulilta[/b] mummola-kylteistä. Minäkin huomasin käsityönä tehtyjä keraamisia mummola-kylttejä ABC-asemalla, ruokatavaraosaston puolella. Vaan jos nämä eivät kuulu jokaisen ABC-aseman vakiovalikoimaan, niin ei taida Kesämorsiamelle olla hyötyä tästä tiedosta. Tuskin tulet täältä Itä-Suomesta vartavasten sellaista kylttiä hakemaan?! ;)

[b]meriheppa[/b]: Peukutuksia sinulle! bd Näkyy sun miehellä ainakin olevan melko samanlaiset ennakkoluulot meidän naisten palstailusta kuin minunkin miehellä! Hassua. On mun mies tosin kiinnostunut kyselemään että mikä se ovis on ja millon se on ja onko nyt se aika kuukaudesta yms. Eli kyllä se muuten on mukana tässä vauvailutouhussa. :)

Ajattelin taas pitkästä aikaa laittaa muutamat sydämet kehiin!

[b]).([/b]: Ei mitään ihmeellistä. Meinasin rueta siivoilemaan ja sit koirulin kanssa lenkille kun on niin ihana ilmakin ulkona.

Titi-uu kp 5/30[/color]

[color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color]

Vierailija
8/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIIIks,

kiitos kaikille tsemppauksesta ja onnitteluista, mutta enpä vielä usko oikein tuota kun viivat eivät vieläkään ole vahvistuneet no aamulla testasin ja aconilla ehkä hitusen vahvempi viiva mutta kyllä nuo viivat näkee käsivarren päähänkin tiirailematta, sitten käytiin apteekissa ja testasin vielä predictorilla (en tiedä sen herkkyydestä) ja siihen tuli himmee pallura että sekin pitäisi olla plussa mutta minä olen sen verran pessimisti että uskon vasta sitten kun viivat tummuu (jos tummuu) ja sit voihan se olla tuulimunakin on tämä hirveää piiiiiinaaa, mutta toisaalta nyt tietää että ainakin jotain tapahtuu;)

Oireista sen verran että ihan oviksesta lähtien on ollut juilintaa, nyt aika ajoin jomottelee oikealla puolella, välillä alavatsaa kiristää/paineentunnetta, lämpöä on, päätä vähän särkee välillä tai semmonen raskas pää, väsyttää päivälläkin, rinnat on turvonneet muttei erityisesti kipeät (yleensä on kipeemmät ennen tätiä) mutta jotenkin erinäköset/turvonneet ja raskaammat, pahoinvointia ei ole, kahviakin join ja maistui :(, mielialat vaihtelee, poskia kuumottaa, näppyjä useita naamassa, nenä tukkonen, ummetusta (ei yleensä), pissattaa (yöllä kävin kaks kertaa)...nyt ei tuu muuta mieleen mutta siis joitakin oireita puuttuu ja joitakin on, jokatapauksessa olo on epänormaali...pelottaa myös se, että tää on vasta 4+1 viikko että voi hyvinkin mennä kesken vielä, ei siis pitäs liian aikaisin testailla!!! ois kannattanut alkaa vasta ens viikolla mutta kun oli vaan pakko

nyt on kuitenkin aika hyvä fiilis kun tuntemuksiakin on ollut, mutta odotellaan rauhassa viivan tummumista, jos se koskaan tummuukaan....

sori kun olen nyt täysin omanapainen mutta yritän tässä lukea nuo piiiitkät pinot jotta voin jotain järkevää kommentoida olin tosiaan 5 päivän nettipimennossa joten paljon luettavaa on

kaikille piinailijoille hirvittävästi plussasäteilyä!!!+++++++ ja tädin hyökkäämille jaksuja

nauku sekaisin

Vierailija
9/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman on myös huipannut nopeissa liikkeissä ja paleltaa vaikka on helle (tästä oli viime yönä hyötyä kun ei ollut kuuma nukkua) pitkähihanen paita ja pöksyt ja peitto korvissa..(hih)

huiiiii

Vierailija
10/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

En tiedä, yritänkö liittyä oikeaan porukkaan, mutta ensimmäistä vauvaa toivotaan :) Ensimmäinen kierto ilman ehkäisyä menossa...hieman jännittää, että mitäköhän tapahtuu!

Onkos täällä sellaisia kuumeilijoita, joilla on ollut ongelmia kuukautisten kanssa jo kauan ennen vauvahaaveita? Mietin, että kun itselläni on ollut sellaisia ongelmia, ettei kuukautisia ole oikein kuulunut, jos siis ei ole ollut hormonaalista ehkäisyä käytössä...Siksi jännittää, että mitäköhän sitä pitäisi viikon päästä ajatella, kun kuukautisten pitäisi alkaa. Jotenkin tuntuu, että ei edes uskalla toivoa, että heti tärppäis, mutta toisaalta sitähän sanotaan, että niillä joilla on ollut ongelmia luomu-kuukautisten kanssa, ovat herkkiä tulemaan raskaaksi heti ehkäisyn lopetettuaan, onko kokemuksia kenelläkään??!!:)

Itsestäni sen verran, että olen 24-vuotias naikkonen eteläisestä suomesta ja vauvaa olen toivonut jo monia monia vuosia..:) Mies lämpeni asialle vasta tänä vuonna ja nyt ajankohta tuntui hyvältä.

Toivon, että pääsen teidän keskusteluihin mukaan!

Aurinkoista viikon alkua kaikille!

*greetas*

Vierailija
11/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun sitä tuli oltua nettipimennossa, pinojen läpilukuun täällä töissä menee hiukan kauemmin aikaa ku kotosalla menis, mutta en voinu pysyä poissa niin pitkään.

[color=fuchsia] Miauu: [/color] Varovaiset onnittelut plussasta :) Kyllä se viiva sieltä vielä vahvistuu.

[color=fuchsia] Yedo: [/color] Jokos saa heti päivittää sut plussanneks esittelypinoon?

[color=fuchsia] Mary [/color] Niin toiset painaa kesän duunia :) Onkos sulla yhtää lomaa kesänaikana vai olikos se vasta syksyllä? Harmi ku täti noin lähti reissulle mukaan, ikävä akka. Tsemppiä pakkauspuuhiin :)

[color=fuchsia] Tuisku: [/color] Pahoittelut negasta, toivottavasti se kuitenkin muuttuis vielä plussaks :) Jokos on olo helpottanut tälle päivälle?

[color=fuchsia] Kathy ja Meriheppa: [/color] Tsemppiä piinailuun :) paljon plussapölyä

[color=fuchsia] Killa ja KM : [/color]Plussapölyä ja bdbd

[color=fuchsia] trixie [/color] Onnittelut ovisplussasta. Harmillista tuo hevosen pois meno, ei oo helppoa hyvästellä ¿kaveria¿.

[color=fuchsia] Tappert: [/color] Se olin minä joka sitä la:ta kyselin. Päivitän sen illalla esittelypinoon jos vaan sopii.

[color=fuchsia] Viipuli [/color] Ajattelin vielä kysellä sitä sun la:ta ja päivittämistä esittelypinoon :) Mites olis?

[color=fuchsia] cerbera [/color] Ihana yllätys mieheltäsi, oma talo :)

Lomailijoille rentouttavia lomapäiviä :)

Toivottavasti mun värit tällä kertaa onnistaa edes vähän paremmin kuin aikaisemmilla kerroilla. Tässä pikainen käynti täällä, illalla paremmalla ajalla.

Galluppeihin pikaisesti molemmat ollaan tälläsiä pässejä eli oinaita. Meillä mies välillä vaan naureskee tälle palstailulle, mutta kiltisti antaa mun koneen äärellä istuskella :)

Meitä taitaa olla aika monta heppailijaa täällä :) Kiva juttu.

-Sara-Maria-

Vierailija
12/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa mukaan tähän mukavaan joukkoon :) Ensimmäistä me täällä kaikki kuumeillaan.

Meillä on porukasta oma esittelypino, jossa on jokaisesta meistä pieni esittely. Kävisikkö laittamassa itsestäsi sinne esittelyn. Muistaakseni uusin on nimellä ENSIKOT 16.7, käyn sen uusimman nostamassa, kun en tosta päivämäärästä ole varma. Päivittelen esittelypinoa :)

-Sara-Maria-

Vierailija
13/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydys kaikille ensikoille!

Pitkästä aikaa pääsin koneen äärelle. Muutaman viimeisen päivän pinot tossa kahlasin ja oikein paljon onnea plussanneille. Kaikille toivon plussasäteitä ja plussanneille tarrasukkia.

Oma napa: piinaus loppui viikonloppuna, kun testasin negan, mutta tätiä ei kuulu. No lääkäri määräsi taas teroluttien jatkoa seuraavan puolen vuoden ajan. Samalla onneksi voidaan panostaa esikoisen tilaamiseen herra haikaralta. Olihan se pettymys kun nega lävähti silmille, mutta kyllähän sen tiesi kun ei ollut oireen oiretta suuntaan tai toiseen. Tänään aloitan teot ja sitten odotellaan mitä tulee tapahtumaan joskus.. Positiivinen asenne!!!

Osaako kukaan neuvoa jos tilaan testejä kotitesteistä tai mammaksilta niin mitä tetsiä kannataa tilta ovikseen ja raskauteen?

t. Miina

Vierailija
14/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauku-Nauku, ISOSTI ONNEA!!! Erikeeperiä nyt mukaan, että se pikkuinen pysyy matkassa! Katoin tosta pinosta, että samoihin aikoihin on yritys alkanu kun meilläkin (tai siis tjottailua ollu enimmäkseen), joten taidan ottaa sun hännästä kiinni ja yrittää kovasti mukaan! :D

Nyt on jo hyvässä vauhdissa näitä plussia tässä kuussa tullu, lisää odotellaan! Itellä tylsät ajat kierrossa (lue: piiiiitkä aika piinailuun), onneks voi teitä jännäillä bdbdbd

Greetas (menihän oikein?), tervetuloa turisemaan!

Ai niin, ihania kuvauksia olitte tulevista lapsukaisista kirjoitelleet! Täällä myös tulossa ehkä joskus se karvainen pikkuinen, jolla huono näkö mutta loistava huumorintaju :)

Ja miehen suhtautumisesta palstailuun: eipä paljon ole kommentoinut, oon kuitenkin kirjotellut tänne jo vuoden verran, kun ekaks pinouduin noissa puolukoissa (nyk. haaveilijat). Oon kyllä kertoillu näitä mukavia uutisia, kuten Yedon " yllätys-plussasta" .

Mitäs Nellamaija, miten pikku-Jesse voi? ;)

Vilkutukset enska-kamuille, muistakaahan nauttia kesästä!

Vierailija
15/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon.

Itselläni on kokemuks nimenomaan kuukautisten pois jäännistä pillereiden käytön jälkeen. Tosin söin tossa reilun puolen vuoden cerazette nimisiä pillereitä ( joita yleensä syödään imetyksen yhteydessä ehkäisynä ), jotka sekoittivat lopullisesti pakan. Terot ovat saaneet tädin tulemaan, kun yhden satsin olen nyt syönyt. Tänään sain lääkäriltä käskyn syödä jatkossakin. Tosin vauvan yritys aloitettiin vasta kesäkuun puolessa välissä.

Toivotaan, että testi sulla näyttää plussaa. Mutta jos ei ja kuukautisia ei kuulu niin kannatta aottaa yhteyttä gynekologiin. Mun lääkäri ainakin suhtautuu asiaan mielettömän ihanasti ja auttavasti.

Tsemppiä ja plussaästeitä sinullekin!!

t. Miina

Vierailija
16/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt oli aikaa tulla koneelle ja lueskelemaan taas mitä olitte viikonloppuna turisseet. Plussia, negoja, tätejä, muita iloja ja harmeja taas oli paljon. On ihanaa kun on joku paikka missä purkaa tunteitaan vapaasti. Täällä on tosi hyvä ilmapiiri tytöt!!!

Cerbera; vauvauutisten jälkeen varmaan toiseksi paras yllätys tuo taloprojekti. Ite kans painiskelen kovasti omaa uutta taloa, mut vielä ei olla noin pitkällä. Joten onnea siis teille ja paljon tsemppiä rakennukselle.

Miauu; jes, kyllä se plussa on! Älyttömästi onnea ja tarrasukkia! Tsemppiä myös pinojen lukemiseen nettipimennon jälkeen... menee muuten aikaa reilusti! =)

Mary Rosella oli ainakin täti kylässä, pahoittelut ja muille tädin riivaamille myös.

Merihepalle plussatuulia roppakaupalla ilman sadetta!! Ja tietty muille piinailijoille kanssa.

Miinalle pahoittelut negasta, mut eikös vielä ole toivoa paremmasta uutisesta? Plussatuulia toivottaen toinenkin terojen popsija!

Greetas; tervetuloa mukaan, tää on mukava paikka kuten jo alussa hehkutin. Mulla on kans noita kierto-ongelmia vaikka muille jakaa, pco vaivaa. Eli vain pillereillä säännölliset, nyt yritän tutustua tähän terojen ihmeelliseen maailmaan, vaikkakin vielä ihan pihalla olen! Tseppiä muuten ekaan pillerittömään kiertoon, niinhän sitä on sanottu et se voi olla tosi hedelmällinen kierto. Ite vasta jälkeenpäin tajusin lisää täältä asiasta lukeneena, et mulla ainakin tapahtu selvä ovis limojen perusteella just ekassa luomukierrossa. Nyt en sit oo limoja ainakaan ite havainnu sen jälkeen.

Gallubbejakin oli; mä oon vesimies ja mies on jousimies, mut en oo oikein perehtyny näihin horoskooppijuttuihin. Mies naureskelee tälle mun palstailulle, mut selvästi on kiinnostunu tästä. Tuun aina tänne palstalle googlen kautta ja sitä se oli ihmetelly, mut meijän konetta käyttää joskus kaveritkin, joten en halua paljastua et vauvalehden sivu on heti ekana listassa. =)

Omassa navassa ei mitään erikoista, terojen kanssa 4 päivä menossa. En tiiä oliko se väärin et alotin ne vasta kp21, mut halusin vaan varmistaa et ovis tapahtu (kp16 ainakin sain viivat testiin) ja sit muutaman päivän odottaa ennenku aloitan ne. Mitä mieltä asiantuntijat ovat? Miten ite ootte käyttäneet?

Siinä tais olla kaikki mitä muistin tällä kertaa! Hauskaa päivää kaikille! Jatketaan vaikka illalla jos ei ole muuta tekemistä!

T:Leenu kp24/?

Vierailija
17/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mitä pinoja taas ootte väsänneet! Tuntuu että on jatkuvasti niin kova kiire ettei ees koneelle ehdi..

Mutta asiaan - Onnittelut Yedo ja Nauku!!! Hienoja uutisia sain lukea! Ja toi Yedon jännitysnäytelmä, wau! Kyllä antoi pikkuinen odottaa, piti jännityksessä hirmupitkään! Nyt vaan mukavaa odotusta ja sitten joskus äippäilyä!

Killa: Moi! Missäs se konkari on, en ainaskaan noin äkkiseltään huomannu että oisit kirjotellu vähään aikaan...

ON: Ei sitten yhtään mitään kummempia, niin kun odottaa saattaa. Vieläkään en tiedä koopeitä, ens viikolla kai pitäis alkaa menkat...

Vierailija
18/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin kauheen pitkän viestin ja nyt se ei sitten suostunu laittaan sitä tänne ja se hävis! Raivostuttavaa! Grrrrr....

No täytyy alottaa alusta ja toivoa ettei se nyt häviä.

Marylle pahoittelut tädistä: On se vaan inhottava muija:( Mutta plussasäteitä oikeen paljon seuraavaan kiertoon!

Miauulle paljon tarrasukkia ja onnea tietysti!

Merihepalle plussatuulia!

Miinalle pahoittelut negasta:(

Kesämorsian, Tääläpäin niitä " Mummola" kylttejä myy Enkelin eväspussi. Siellä on paljon muutakin kivaa pientä sälää, joten jos meille pikkuinen tulee niin pelkäämpä pahoin että visan magneettiviiva joutuu koville:/ Mun mielestä noita putiikkeja on joissain isoimmissa kaupungeissa, varma en ole. Mutta lukiskohan Enkelin eväspussin nettisivuilla jotain (www.enkelinevaspussi.com)

Greetas (oliko se nicki noin), tervetuloa mukaan porisemaan! Mukavaa kun saadaan vähän " uutta verta" kun niin moni on plussannut ja siirtymässä tuonne o-puolelle!:)

Galluppi:

Itse olen skorpion ja mies kaksonen. Joissain luonnehoroskoopeissa on molempien osalta paljon tunnistettavaa.

Koska mies on viikot poissa niin hän ei tiedä kuinka paljon täällä palstailen, joten eipä hän oikeen mitään ole sanonut. olen kyllä kertonut, että olen palstailen täällä ja että on myös isille/miehille omat palstat!

ON: Ei oikeen mitään kummallista mainittavaa. Kp 9/28 menossa ja ovista odottelen.

Kiitos muuten paljon positiivisista kommenteista taloprojektimme suhteen. Luulin, että kaikki pitävät meitä ihan idiootteina kun ollaan niin nuoria ja taloa rakentamassa. Sukulaiset ja ystävätkin oli tois positiivisia sen suhteen vaikka vähän pelotti heidän asenteet taloa kohtaan, mutta ihan hyvin ottivat asian.

Tulikohan hyt kaikki mitä kirjoitin aikaisemminki..toivotaan!

Vilkutuksia kaikille enskoille!

cerbera

Vierailija
19/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnittelut kaikille plussajunaan nousseille!!

Cerbera: hienon jutun miehes järjestänyt. Meillä on nyt ensi kuussa alkamassa taloprojekti, kun saamme tontin ja siellä se sit loma vierähtää. Jonkun verran on miettinyt, ett kuinkahan sitä sit pärjää kun käy töissä,opiskelee ja vielä rakentaa. Sit tietysti toivoo, että kuvioon tulee vielä se pieni ihmisenalku..

Meillä minä olen ilmeisesti töiden ohessa aloittamassa myös opiskelut. Saa nähdä mitä siitä tulee.

Ratsastamisesta on teillä ollut juttua. Itsellä ratsastus on jäänyt viime aikoina vähemmälle. Mutta vähintään kaksi kertaa vuodessa on vaellukselle päästävä. Enemmän tekis mieli harrastaa, mutta tahtoo koirat viedä paljon tuota aikaa.

Gallupeista: Horoskoopeilta isäntä on vesimies ja minä kalat. Molemmilla löytyy kyllä horoskooppien lupaamia luonteenpiirteitä. Minulla onneks kuumerkki härkä rauhoittaa vähän tuota haaveilua pitämällä jalat maanpinnalla (ainakin yrittää) :-)

Meidän perheessä edetään nyt odottavia aikoja, kun perheen nuorimmainen karvaturri pentuu lähimmän parin viikon sisällä. Tuskin malta odottaa :-)

ON: Tämän päivän jälkeen olo on enemmän kuin ihmeissään. Edellinen tädin vierailun alkaminen ajoittui juhannuksen jälkeiseen sunnuntaihin. Ovis oireiden ja harvan tikuttelun myötä paikantui 8-10.7 väliselle ajalle. Normaali kierto mulla on ollut 28-30 päivää. Mutta nyt tänään alkoi vaaleanpunertava vuoto ja oikeastaan menkkamaisia oireitakin on ollut. Nyt mietinkin, ett kuinkas se täti jo nyt ryntää paikalle. Mutta ilmeisesti jokin on sekoittanut kehon kokonaan. Pillereiden jättämisestähän on jo aikaa kuukausia. Ei tässä varmaan auta nyt muu, kuin yrittää katsoa aurinkoisesti eteenpäin seuraavaan kiertoon..

Vierailija
20/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=BF3EFF][b]Miauuu[/color][/b]: voihan hitto eli onnea plussasta! Kuule kyllä noi haamut on ihan oikee plussa!!!! Ikävää menettää sut jo tonne o-puolelle, mutta toisaalta antaa toivoa kun joku meistä vanhuksistakin plussaa! ;) Kovasti paljon onnea matkaan! Koitahan nykiä mut perässä! :)

[color=BF3EFF][b]Emma[/color][/b]: eiköhän lähdetä yhdessä ton Naukun perään! :)

[color=BF3EFF][b]Yedo[/color][/b] ja [color=BF3EFF][b]Viipuli[/color][/b]: tullaan matkaan mukaan, jos vaan suinkin täti ymmärtää olla saapumatta... :)

[color=BF3EFF][b]Naksu[/color][/b]: täällähän tämä! :) Ihmettelinkin että missä sä olit, eihän sun enää pitänyt työreissuissa olla...? Mennäänköhän me sun kanssa jota kuinkin samoissa päivissä, mäkin odottelen tätiä ensi viikolla?

[color=BF3EFF][b]Mary[/color][/b]: hyvä vaan, että täällä on monenikäistä kuumeilijaa! :)

[color=BF3EFF][b]Greetas[/color][/b]: tervetuloa joukkoon mukavaan! :) Täällä on kanssa yksi menkkaongelmainen, joskin viimeisen vuoden (eli yrityksen) aikana näköjään on jotain tasoittumista tapahtunut. Aika herkästi kannattaa varmaan lääkärin kanssa jutella, jos ei ala menkkoja (eikä siis plussaakaan) kuulua. Itsellä Terot taisi vähän auttaa vaikkei siltä eka näyttänyt.

[color=BF3EFF][b]Miina[/color][/b]: pahoittelut negasta! :( Mä olen tilannut testejä mammaksilta (sellainen paketti, jossa 15 ovis- ja 3 herkkää raskaustestiä) ja tyytyväinen olen ollut.

[color=BF3EFF][b]Ninca[/color][/b]: ettei olis sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa... *bd*

[color=3A5FCD][b]Oma napa[/color][/b]: entiset tavalliset tätiä ennakoivat oireet... :/ Oon ajatellut testata vasta ensi viikon keskiviikkona, mikäli täti ei tuu ennen sitä. Sit on tissien kipeytymisestä kaksi viikkoa, mikä on pisin aika mitä ennen menkkoja ne on kipeytyneet. Pahoin vaan pelkään, että ei tarvii testata... Ei ole yhtään plussannut olo! :( Valmistaudun tässä henkisesti syksyyn ja mahdollisiin hoitoihin, jos sitten niihin lähdetään.

Varmaan taas jäi kommentoimatta jollekin, mutta nyt tarvii lähteä kaupassa vielä käymään, että saa ukolle ruokaa... ;)

Killa