Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~~ENSIKOT maanantaina 17.7~~~~

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla pitkästä aikaa kurkkimaan, että mitä tänne puolelle kuuluu.. ja hei plussia oli testeihin pamahdellut!!

ONNEA IHAN MIELETTÖMÄSTI PLUSSANNEILLE.. vauvaliimaa ja tarrasukkia lähettelen kovasti.. ja tervetuloa O-puolelle, siellä muutama onkin tässä jakautunut, joten tulkaahan täyttämään paikkoja!!

Täällä on niin kovasti uusia, että vain muutamia tuttuja nimimerkkejä näkyi.. mutta kaikille tasapuolisesti lähetän plussa pöllyjä!!

Tonne O-puolelle tuntuu olevan kova " kynnys" siirtyä.. muistan kyllä itsekkin " kotiutumisen" vaikeuden sinne puolelle.. mutta aivan yhtä ihana enska joukko sielläkin on, kuin täälä=) Joten tulkaahan rohkeasti vain mukaan!

Täälä ei ihmeempiä.. masua kovasti koitan kasvatella.. nyt kun alkauraskauden taival on kuljettu, niin minullekkin vihdoin koitti tuo ihana keskiraskaus.. paha olo ja väsymys on (toivottavasti) taakse jäänyttä elämää.

Mutta kovasti koitan tuonne odotuspuolen enskoihin teitä saada perässä kiskottua.. aurinkoista kesän jatkoa, vaikka enköhän tääläkin aina välillä piipahda urkkimassa tapahtumia=)

Siru ja tiiti rv 13+6

Vierailija
22/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heissulu vei!!

oon ollu koko viikonlopun nettpimennossa.. masentaa vähäsen ja muutenki on ollu sekavaa elämää.. täti tuli kylään kauhealla rominalla kp34/28....34(kauheat kivut alamahassa, jalat ei kantanu ja kauhea turvotus) että semmosta meille.. ps. positiivisesta suhtautumisesta ei ole jälkeäkään...!! plaa....

T:surullinen ja väsynyt yrittämään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minulla on testi ostettuna ja aamulla ajattelin testata. Kyllä jännittää ihan super paljon. Outoa oloa on kyllä riittänyt. Päähän koskee jo kolmatta päivää ja yöllä kylmää ja aamuyöstä en saa nukuttua ollenkaan. Huimaa oudosti ja mahaan koskee. Väsyttää aivan pirusti *haukotus* Huomenna kp 30/32-36

Tuijottelin nyt vaan omaa nenänvartta, anteeks siitä. Nyt ei osaa keskittyä kuin omaan oloonsa =) Peukkoja piinailijoille ja pahoitteluni negoille ja tädeille.

Vierailija
24/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Cerbera: Vitsit, kuulostaa hienolle tuo taloylläri! Mekin koitetaan taloa etsiskellä, enempi ehkä valmista mutta omaa taloa kuitenkin.

Naksu: Kiva kuulla sustakin, ilmeisesti alavire on jo poistunut...? Toivottavasti :)

Greetas: Tervetuloa minunkin puolestani, vaikka uusi olen vielä minäkin. Täällä näyttää myös eka kierto pilsujen jälkeen venähtävän...

Eli oon Merihepan kanssa ihan samoissa, kp 36 ja nega testattu, tätiä ei näy ei kuulu. Hohhoijaa... Alavatsaa vaan nippailee tasasesti joka päivä eipä juuri muuta. Sanokaapa milloin kantsuis soittaa lekurille jos ei menkkoja ala kuulua? Kp 40? Kp 50? Tuntuu niin hukatulta ajalta tämä odottelu. Tosin Yedohan tuskitteli myös pitkää kiertoa vaan plussahan sieltä pätkähtikin! Emmietiiä!!

Sikuri

Vierailija
25/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killa: Joo, loppuviikolla kotiuduin kokonaan työreissuista, mutta viikonloppu meni niin lahjakkaasti juhliessa (no vaan lauantai) toisella paikkakunnalla etten päässyt koneelle ollenkaan! Nyt onkin juhlittu ihan tarpeeks vähään aikaan, alkaa vanhaa jo koettelemaan tollanen juhlinta! =) Mä veikkaisin että ti-ke pitäis alkaa mun tulvat, jos nyt terot sai kierrot tasasiks. Saadaan " jännätä" yhessä, vaiks mul ei tosiaan oo kyl ku minimaalinen mahku että ois tärpänny. Tiedä sitten kauan ne simpat tuolla elelevät...

Ninnuliina: No voi höh! Aina ovat kurjia nuo tädin vierailut! Toivottavasti pian saat taas ilon elämään ja voimia uuteen yritykseen!

Siru: Mukavaa masun kasvattelun jatkoa sinne!

Nii ja piti jo aiemmin sanoa tervetulotoivotukset uusille, teitä taisikin olla useempi!

Nyt Näkijän pariin!

Vierailija
26/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon]Peukutuksia [b][size=7]bd[/b][/size] ainakin [b]Leenulle, Sikurisokerille, Jouhille, Killalle[/b] ja [b]Nincalle[/b]!

*vilkutus* [b]Sirulle[/b]! Kivaa kun tulit moikkaamaan, perään yritetään kaikki rynnätä sinne o-puolelle!

[b]Ninnuliina[/b]: Lohtuhalaus sinulle. Kurjaa että täti löysi sinut... :(

[b]Ninca[/b]: Voi, sulle tulee nyt sit ainakin koiravauvoja hellittäväks ja lellittäväksi sinne kotiin! Ihanaa! :) Toivottavasti koiramammalla sujuu synnytys ongelmitta! *bd*

Mä lähdenkin tästä köllimään tuonne ukon viereen sohvalle, tuntuu jotain leffaa kattovan... Mutta moikkelis huomiseen!

T:Titi-uu [/color]

Vierailija
27/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh, huh luin sitten viiden päivän pinot ja olipas niitä paljon...erityisesti jäi mieleen Yedon vaiheet, kommelluksien kautta plussaaa!!!! Hienoa:)

Moikka Killa :) en minä vielä oikein jaksa uskoa tähän ennen kuin plussa vahvistuu, epäilen koko ajan että se häviää seuraavana päivänä....sullakin alkaa olla tosi piinan paikat , nyt sitten sulle toivon tuhannesti plussaaa bd bd bd +++++++++++++++++ (ja muuten ei mullakaan ollut matkaan lähtiessä yhtään raskautunut olo, mutta matkalla jo olikin....) Ottaisit sut mielellään mukaan tonne o-puolelle niinkun tietysti kaikki muutkin ihanat!!!

o-puolelle en vielä siirry, odotellaan rauhassa jos vaan sopii, tääällä on niin ihanaa porukkaa, mutta toki lähen Yedon kanssa sinne jos tää tästä tosiaan näyttäisi pysyvän plussana

Aqua, joo tarjoon kyllä kaikille häntää johon tarttua joten superplussapölyt sinulle ja kaikille muillekin ihanille enskoille, nyt olikin hirveesti piinailijoita eli kaikki nyt plussaamaan!

Jouhi sulla on lupaavat oireet, toivottavasti plussaat pikaisesti! bd bd

Sara-Maria :) vilkuti, vilkuti ja bd bd sinnekin, mut ei vielä laiteta minua plusanneisiin..pitää vielä ootella

MaryRose o/ (hihiiiii) mäkin osaan jo noita sun ihania kuvia, tsemppiä seuraavaan kiertoon, kyllä se plussa sieltä pärähtää!!! bd bd

Sitten noista pillereistä ja plussauksesta eli tää Nauku on syönyt pillereitä yli 10 vuotta ja nyt viides yrityskiertoko tää tais olla

Tässä kierrossa en juonut greippimehua, punkkua päivä oviksen jälkeen muutamana päivänä puoli-lasillinen ja yhtenä päivänä lasi siideriä, satunnaisesti (en aina muista) 2 tabl./pv sitä vitamiinia jossa foolihappoa, pupuilua reilusti ennen ovista, oviksen aikaan ja jälkeen parin viikon ajan (ku kierrot heittelee) tässä kierrossa en ollut varma oviksen ajankohdasta. Oireet alkoi heti oviksen jälkeen, vaimenivat hetkeksi kunnes loppukierrosta taas lisääntyi huomattavasti, alavatsan jomottelua oli erityisesti kahtena yönä matkalla nyt vähemmän...niin heti alko epäilyttää miksei enää niin paljon juili....

ja Desejolle tiedoksi kun ihmetteli lyhyttä kiertoaan nimittäin edellinen kierto oli minulla poikkeuksellisen lyhyt vain 21 päivää joten ei siinä mitään jos heitteleepi välillä, yleensä mulla kai 28 päivää ainakin suurin osa...sinullekin Desejo oikein hurjat plussapölyt++++

huomenna taas testailua..

yövilkutukset ja Viipulille myös!!!

Vierailija
28/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lopetinpas sopivaan aikaan tupakat, eli nyt takana kaks tai kolmatta viikkoo ilman tupakkaa..paitsi viime viikon maanantaina poltin kaks puolikasta mutta oiskohan muuten silläkin jotain vaikutusta?

Vierailija
29/30 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiittää myös onnitteluista, sä osaat tehä aina noita ihania sydämmiä!!!

plussapölyt sinullekin bd bd +++++!!!

sähän oot usein täällä myös yökyöpelinä ;)

koopilta olen rapu herkkis ;) ja joku kyseli mimmosia ollaan

noin niinkun pituus ja sitä rataa nää on täällä blondihko minä ja tummatukka mies, ehkä aika pitkiä minä 170 ja mies 185 molemmilla luonnon taipuisa tukka, molemmilla sinertävät silmät tai mulla ehkä enempi harmaat että ei aavistustakaan mimmonen pompula sieltä vois tulla;) nyt alkaa niin väsyttää etten keksi mitään nasevaa tästäkään, jos nyt ei saisi meikän polvia kun on niin luiset (hihiiii)

Vierailija
30/30 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa aloittaa uutta pinoa, vaikka jo voisi... :)

Miauulle vaan piti tulla vilkuttaa, kun tässä koneella notkun ja odotan miestä kotiin -lähti kaverin kanssa " yhdelle" !

Siis hyvä juttu toi sun tupakoinnin lopettaminen, oisko ollut enne?! ;)

Titille kiitos peukutuksista!

Naksullekin heilutetaan täällä!

Enpä taida enää jaksaa odottaa, eiköhän tuo ukko löydä kotiin ilman mun valvomistakin! :D