rv 6+2, outo tilanne, oudot oireet
Rv 6+2, apuja oireisiin ja tilanteeseen
Heips,
Menkkojen mukaan nyt rv 6+2. Raskaustesti kotona elokuun 24 pvä selvä plussa. Viime viikolla yksityisen gynen ultrassa näkyi ehkä tuulimuna, torstaina sairaalan lääkäri ei löytänyt alkiota ei mitään. Limakalvo paksu, kohtu suurentunut kyllä. Epäili keskenmenoa tai kohdunulkoista, tai että hedelmöittyminen tapahtunut myöhemmin. Hcg verestä 3300, ma kontrolli. Ei vuotoja. Raskausoireena ollut pientä väsymistä, rinnat turvonneet ja arat, varsinkin nännit. Nyt ollut hieman paineen tunnetta alavatsalla, nivuset arat, lonkka/lantio puutuu/ reisiä pistelee..ei varsinaisia kipuja kuitenkaan. Ruoka ei maistu, lämpö koholla.
Onko muilla ollut tällaista, miten on päättynyt? Voiko kohdusta löytyä elävä alkio? Miksi lantion alue ja nivuset pisteleväiset ja paineentunne vatsassa?
Kiitokset tuesta ja avusta jo etukäteen. Epätoivo iskee kun ei tiedä mitä tapahtuu ja miksi..
Kommentit (4)
Niin ja tuo hcg osuu normivaihteluun mutta toki
maanantaina näät nouseeko se normaalivauhtia vai ei.
Viitearvot löytyy tuolta: http://metku.net/~pesu/faq.php
Alvatsan tuntemukset liittyvät kohdun kasvuun.
Hedelmöittyminen voi olla tapahtunut myöhemmin. Eihän sinun auta kuin odotella.
Mulla ois samat päivät. Menen varhaisultraan vasta 7+5 päivänä. Mulla ollut samoja oireita kuin sulla. Jalkoja särkee, selkään sattuu, nivuset ja maha herkkinä. Olen ajatellut, että kohtu kasvaa ja hormonit vaikuttaa niveliin. Pahaa oloa ei ole vielä ollut ollenkaan. Mä olen varma hedelmöityspäivästä, koska kävin silloin ultrassa ja munasolu oli just kypsä. Irtosi seuraavana päivänä kipujen kera. Sulla on voinut hedelmöittyä myöhemmin ja siksi ei vielä löydy. Ensi viikolla sulle varmaan selviää, onko siellä ketään. 70% keskenmenoistahan on tuulimunia. Ja näin alussa menee kesken n. 20% raskauksista.
Miksi ihmeessä edes menit ultraan noin aikaisin? Ite oot ittelles hnnkinu turhaa huolta ja murhetta.