Noloimmat musiikkikappaleet, joista tykkäät?
Onko jotakin kappaletta, bändiä tai levyä, josta pidät, mutta et ikinä kehtaisi tunnustaa sitä kenellekään? Mitä musiikkia normaalisti kuuntelet?
Mä oon jotenkin koukuttunut Asteen Spaceman -kappaleeseen. Yleensä en tykkää Suomi-rapista, enkä pidä tätäkään kappaletta minään nerokkuuden huipentumana, mutta onpahan vaan jotenkin niin koukuttava, että pakko aina välillä kuunnella. Yleensä kuuntelen mm. Queenia, The Beatlesia ja kotimaisista YUP:ta.
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 22:36"]
Levisten repeämisessä ei lauleta mistään haarojen levittämisestä tai suuseksin antamisesta. Tuo etelän puhuminen tarkoittaa stadin slangia ja leviksien repeäminen sitä kun hermot pettää ja kaikki ns. leviää käsiin. Laulajan itsensä keksimä ilmaisu. Näin on itse Sini sanonut. :) Sori mummo, olet hieman väärin ymmärtänyt tuon biisin.
[/quote]
Kyllä mä ainakin oon käsittänyt rivommalla tavalla tuon biisin sanat, vaikka mummoikäinen en olekaan. Videokin tukee tuota tuhmempaa sanomaa. ;) Saahan sen kuuntelija tulkita miten haluaa. T. 25-vee
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 18:29"]
Raptorin lähes koko tuotanto, mm. Oi beibi.[/quote]
Tunnustan saman, mulle uppoaa siltä koko tuotanto. Toinen paheeni on Bat & Ryyd :)
[/quote]
Ollaankohan me saman ikäisiä? 1972?
Bat & Ryydin 'Lentävä Puliukko' ('Lentävä Kalakukko') rulettaa! ;D
Levisten repeämisessä ei lauleta mistään haarojen levittämisestä tai suuseksin antamisesta. Tuo etelän puhuminen tarkoittaa stadin slangia ja leviksien repeäminen sitä kun hermot pettää ja kaikki ns. leviää käsiin. Laulajan itsensä keksimä ilmaisu. Näin on itse Sini sanonut. :) Sori mummo, olet hieman väärin ymmärtänyt tuon biisin.
[/quote]
Stadilaiset miehethän sen biisin on kirjoittaneet :D Kyseistä stadin urbaanislangia äppäävä nainen ei ole sitä viestiä siinä ymmärtänyt kuin vasta jälkikäteen ja siksi sitä selitellään nyt sitten? Tarkista urbaanislangikirjasta ensin itse että mitä nuo tarkoittaa!
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 23:01"]
[/quote]
Kyllä mä ainakin oon käsittänyt rivommalla tavalla tuon biisin sanat, vaikka mummoikäinen en olekaan. Videokin tukee tuota tuhmempaa sanomaa. ;) Saahan sen kuuntelija tulkita miten haluaa. T. 25-vee
[/quote]
mulle yks hesalainen kundi sano jo monta vuotta sitten kun meillä oli vähän säpinää siinä että "haluutsä että mä puhun sulle vähän etelää" ja se tarkotti sillä että haluaa nuolla sieltä!
pelihousut repee = hermot pettää
levikset repee = antaudun avaan sulle haarat
että tiedoks vaa.
Jope Ruonansuun Työnnä Kännykkä Hanuriin :D
Kikan Kiihkeät Tuulet ja Osassa Toisen.
[/quote]
Totta kai se sanoo. Idols, maikkari, kaksinaismoraali, raha. TOTTA KAI SE SANOO!!
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 18:08"]
Ukkosmaine - Salamaponi
Yleensä mieltymykseni ovat paaaljon hevimpään suuntaan.
[/quote]
Kiitos linkistä! Ukkosmaine sai uuden fanin XD
Muuta tänään tehnytkään nyt illalla kuin kuunnellut bändin tuotantoa. Itsekin kuuntelen yleensä ihan jotain muuta mutta tämä kolahti lujaa! Hinkuan keikalle mutta ovat tauolla ensi vuoden puolelle asti ja silloinki luultavasti keikkailevat toisella puolen Suomea eikä täällä Oulun lähettyvillä...
Linkittäjät, voitteko kirjoittaa mikä biisi linkin takaa löytyy pliis.
Minä tykkään kovasti imelistä duetoista. Yksi noloimmista on Sanin ja Edelmanin Tuhat yötä ja toinen Ville Valon ja Natalia Avalonin Summer Wine.
Mä tykkään Hausmyllyn tietyistä kappaleista. Enkä todellakaan kehtaa tunnustaa sitä kenellekään. Niin ja Tauskia olen kuunnellut nuoruudessani ja muutama hänen kappaleistaan soi edelleen mixattuna mun autossa. Se on oikeasti nolompaa kuin Hausmylly.