Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään tuossa iltapäivästä mökkeilemään ja tarkotus olis tulla torstaina kotiin. Toivottavasti luvassa on kauniita ilmoja sillä vesisateella siellä ei ole mitään tekemistä lasten kanssa. Eli kotia tullaan aikasemmin jos keli on kovasti huonoa. Anopin mökki siis kyseessä ja saadaan olla ihan oman perheen kanssa rauhassa kun anoppi itse miehineen lähtee jonnekin.

Meillä yöt edelleen aika risaisia. Toissayönä nukuin esikon huoneessa koko yön ja mies hoiteli Joelia. Tosin eihän poika ollu heränny kun kerran syömään (niinkuin yleensäkin) eikä mies herää samalla tavalla kun minä pojan jatkuviin kitkahteluihin ja ähinöihin. Miks mulla pitää olla niin helvatun huonot unenlahjat että viimeyönäkin 1,5-2 tunnin välein ponkasin pystyyn kun kuului jotain kitinää. Tiedä sitten olisko itsekseen poika rauhoittunu mutta kyllä minä sitä minuutin-pari kuuntelin ennenkun riensin tuttia laittamaan tai asentoa vaihtamaan. Toivottavasti mökillä nukuttais hyvin tai kotiin palaa entistä väsyneempi mamma.

Hampaita ei Joelilla vielä ole mutta luultavasti pian tulossa koska kuolan määrä on mahdotonta ja nyrkit yms purulelut ovat koko ajan suussa. Purulelua purraan oikein raivolla. hieman näyttää valkoisena ikenet olevan mutta eivät vielä kovin kovat. Voihan yökukkuminen johtua tulevista hampaistakin. Esikoinen ja kakkonen ei ole koskaan valittanut pukeamassa olevia hampaitaan. Esikolle tuli eka hammas vasta 9kk iässä ja kakkoselle jo 4 kk iässä. Että näin erilailla.

Olis muuten ovis aika ; ) Pitäiskö miehelle ehdotella neljättä ; ) Hehe! ei vais. Juuri ollaan sovittu hiljattain että iltatähti sitten joskus. En luultavasti jaksaisikaan raskautta ja vauvan hoitoa tässä tilanteessa kun nuo kolme muutakin vielä pieniä ja vaativat paljon huomiota.

Noniin..Tarvinnee ruveta pakkaileen reissua varten. Voi sitä tavaran määrää taas kun 5 henkinen perhe lähtee reissuun! Ei farkku volvomme riitä vaan mukaan on otettava myös peräkärry ; ) Vaunut vievat niin mahdottoman suuren tilan auton peräkontista. ja kun mukaan pitää mahtua myös matkasänky, vaatteet, ruuat, pyyhkeitä, lakanoita yms yms. Niin ja nyt kun peräkärry otetaan ni ajateltiin ottaa lapsille myös polkupyörät mukaan että päästään joku ilta lenkkeileen vaikka.

Oikein mukavaa ja aurinkoista viikkoa kaikille ja vauvoille paljon unihiekkaa simmuihin.

toivottelee lyytikki kera kolmen tenavan ja miehenkin ; )

Vierailija
42/44 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans ilmeisesti joku tukos rinnassa eilen, oli yöllä todella kipeä, ei lähtenyt tukos vaikka imetin, hieroin ja lämmitin. Aamulla kuuden aikaan kun tyttöä imetin, niin sitten se pahkura liukeni pois. Kyllä säikäytti, olis ollu tosi inhottava lähteä sunnuntaipäivänä jotain lääkäriä metsästämään, vielä kun ollaan tytön kanssa kaksistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pojun nukkumaan, nyte pääse itsekin koneelle....

Meillä myös yöllä syödään usein, ainakin 4-5 kertaa. Nukkumaan noin 1930-2000 ja herää sitten jo 06-0700, aina siihen että kakkaa oikein kunnolla. Pari kerta on ollut ihan sängyssä asti se keltainen satsi, joten pitäis ehkä siirtyä isompiin yövaippoihiin??? Tähän asti ollut 5-8kg, päivällä ne vielä ok. Paljon poika kyllä kakkaa, melkein jokaisen ruokailun yhteydessä, kai se äidinmaito sulaa nopeasti.

Vauvakuumetta ei vielä ole, ei ole kyllä myös menkkoja. Ennen raskautta olivat myös epäsäännöliset, en ymmärtänyt kun vasta viikolla 8 että lapsi tulossa...

Oma maha ja kroppa muutenkin on ihan entisellään. Äiti ihmetteli kun minusta ei vois sanoa että lapsen olen synnytänyt, ei mitään raskausarpoja, ei lisäkiloja. Ja nyte on rinnat myös pienentynyt, ei ole enää ongelmia suihkutissien kanssa . Oli kyllä ihana kun olivat vähän isompia, muuten olen aikamoinen ' pyykkilauta' ... Ei ole kyllä treenanut mitenkään, kai se imetys kuluttaa. Syön kyllä kun hevonen ja makeiset maistuu, mutta eipä paljon lisäpainoa tulee.

Hampaita meidän ukko tekee, kuolaa valuu ja kaikki heti suuhun.Löysin hänelle hyvän purulelun. NUK-nokkamuki käteen ja poika viihty!!! Sillä se silikoninen nokka ja pysyy vähän pidempää käsissä (ja suussa). (Myös se silikoninen ensilusikka on aika hyvää, poika vaan työnnä sen liian syvälle suuhun). Kaikki muut tavarat/lelut lentää aika nopeasti lattialle ja olen jo väsynyt nostamasta niitä. Miten te muut, pesettekö lelun jos tippuu lattialle? Ma olen niin laiska että en pese mitään. Ajattelen että kohta se ryömii ja nuolee itse lattioita... Koira käy ja nuoleskele pojan naaman silloin-tällöin, mutta me ei anneta pusuja suulle (kaarieksen välttely).

Ei muuta valittamista, toivosin vaan muksulle pidempiä päiväunia. Väsyttäviä ne 30min pätkät...

kewa ja poika 4kk+

Vierailija
44/44 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaateiden koko meillä bodey' ssä 74cm ja housuissa 68cm. Vaikka poika 66,5 cm, niin 68cm body jo kiristää ja tuntuu että käsistä myös lyhyt. Hoikka poika mutta kädet ja jalat pitkiä, kai sitten äidiin tullut...