Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisköhän vaan luovuttaa parisuhteen kanssa kun koko ajan tulee pienistä asioista turhaa riitaa

Vierailija
22.08.2020 |

Muutama kuukausi seurustelua takana ja jo nyt tulee koko ajan pienistä ja typeristä asioista riitaa. Pari esimerkkiä tältä viikolta:
1) mies oli vaihtanut whatsapp profiilikuvakseen erään mietelauseen. Laitoin hänelle whatsappissa viestiä ja sanoin, että mielenkiintoinen profiilikuva, ootko pohtinut tuollaisia asioita viime aikoina. Tilanne eskaloitui aika nopeasti siihen, että mies syytti minua siitä, että yritän määrätä sitä millaiset profiilikuvat hänellä saa olla! Vaikka en siis mitenkään viitannut tuohon suuntaan, olisin vaan kysellyt että mikä innoitti miehen valitsemaan juuri tuon mietelauseen. Siitä saatiin kuitenkin koko illan riita aikaiseksi.

2) Tänään mies oli luonani syömässä ja olin tehnyt mm. hummusta, sillä hän oli aiemmin kertonut tykkäävänsä siitä. Olin rampannut aiemmin päivällä eri kaupoissa etsimässä tahinia hummusta varten, enkä sittenkään löytänyt haluamaani vaaleaa tahinia vaan piti tyytyä tummaan. Mies kommentoi hummusta maistaessaan, että "täähän on pahaa verrattuna kaupan valmiiseen, miksi et ostanut kaupasta". Mä taas pahoitin siitä mieleni niin, että taas tuli typerä riita ja mies paineli kireissä tunnelmissa menemään vaikka piti jäädä yöksi.

Nyt kun kirjoitan näitä niin taidan itsekin tajuta, että tää oli tässä. Ja noita tyhmiä riitoja pikku asioista tulee siis noin pari kertaa viikossa. Typerää, sillä ollaan kuitenkin nelikymppisiä eikä teinejä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommentoineille! Tuota aloitusta kirjoittaessani alkoi omatkin ajatukset jäsentyä, että eihän tässä ole mitään järkeä. Soitin tunti sitten miehelle perään, ei vastannut, sitten laitoin viestit että tämä oli nyt tässä enkä halua enää jatkaa. Ihan älytöntä jos jo alkuvaiheessa tulee tällaista riitaa. 

ap 

Vierailija
22/22 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä näin, ap. Olen myös varmaan suunnilleen sinun ikäisenä samassa tilanteessa, tosin ollaan seurusteltu reilu vuosi. Meillä on hyvin samanlaiset persoonat, jotka kolisee yhteen ja jotka on herkkiä ja siksi vaativia. On tämä aikamoista tiuskimista välillä mutta ainakin toistaiseksi rakkaus kantaa.

Mietin myös että ollaan varmaan jo siinä iässä että omat tavat ja rutiinit on syntyneet eikä välttämättä enää ole niin joustava ja miellyttämishaluinen kun nuorempana oli. Siitäkin nämä pikkuriidat varmaan johtuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi