Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse en pistäisi päälleni Kiitos 1939 - 1945, mutta...

Vierailija
06.09.2013 |

En kuitenkaa pidä sellaisen paidan päällä pitäjää automaattisesti junttina.

Oli huvittavaa, tai oikeastaan vastenmielistä lukea aihetta käsittelevä ketju. Lähinnä siksi, että siinä teidän naisten vastauksissa kuvastui niin selkeästi se aivopesun tuottama ajatusrakenne, jonka mukaan tälläisen paidan ylläpitäjä on kaikkea teidän mielestänne negatiivista edustava ihminen.

Esimerkiksi se, että miellätte em. negatiivisuudeksi puoluekannan Persu, ei mitenkään ole perusteltavissa muuten kuin mutulla.

Mutta eipä voi paljon vaatia, jos "sivistys" on tullut valtion propagandalaitoksista ja vauva-palstalta.

Onnea valitsemallanne tiellä.

Uskon kuitenkin, että useimmat teistä ovat vielä niin nuoria, että ehtivät moneen kertaan huomata, että olitte monessa kohtaa pahasti väärässä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopiiko em. paitaa pitää humalassa

Vierailija
2/10 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko pikkasen valottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ne juntteja. Se on oikein juntin tunnusmerkki. Mutta kyllähän jotkut naiset tykkää. 

Vierailija
4/10 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 23:01"]

sopiiko em. paitaa pitää humalassa

[/quote]

Jos minulta (ap.) kysyt, niin minun puolestani pitäköön kuka haluaa ja milloin haluaa. Itse en pistäisi, koska tiedän bimbojen pitävän sitä junttimaisena.

Vierailija
5/10 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parempi" jos joku kantaa paitaa jossa kiitetään suomalaisten SS-pataljoonaa oikein hakaristien ja tyyliteltyjen SS-kirjainten kera.

Vierailija
6/10 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en koskaan pistäisi päälleni kyseistä paitaa, mutta ymmärrän hyvin sen ajatuksen mitä paita edustaa ja ihailen heitä joilla on pokkaa arvostaa niitä ihmisiä jotka taistelivat maallemme itsenäisyyden.

Vierailija
7/10 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suomessa tuo sodan ihannointi on jotenkin sairasta ja kieroa. Tottakai kiitosta sotaveteraaneille siitä mitä he joutuivat pakon edessä tekemään, he eivät sitä sotaa halunneet, eivätkä varmasti myöskään ne venäläiset sotilaat. Näistä asioista päättä aina ne jotka eivät itse joudu siellä taistelemaan hengestään ja maastaan.

Tuntuu että se todellinen kärsimys ja kuolema mitä se sota on halutaan pyyhkiä maton alle ja jäljellä jää se suomalainen puhdas, urhea myytti ja uho. Varsinkin nämä nuoret jätkät joilla jumalaton "kiima" siihen sotimiseen, oikein haaveillaan että kun ois päässyt sillon rintamalle mukaan ryssää tykittää... Sairasta! Mitään ei ole opittu!

Vierailija
8/10 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän siinä on inhottavinta, että sotaveteraanit on valjastettu pseudoisänmaallisten rasistien ja homofobikoiden uhon välineeksi :(

Vierailija
9/10 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 23:28"]

Minusta suomessa tuo sodan ihannointi on jotenkin sairasta ja kieroa. Tottakai kiitosta sotaveteraaneille siitä mitä he joutuivat pakon edessä tekemään, he eivät sitä sotaa halunneet, eivätkä varmasti myöskään ne venäläiset sotilaat. Näistä asioista päättä aina ne jotka eivät itse joudu siellä taistelemaan hengestään ja maastaan.

Tuntuu että se todellinen kärsimys ja kuolema mitä se sota on halutaan pyyhkiä maton alle ja jäljellä jää se suomalainen puhdas, urhea myytti ja uho. Varsinkin nämä nuoret jätkät joilla jumalaton "kiima" siihen sotimiseen, oikein haaveillaan että kun ois päässyt sillon rintamalle mukaan ryssää tykittää... Sairasta! Mitään ei ole opittu!

[/quote]

Tässä pitäisi pystyä erottamaan kaksi asiaa. Eli se että "kadehditaan" sotaveteraaneja ja heidän saavutuksiaan ja se, että arvostetaan veteraanien pakon edessä tekemää työtä. On harmillista, että ensin mainitut usein vetävät lokaan myös jälkimmäiset.

Vierailija
10/10 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin huvittaa nyt kun nää samat paitamiehet ja naiset haluaa hirveällä innolla opettaa lapsilleen venäjää koska ruotsinkieliset :D. Eikä tarvi aloittaa pakkoruotsista, jotenkin vaan tuntuu hiukka ironiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme