Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei amiksisissa ole mitään hauskaa ja nuorekasta opiskelijatoimintaa?

Vierailija
22.08.2020 |

Kuten lukioissa ja yliopistoissa, ansaitseeko vaan akateemiset pitää hauskaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on oppilaista kiinni mitä järjestetään.

Vierailija
2/15 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö opiskelijoista on vielä alaikäisiä. Eikä lukiossakaan ainakaan minun aikanani mitään hauskaa ja nuorekasta opiskelijatoimintaa ollut. AMK:ssa sitten oli senkin edestä.

Vierailija
4/15 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amiksessa opiskellaan oikeita ammatteja oikeisiin töihin, toisin kuin yliopistoissa mihin pyritään ainostaan vetelehtimään vuosikausiksi.

Molemmat kävin, kummassakaan en vetelehtinyt vaan opiskelin.

Vierailija
5/15 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ku kävin amiksessa aikuiskoulutuksessa oli tosi tylsää kun ei ollut mitään opiskelijatapahtumia. Kaikki vaan tuli kouluun ja lähti äkkiä kotiin yrittäen puhua toisille mahd. vähän!

Vierailija
6/15 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lukioissa on? Ei mun mielestä. Mun poika kävi amis+lukio yhdistelmän ja usein sanoi, että tavislukiolaiset on kuin hautajaisväkeä, niin vakavia. Eipä sinänsä, ei hän tapahtumissa käynyt, vaikka oli kavereita, mutta en tiedä oliko niitä tapahtumia sitten sen kummemmin. 

Vierailija
7/15 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä valmistaudutaan työelämään ja aikuistumiseen. Vapaa-ajalla voit tehdä omia hauskoja juttujasi.

Vierailija
8/15 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No opiskelijathan ne tapahtumat itse järjestävät, että siitä vaan sitten järjestämään.

Vierailija
9/15 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä riitä älykkyysosamäärä sellaiseen, jos tupakanpolttoa ja nuuskaamista ei lasketa.

Vierailija
10/15 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla nasuttamaan sua 🐷 ruoka o valmiina heittoon!

Vierailija
11/15 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amisten hauska opiskelijatoiminta keskittyy lähinnä kaahailuun vanhoilla Bemareilla ja Mersuilla, lippalakki syvällä päässä.

Vierailija
12/15 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukio: wanhat, penkkarit, risteilyt

amis: hmm....

Vierailija
13/15 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä bileitä ja takapenkillä nussimista, mutta niihin ei suoraan liitetä koulun nimeä.

Vierailija
14/15 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amislaiset on kasvaneet aikuisiksi siinä 16 vuoden iässä ja ne on siellä hankkimassa koulutuksen eikä leikkimässä. Lukioissa on myös niitä ikuisuus opiskelijoita jotka ei halua kasvaa aikuisiksi. Ja ps aikuiseksi kasvamisella ei ole mitään tekemistä äo:n kanssa.

Vierailija
15/15 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amislaiset on kasvaneet aikuisiksi siinä 16 vuoden iässä ja ne on siellä hankkimassa koulutuksen eikä leikkimässä. Lukioissa on myös niitä ikuisuus opiskelijoita jotka ei halua kasvaa aikuisiksi. Ja ps aikuiseksi kasvamisella ei ole mitään tekemistä äo:n kanssa.

Amislaiset valmistuvat vääntämään mutteria rasvamontussa tai lakaisemaan hiuksia lattialta ym. Lukiolaiset valmistuvat yli-opisto opintoja varten. Amisten "aikuisuus" ja henkinen sekä älyllinen kehitys myö jäävät samalle tasolle.