*^* MARRASKUISTEN MA-TO *^*
Huomenta marrasmammat ja -vauvat! Meillä kukuttiin viime yönä tunnin välein ja herättiinkin jo ennen kuutta kun pojalla oli kakat pöksyissä. Äidillä ISO VÄSY vielä siinä vaiheessa!! Onneksi mies nousi Jessen kanssa ylös ja sain jatkaa unia melkein kahdeksaan saakka jolloin olikin jo aika laittaa poika ekoille päikkäreille. Ihanaa kyllä kun mies on kesälomalla, oma elämä on kummasti helpompaa! Ja mies nukkuu öisin kuin tukki, en tosiaan voi ymmärtää miten ei kuule lainkaan pojan huutoja. Mutta sinänsä hyvä niin kun sitten miehellä on virtaa nousta aamulla aikaisin ylös touhuamaan pojan kanssa. :-)
Mitäs suunnitelmia muilla on alkuviikolle? Jesse pääsee tänään mummulaan (miehen äidille) muutamaksi tunniksi kun me vanhemmat suunnataan rannalle nauttimaan auringosta ja uimisesta. Ja jätskistä. Ja toisistamme. ;-) Huomenna matkataan mun vanhempien luo eli poitsu pääsee mukavasti näkemään isovanhempiaan heti alkuviikosta. Hienosti viihtyy mummuloissa, kun on niin paljon uutta katseltavaa ja monta viihdyttäjää. :-)
Taasen päivät ovat menneet hujauksessa, lukaisin pinot läpi enkä
muista enää yhtään mitä piti kommentoida. Jotain ehkä muistuu kuitenkin ...
Meillä myös alettu pureksimaan tissiä, eikä tunnu ollenkaan kivalle!!! 6 hammasta kun iskeytyy kiinni niin, AUTS, AUTS ja vielä kerran AUTS!
Töihin palaan näillä näkymin 8.1.07. Hui kamalaa ku sekin tuntuu olevan jo lähellä.
Noeman pesuaine-episodi meni vähän ohi meikäläiseltä, mutta onneksi selvisitte vain säikähdyksellä!
Meillä ryömitään taaksepäin, ei kontata, joku sitä muistaakseni kyseli ... Istutaan kyllä jo sujuvasti ilman tukea. Tänään tosin kolahti sivulle ja itkuhan siinä pääsi :((
Tv-sarjoista mun suosikkeja ovat: Everwood, CSI-sarjat (varsinkin Las Vegas) ja Kotikatu, nää on ihan pakko nähdä kun tulevat.
Eilen oli neuvolakäynti, ja taas oon ihan ulalla niiden neuvoista: pitäis herättää Lotta aiemmin aamulla (monesti nyt herätty klo 9) jotta menisi nukkumaan illalla aikaisemmin (eipä tänään ainakaan toiminut ...). Kun mainitsin että Lotta ei halua maitoa enään puurojen jälkeen niin ehdotti vellien antoa puurojen päälle, ja muutama kk sitten toinen tätsy sanoi ettei enää velliä tämän ikäiselle, ota nyt sit noista selvää!! 2 liha-ateriaan pitäis saada kans päivään, katotaan miten saadaa mahdutettua, huh huh.
Niin joo, ja kittykatin teksti oli TOSI HYVÄ!! Et olisi voinut paremmin asiaa ilmaista :))
Meillä päiväunien suuntaus on että kohta on vain yhdet päikyt, parina päivänä on käynyt jo niin. On mami ollu välillä vähä puuduksissa kun ei ole tiennyt mitä keksiä tekemiseks. Ruoan ja juomisen suhteen on ollut myös lakkoilua, toivotaan että on vain ohimenevää.
Anopista pakko vähä marmattaa: mä oon kuulemma lelliny Lotan piloille jo valmiiks ku se on tottunu olemaan vaan mun kans eikä paljoa ole ollut muualla hoidossa. Mä itse oon sitä mieltä että ei kai tämän ikäisen vielä tarvitse niin paljoa ollakkaan mummilla ja paapalla hoidossa, ihan varmasti kerkeää myöhemminkin. Lyhyen aikaa kuitenkin ovat pieniä ja äidissään kiinni :)
Mut nyt nukkumaan, toivotaan että joku teistä jaksaa lukea tämän vielä ...