Deittipalstojen halutuin mies on fiksu, hyväkuntoinen ja hyvissä töissä oleva 50v tutkimusten mukaan
Kommentit (39)
Juuri sellaista etsin! Oletko se sinä?
N62
Ei Suomessa. Täällä tuon ikäiset ukot ovat jo menetettyjä tapauksia. Ehkä jossain Tukholmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa. Täällä tuon ikäiset ukot ovat jo menetettyjä tapauksia. Ehkä jossain Tukholmassa.
Tutkimustietoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimustietoa
Mutta ei Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimustietoa
Niinkö? Tutkimusten mukaan naiset haluavat ikäisensä miehen iästä riippumatta. Miehet taas haluavat nuoremman naisen.
En halua 50-vuotiasta miestä, paitsi sitten, kun olen 45+.
No hitsi, sehän on hyvä uutinen viisikymppisille sinkkumiehille. Miksi heitä sitten kuitenkin on niin paljon sinkkuina, jos kerran ovat kaikkein halutuimpia? Ehkä he eivät tiedä olevansa halutuimpia, eivätkä uskalla Tinderissä vastata kaikille niille lukuisille naisille, jotka pommitavat heitä viesteillään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimustietoa
Mikä tutkimus?
Mistä lähtien omia harhaluuloja on kutsuttu tutkimuksiksi?
Ukko37 kirjoitti:
Mistä lähtien omia harhaluuloja on kutsuttu tutkimuksiksi?
Oikeasti ihanaa, että täällä on tämän asian suhteen täysjärkinen mies.
Ok. Tuohan on loistava uutinen palstan sinkkumiehille.
Vierailija kirjoitti:
Sitten saa hyvällä lykyllä nopeasti miehen rahat.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei, koska jos on nyt kolmekymppinen naiseton mies, niin tuohon on vielä pitkä matka ja luultavasti v*tuttaa kuulla, että viisikymppiset vievät kaikki omanikäiset(kin) naiset.
Vierailija kirjoitti:
No hitsi, sehän on hyvä uutinen viisikymppisille sinkkumiehille. Miksi heitä sitten kuitenkin on niin paljon sinkkuina, jos kerran ovat kaikkein halutuimpia? Ehkä he eivät tiedä olevansa halutuimpia, eivätkä uskalla Tinderissä vastata kaikille niille lukuisille naisille, jotka pommitavat heitä viesteillään?
Ne ei ole fiksuja, hyväkuntoisia ja työelämässä.
Kelpais mulle, mutta minä en kelpaisi miehelle, koska olen surkeasti palkatussa palvelualan työssä, enkä edes hyväkuntoinen.
N41
Vierailija kirjoitti:
Luit selektiivsesti, taidat olla mies?
Pelkkä viiskymppisyys ja sinkkuus eivätt riitä. Miehen pitää olla myös
-fiksu
-hyväkuntoinen
-hyvissä töissä
Nämä ominaisuudet karsivat 95% 5-kybäisistä sinkkuäijistä.
Sinkkuna 46-49 vuotiaana oli elämäni parhaat panovuodet M51
Olennaista ei ole kuinka moni haluaa vaan kuka haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Olennaista ei ole kuinka moni haluaa vaan kuka haluaa.
Tuon ikäiset naiset pitävät jonkin verran nuorempia miehiä parhaimmannäköisinä, joten tarjolla varmasti on reippaita 55-vuotiaita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei, koska jos on nyt kolmekymppinen naiseton mies, niin tuohon on vielä pitkä matka ja luultavasti v*tuttaa kuulla, että viisikymppiset vievät kaikki omanikäiset(kin) naiset.
Vain satumaassa viiskymppiset vievät kolmikymppisiä naisia.
Minulle kelpaa..........terveisin hyväkuntoinen 50-vuotias nainen.