Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen kädet miehen pakaroilla naidessa - nautinto vailla vertaa

Vierailija
22.08.2020 |

Miehistä, ainakin omasta mielestäni, on todella hyvän tuntuista ja läheisyyttä lisäävää jos nainen lähetyssaarnaajassa pitää jalkansa selkäni takana ristissä ja saa yletettyä käsillä pakaroihini naimisen tahtia pumpaten. Tätä ei monen kanssa ole tapahtunut, mutta on kyllä kuuminta hottia. Kiitos naiset ketkä näin teette ❤

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näin naisen tajua kuka haluaa ola osallistumatta seksiin! Sehän on ihan puolet ainakin nautinnosta, kun saa näyttää että haluaa ja haluaa myös tehdä kaikkea kivaa miehellekin. Edes lähärissä en ole paikoillani, vaan ns. tungen vastaan ja liikun ja tosiaan käsilläni pakaroista osoitan vauhtia.

Onkohan noita todellakin paljonkin naisia jotka eivät niin tee..

Vierailija
42/44 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän silmiä avaava keskustelu. Olin melko kokematon kun menimme mieheni kanssa yhteen, mutta koko yhdessäolomme ajan hän kehui minun sänkytaitojani. Luulin hänen vain liioittelevan tyypilliseen miesten tapaan. Nykyinen mieheni tuntui ensimmäisestä kerrasta lähtien hämmästyneeltä minun "taitavuudestani". Kaikki asennon muutokset, erillaiset lähestymistavat, erillaiset kosketukset ovat hänestä jotain ihmeellistä ja ennen kokematonta. Samoin minun aloitteellisuuteni jaksaa yllättää hänet vieläkin. Ja kuitenkin mies oli pitkään naimisissa ennen minua ja muitakin suhteita on ollut. Ehkä paikallaan makaavat naiset ovat sittenkin yleisempiä kuin me naiset tiedetään. Kanssasisaremme eivät vain puhu asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en ymmärrä, miten voi odottaa nautintoa itselleen, jollei ole halukas tuottamaan sitä myös toiselle. Toisaalta en ymmärrä myöskään seksiä ilman parisuhdetta. Ehkä asiat liittyvätkin yhteen: jos pidät toisesta riittävästi harrastaaksesi seksiä, haluat myös tuottaa hänelle mielihyvää kaikilla osaamillasi tavoilla. Ja kääntäen: on vaikea uskoa vastapuolen rakkauteen, jos tämä etsii vain omaa mielihyväänsä.

Vierailija
44/44 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

suolipopilla aikoinaan peris sanoi että jokainen hoitakoon omat orgasminsa itse ja tarvitsee naisen vain kantamaan siemennesut makkarista johonkin