&hearts SUURPERHEKUUMEILIJAT vko 29 &hearts
Kommentit (58)
Kaikki lapset täällä nukkumassa, joten hetki aikaa hengähtää ennekuin itse kellistyn sänkyyn.
Päivä kulunut tavallisia askareita suorittaessa ja lasten kanssa ulkoillessa ja touhutessa. Isommat ovat viettäneet koko päivän kavereiden kanssa niin ettei ole kotona näkynyt kuin syömässä! No usein ovat täällä meillä kavereidensa kanssa joten ihan mukavaa kun välillä myös muissa ympyröissä.
Kuopuksemme 1v ja kohta jo 5kk (iik(0= ) on alkanut aivan hirveästi tuottamaan sanoja. On se vain jotenkin niin liikuttavaa kun noita sanoja alkaa tupsahtelemaan ja toinen on kuin hangonkeksi kun jokin uusi sana suusta tupsahtaa!! Ihanaa aikaa jotenkin tämä kaiken uuden ihmettely ja harjoittelu .
Voi kunpa Leannasta nyt jotain kuuluisi !!! Onko kaikki hyvin, mihin olet kadonnut ?!
Medisonille voi kait jo ruveta tärppionnea toivottelemaan, kun kiertopäivät kerran noin hyvällä mallilla (0= !
Nyt teekupposen ääreen ja hyviä öitä kaikille,
toivottelee mami ja jo nukkuvat neidot
tulin pikaisesti pyörähtämään,kun lapsetkin jo nukkuu.
meillä siis kuopus 9kk ja nyt on yhtäkkiä oppinut paljon uutta;könyää seisomaan ja kiipeilemään täytyisi päästä.
on ne hellyttäviä,niin kuin MAMI4:LLEkin totesi..(toivottavasti muistin nimim.oikein,anteeksi jos meni metsään,opettelen! ;) )
aika menee vaan liiankin nopeasti..*niisk*
lemmikeistä:meillä virkaa hoitaa lihava,laiska ja leppoisa mopsi.
ei pistä pahakseen vaikka lenkitys jäisi vähemmälle..
olen vaan kehno koiran omistaja,koska en voi sietää sitä irtokarvaa,mitä tuntuu olevan joka paikassa! :/
varsinkin kun tämä meitin kuopus,aurora,lattialta sitä kerää itseensä..voih.
huomenna saankin vieraaksi kaksi vuoden ikäistä tytyä,on sitten vipinää entistä enemmän.. :)
hyvää yötä kaikille ja TUULITIIlle hyvää leipomispäivää huomiselle!
-nasuli
Kun paasitkin sanomaan (hih hii) Nyt mulla menee younet ku pitaa keksia vastaisku!!
5toivottavasti immeiset ei luule, etta me ollaan taysin jarjissaan; eikun siis vakavissaan: heh hee...) Nyt tosisaan Hyvaa YOTA.
Minä täällä kukun vielä hereillä sain isompien muksujen huoneet yläkerrassa vasta äskettäin kuntoon ja suihkun kautta samalla pesten pesuhuoneen könyän itsekkin tuonne petiin.
Aamuksi laitan kellon soimaan että ennätän jotain tehdäkkin ennenkuin muu porukka ja vieraat saapuvat..
Tytöt nukkuvat nyt toista yötään tuossa eilen Ikeasta ostetussa leikkiteltassa joka on sijoitettuna meidän makkariin..halpaa telttailua ja tuntuu olevan vielä mielestäkin. Kerrankin sain noin mukavan jutun halvalla.
Nyt ei enään järki luista vaan silmät seisoo päässä.
Öita ja aamulla " tavataan " !
T. Isotikru
Kävin kirjoittamassa muutaman sanan tuonne kultaisiin; ikäni puolesta kun kuulun siihen porukkaan. Olen vaan niin tottunut tähän meidän pinoon, että muualle en oikein osaa mennä; vaikka joskus niin tekisi mieli vastata joihinkin kyselyihin ym.
Niin, Leanna ei vieläkään ole tullut kertomaan kuulumisia. Huolestuttaa jo ihan oikeasti.
Me lähdemme nyt käymään kaupassa ja sitten alamme tekemään suursiivousta. Huomenna menemme tutustumaan esikoisen varuskuntaan ja tuomme nuorenmiehen ekalle viikonloppuvapaalle. Illalla juhlimme pienimuotoisesti esikoisen ja kolmannen lapsen synttäreitä; nämä meidän heinäkuun lapset kun kumpikin jo juhlivat omia juhliaan alkukesästä.
Lauantain vietämme aikaa ihan perheen kesken (menemme rannalle jos ilma niin sallii) ja sunnuntain vietämme mun vanhempieni mökillä.
Hyvää viikonloppua kaikille!
Ja Nasulille tervetulotoivotukset täältäkin !
Voi että on ihania nuo pienet ihmiset!!! Käytiin eilen katsomassa viikon ikäistä pikkuprinsessaa. Kyllä niin teki mieli taskuun pistää lähtiessä ;o)
Ja omat muksut olivat aivan myytyjä. Kyllä taas innostuivat pyytelemään että äiti tee vielä meillekin vauva! Ja samaahan nuo ovat jo vuoden pyydelleet...
Nyt on sitten kaksi vanhinta taas poissa, tällä kertaa tosin vaan kaksi yötä. Vein elien illalla serkuille kyläilemään ja huomenna illalla haen takaisin.
Nyt nuo ipanat pitävät sellasta älämölöä että pakko mennä selvittelemään....
Marlett
Leannasta?Kyl nyt tuntuu jo hiukan sille,et kaikki ei taida olla hyvin...Parasta tietty yhä toivotaan!
Lumina
Joo, ei edelleenkään Leannasta mitään. Eipä auta, kaitpa hän sitten tulee kertomaan kun jaksaa.
Appivanhemmat tulivat aamulla kahdeksalta hakemaan esikoista kauppaan shoppailukierrokselle. Saapi esikko sitten valita itselleen nimpparilahjan. Eilen kävi minun porukat kahveilla ja sitten puuttuukin enää kummit. Sen jälkeen hetkeksi taas helpottaa tämä synttäri ja nimpparikierre.
Tänään ei ole ohjelmassa mitään ihmeellistä. Jos hiukan laittais huushollia järjestykseen ja sitten voisi ottaa rennosti loppupäivän. Näin ainakin toiveissa:)
Medison+5
Tein apteekin oman testin pp. 9 ja sain haalean haamun. Uudestaan testasin pp. 12, ja kun se negaa näytti, niin vielä tänään pp. 15 ja negaa. Menkkoja ei näy eikä kuulu - yleensä tiputtelu alkaa pari, kolme päivää ennen menkkoja, samoin menkkajuilimiset; nyt ei mitään. Mitä helkuttia elimistössäni tapahtuu?
Vaikuttaa pahalta, toivottavasti kuitenkin kaikki menee hyvin.
kohta varmaan tulee sadettakin TOIVOTTAVASTI !!
Täällä jatkuu siivoaminen ja muu touhuaminen..selkä vaan vihottelee niin kamalasti etten nukuttuakaan saanut ennen kun olin lääkinnyt..
Aamulla en jaksanut kellonsoitttoon herätä kun ei ollut pakko vaan jatkoin unia ja nousin vasta kymmeneltä.
Henkilökohtaisesti en luota tuohon apteekin omaan testiin koska se näytti negaa kaksosia odottaessani vielä kun menkat oli viikon myöhässä..luulis että ois heti näyttänyt plussan kun tuo hormoonimäärä oli kuitenkin korkeampi kuin yhtä odottaessa..
Nyt jatkan taas imurointia ja käyn välillä uusimmat viestit kurkkimassa.
T:Isotikru
Kiitos vaan leipomisintotoivotuksista, valitettavasti eivät vaan tuoneet toivottua tulosta. Yhden suklaapiirakan olen saanut aikaiseksi, se on takuuvarma suosikki aina. Kakkupohja pitää tehdä vielä ja ehkä mustikkapiirakka. Keksit ostan ja suolaiseksi paistan pakastekarjalanpiirakoita. Mittumaari itäsuomalaisena sulkekoon silmänsä tältä kommentilta, levinia samoin kun sitä karjalaista verta sinullakin oli. Piirakoita en ole koskaan itse yrittänytkään tehdä.
Maanantaisiksi lastenkutsuiksi pitää suunnitella kans jotain, kakku, pipareita ja suolapaloja. Jotain ohjelmaakin on värkättävä, muuten homma menee hulinaks. Hiukan pelkään nyt tätä kelien muuttumista. Olis mukavaa olla ulkosalla osa ajasta.
Aamulla kävin kakkosen viemässä seurakunnan leirille ja samalla reissulla pesemässä yhden maton. Juu, olihan mulla matonpesu-urakka valmis mut kun isäntä päätti kokeilla maton pesua kans, KAHVILLA! Meillä on siis edelleen rauhallista kun taas yksi joukosta puuttuu tai tällä hetkellä kaksikin, kun kolmonen meni kyläilemään muutamaksi tunniksi kaverinsa luo. Illalla sitten esikoinen menee taas yöksi pois kotoa.
Täälläkin pitäisi jotain alkaa leipomaan , kun kakkosen 8v synttärit ovat lauantaina, mutta eipä ole vielä mitään syntynty joten huomenna luultavasti tarjottavia kiireellä ähellän! Meilläkin nuo pakastepiirakat aina kovassa käytössä! Helppoja " valmistaa" ja äärettömän hyviäkin =0)! Karjalaisveri täälläkin virtailee, mutta en ole koskaan saanut aikaiseksi opetella tuota piirakoiden teon jaloa taitoa. Ne itse tehdyt ovat kyllä maailman parhaita !
Päivä kulunut taas tavalliseen tapaan, nurmikon sain sentäs leikeltyä heti aamutuimaan, ennekuin lähdin kolmosen ja nelosen kanssa ulkoilemaan.
Olen yllättynyt kun kuulin apteekin omasta tuollaisen tiedon, että ei olekkaan luotettavimmasta päästä. Apteekissa sitä kovasti kehuvat ! Hyvä kuitenkin tietää, jos tässä nyt joskus testailemaan pääsee niin en ainakaan sitten siihen testiin päädy. Toivotaan , että olikos se nyt Marlett (anteeksi kun en muista) saisi kunnon plussan !
Jatkan nyt kahvituksia ja toivon pientä sadekuuroa =0)
Mami ja tytöt
Meillä lähtikin myös kakkospoika tytön seuraksi anoppilaan, joten mä oon täällä nyt vaan kuopuksen kaa kotona. Onpa oudon hiljaista, kun kuopuskin on päiväunilla. Me lähdetään sitten perästä huomenna reissuun. Haetaan matkan varrelta esikoinen mun tädin luota ja ollaan siellä yötä ja sit mennään anoppilaan. Tiistaina tullaan taas kotiin. Sit pitääkin vielä tehdä linnanmäkireissuja ym.lasten kaa kun on miehen viimeinen kesälomaviikko. Kohta pitäis alkaa pakkailemaan tavaroita kasaan ja imuroidakin pitäis, joten hommaa riittää. Illalla tosin vasta lähdetään reissuun, kun mies on huomisen päivän töissä, joten osan pakkaamisesta voi jättää huomiseksi iltapäiväksi.
Mulla meni tossa jo taas ovisajat ja tehokkaasti yritettiin hyödyntää niitä. Eipä kyllä taida meidän tapauksessa pahemmin auttaa asiaa, kun on tuo raskaaksi tuleminen niin vaikeaa. Nopeesti kyllä nää kierrot menee. Vastahan oli edelliset menkat.
Kovasti täälläkin kaipailen Leannasta tietoja. Toivottavasti jaksat tulla ilmoittamaan meille itsestäsi..
Tervetuloa kaikille uusille minunkin puolestani.
Shannon kera nukkuvan kuopuksen
Elikkäs sinulle plussatuulia !!!
Nolostunut mami
Niin ne jutut meni taas jonnekin muiden luettavaksi! Ma en milloinkaan opi etta kopsaisin kirjoitukseni ensin jonnekin ennenkuin painan laheta-nappulaa! Eli pitka teksti taas huitsi nevadaan!
Esikko ja kakkonen ovat lounasvieraina kavereillaan, ollaan taalla vaan kaks nuorimmaista ja siivoojani! On ihan keskiviikko-olo(siivoojan normaalipv) kun han tuolla haarailee. Olis iso pino kuivia pyykkejakin mulla odottamassa viikkaamista; pesin tanaan 7 koneellista kaikenkaikkiaan, viimeinen viela hyrraa! Onneks kuivuvat puoles tunnissa naissa helteissa!
Uimaan TAAS ollaan lahdossa; olkaa vaan kuulevinanne pienoista kyllastymista, se on tosi se! Eika miehen loma ees viela alkanut: sitten sita vasta lennetaankin! Eli jos munsta ei paljon kuulu mitaan 1.8 jalkeen; olkaa huoleti, mies se mua vaan kuskaa paikasta toiseen ja aletkin alkavat taalla!
Mutta nyt muut juttusille!
Tuulitiille terkkuja! ps.en viela oo keksiny mitaan, ehka sitten yahoossa heh hee!
-levinia-kera alkavien vatsakipujen!
Vaan mepä emme sitten oikomishoidosta maksakaan yhtään mitään. Sainpas sanottua!! Heko heko.....
Niinhän se menee, jossain kun säästää, niin joku toinen tasoittaa.
Huomispäivä on pakko pyhittää leipomiselle, muuten meillä synttärivieraat syö lauantaina kynsiään. Pakastin ammottaa tyhjyyttään, leivonnaisista siis. Muuta tavaraa kyllä löytyis. Täydensin leipävarastoa taas tänään leipomon myymälästä kun esikoista olin hakemassa. Neljä säkillistä erilaisia leipiä, jouduin viemään isännän isoäidinkin pakastimeen, kun omiin ei kaikki mahtuneet.
Meillä on auto aivan hajoamispisteessä. Huomasi mieskin kun joutui itse ajamaan pidemmän matkan. Siinä on taas mukava tilanne edessä, rahaa ei ole toisen hankkimiseen, siis sellaisen johon koko katras mahdutaan. Joku auto on kuitenkin pakko saada, mikäli nykyistä aletaan rempata. Niinpä sitten isäntä lähti illalla netistä löytämäänsä autoa katsomaan eikä vielä ole palannut.