Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

&hearts SUURPERHEKUUMEILIJAT vko 29 &hearts

17.07.2006 |

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin itsekkin vanhaan kirjoittaa mutta nyt kaikki tähän!!!!!!!!

Ihanaa päivää,tämä lähtee nyt kauppaan.

L

Vierailija
2/58 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten Huomenta kaikille!

Ja heti galluppiin kun viela muistissa on?! Eli itse olin 11 sina vuonna kun tadit tulivat; taytin vasta lokakuussa 12. Ja en oo tullu aitiini noin muutenkaan fyysiikaltani, omat ' kasvut' kun ovat paljon hanta ' runsaammat' sitten joka nurkasta heh hee! Mulla oli jo 15v isommat rinnat kuin aiteella...jolla alkoi melkein 14v tadit!

Oma esikko oli 12.5 ja taas enemman mun isan sukuun tulee; on laiha ja pitka. Tietty muotoja alkoi tulla jo ennen ja hilsetta paanahkaan; se oli raivostuttavaa kun hiukset sentaan oli takapuoleen! Ja ei auttanu mitkaan merkit hilseshampoota! Nyt 14v kaikki alkaa tasoittuun jo, naaman finnitkin alkaa ' rauhoittuun' ...

Lisataan tahan viela jatkoks; miten teidan aidit kertoili teille juttuja? Siis liittyen kuukautisiin jne..

Mun aiti kun ei ees huomannu ekaks etta mulla oli alkanu; se siita kertomisesta; ei kai kuvitellu niin aikaisin.Mun serkun aiti ja niitten vanhin sisaruksista jutteli aikanaan mulle elaman tosiasiat jne ja osti siteetkin pitkan aikaa... Omalla tyttarella vannoin etten samaa virhetta tee; kun alkoi muodot muuttua juteltiin avoimesta lahes kaikesta; tuo lahes tulee siita etten kylla mistaan yhdynnasta halle puhu. Kylla siihen nyt viela aikansa on! Meilla kun ei poikienkaan kanssa ' juosta' ihan Suomen tyyliin...

Mun kakkonen on nyt 10v ja on todella laiha enka siis odota hanellakaan alkavaks viela vuosiin, mutta tieda sitten?!

Mutta nyt ekalle kaffekupposelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaankin tänään nukuttu tosi pitkään. Koko pesue heräili vasta puoli yhdeksältä, ja se on meillä pitkään se. On aamutoimet sen takia vähän hakusessa vielä:)

Mitäs tänään. Ei taida mitään ihmeellistä. Siivota pitäis tottakai ja silitettävääkin löytyy. Illalla täytyy saada pesue unten maille ajoissa että jaksaa itse vielä miehen kanssa pupuilla. Pikkuhiljaa.. Kp on vasta 8 mutta täytyyhän tuota harjoitella, heh.

Vilkaisenpa vielä tuon viikonloppu pinon ja palailen sen jälkeen.

Medison+5

Vierailija
4/58 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisgalluppia oli, itsellä alkanut kuukautiset aika myöhään. Olin juuri täyttänyt 14v. En tiedä minkä ikäisenä omalla äidillä on alkanut, ja tästä päästäänkin Levinian esittämään lisäkysymykseen, eli äitini ei ole ikinä jutellut eikä kertonut mistään kuukautisista tms asioista yhtään mitään. Koulussa kavereilta ja tietty bilsan tunnilla puhuttu. Rinnat muistaakseni alkaneet kasvamaan joskus viidennellä luokalla, valitettavasti kuulun samaan sarjaan kuin tuulitii (oliko se tuulitii, toivottavasti muistan oikein) eli en omaa kuin pienet läpyskät, onneksi hyvin ovat hommansa hoitaneet nekin läpyskät.

Oma tytär on nyt 12v (täytti juuri viikko sitten) ja kuukautisten alkamisesta on keskusteltu jo vuosi sitten. Kuten Levinia, niin minäkin olen päättänyt että omalle lapselleni kyllä juttelen ja kerron lähes kaikesta avoimesti en niinkuin oma äitini minulle. Rinnat on hällä kasvaneet jo ihan selvästi, ohittaa varmaan kohta äitinsä tätä menoa. Pitkä ja laiha tyttö, joten ihan vielä en ole odottanut kuukautisia hänelle. Varauduttu kyllä ollaan ja saattaapi olla että ensi kesänä sitten jo onkin. Mukavasti on pystytty keskustelemaan ja hän on ihan reilusti kysellyt kaikkea. Kyllähän se vähän jännittää että koska esikolla ne alkavat.

Medison

Vierailija
5/58 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sain kotoa tietoa kuukautisista ja kaikesta muustakin. Tietysti siinä iässä koulussakin jotain oli ja lehdistä ja kirjoista lisää. Periaatteessa kumminkin ihan se tieto riitti mitä kotoa sai.

Itse olen tytölle jo kertonut, vaikken vielä mitään odotakaan. Syvällisiä keskusteluja ei ole käyty kun asia ei tunnu neitiä vielä sen enempää kiinnostavan. Meillähän saunotaan koko perhe yhdessä kuukaudenajasta riippumatta, niin siinä niitä elämän tosiasioita tulee nähtyä. Pojatkin siis jo tietävät, että naisilla on niitä aikoja. Kakkonen jokin aika sitten kyseli, et tuleeks äiti sulla sitä verta pyllystä joka kuukausi kun hän oli luullut et vain kerran vuodessa.

Vierailija
6/58 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan taas jälleen kerran liittyä seuraanne, vauvakuume nostelee päätään!!!!

Minä kohta (apua) 30vee, neljän lapsen mamma 96,00,02 ja 06.Haluaisin kaverin pienellä ikäerolla tammikuussa syntyneelle pikkutytölle.

Imetän vielä,( tosin aikomuksena lopettaa, että raskaus saataisiin alulle).

Niin se aika menee nopeaa, neiti jo kohta puolivuotias. Täytyy tunnustaa ettei se vauvakuume ole edes hävinnyt minnekkään koskaan, joten taidan olla ikuinen kuumeilija!

Pitää alkaa lukemaan teidän pinoja, jos pikkuhiljaa jäisi nimet mieleen =)

Mukavaa päivää kaikille!

Vierailija
7/58 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas pienen tauon jälkeen. Ihan kotona ollaan tosin oltu, mitä nyt uintireissuja ym.miehen loman aikana. Jotenkin ei oo vaan ehtinyt kirjoittelemaan. Tän viikon mies on taas töissä ja ensi viikon vielä sit lomalla. Esikoinen on mun tädin luona tämän viikon. Tyttö lähtee keskiviikkona anoppilaan jo edeltä. Me mennään sinne sit viikonloppuna. Tänään oon ollu vaan kotona lasten kaa. Illalla kun mies tulee töistä, lähdetään uimaan. Kuopukselta otettiin lauantaina tutti pois. Ihmeen hyvin on mennyt. Lauantai-ilta oli se pahin ja poika itki tosi pitkään ja sydäntäsärkevästi tuttiaan ennenkuin nukahti. Eilinen meni sit jo paremmin. Kuopus oikeastaan vaihtoi tuttinsa poliisimopoon, jota oli kaupassa jo ihaillut pidemmän aikaa. Mopon saaminen teki sitten luopumisen helpommaksi. Tää päiväunille nukahtaminen näyttää nyt tosin tänään olevan vaikeampaa. Yli tunnin jo valvonut rattaissaan. Kuopus nukkuu päiväunensa vielä ulkona. Täällä on muutenkin aina semmoinen meteli, et tuskin sais edes sisällä nukuttua.

Galluppiin: Mulla alko menkat vasta 14-vuotiaana. Syksyllä täytin 15 ja ne alko loppukeväästä. Omalla äidilläni alkoi vasta 16-vuotiaana, joten olemme molemmat mattimyöhäisiä. Muutenkin murrosiän muutokset tuli mulla aika myöhään. Mulla ei itelläni oo tyttöjä muita kun tytärpuoli. 3 omaa lastani ovat kaikki poikia. Vaikea vielä ennustaa miten tuolla tytärpuolella tulee menemään kehitys, kun hän on vasta 7.v. Niin ja oma äitin kyllä kertoi mulle kuukautisista ym. mut muistaakseni aika myöhään, koska hän on ilmeisesti olettanut et mullakin alkaa kuukautiset myöhempään niinkuin sit alkoikin.

No mut nyt taidan mennä kahvinkeittoon kun on talossa iltapäivän rauhallinen hetki käsillä. Kuopus yrittää nukkua ja isommat sekä yksi naapurintyttö tuolla katsovat videota.

Shannon

Vierailija
8/58 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuotoa alkoi heti kovana kera vatsakipujen.

Poistun keräämään ajatuksiani!

L

Vierailija
9/58 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olisi väärä hälytys. Enpä tuohon juuri muuta osaa sanoa.

Meillä on tämä päivä seurattu pihamännyssä neljän oravanpoikasen temmellystä. Viikko sitten maanantaina seurasimme emon pesäntekopuuhia ja oletimme sen häiriintyneen kun ei lainkaan tullut näytille. Tänään selvisi katoamisen syy, pesästä tuli tosiaan neljä söpöä poikasta joita olen kuvannut ahkeraan. En tiedä voivatko viikossa kasvaa noin paljon vai olivatko sitten jo syntyneet aiemmin ja emo vain korjaili pesää. Mukavaa niitä epeleitä kumminkin on katsella.

Ruokaa pitäis taas laittaa. Se on ainaista keksimistä ja tympii niin vietävästi välillä. Kyselenpä minäkin galluppia. Laitatteko kaksi kertaa päivässä lämpimän ruoan, siis lounaan ja päivällisen? Meillä niin on ja usein kyllä korvistakin pursuaa ruoanlaitto. Lapset vaan valitettavasti on perineet mun hb-taipumukseni ja ilman kunnon aterioita en uskalla ajatellakaan niitä veriarvoja. Kasviksia kun eivät syö niin paljoa, et välipala-aterioilla vois korvata.

Vierailija
10/58 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti kuulut meihin ' puheliaisiin' !

Leanna: toivottavasti vaan vaara halytys tai rasitusta, voi hyvin.

Tuulitiin galluppiin; meilla syodaan kaksi ateriaa, mutta samaa ruokaa useesti niin lounaaks kuin illalliseksikin; kyllahan ma noita joskus yllatan etta jaksaisin kauemmin haarata keittiossa, mutta ovat niin tottuneet tahan systeemiin... Ja silloin talloin syodaan kevyemmin illalla, salaattia; joskus ' jalkiruokia' kuten lettuja tai pannaria; puurojakin (riisi- ja mannapuuroa), riippuu kylla lounaan ajastakin; mita myohempaan syodaan lounas sen kevyempi on illallinen!

Me miehen kanssa ollaan ' laihiksella' eli illallista ei syoda!

Missas kaikki muut ovat nain maanantaina?

Vierailija
11/58 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi menkat 11 vuotiaana ja meillä kotona puhuttiin kyl hyvin avoimesti seksuaalisuudesta,kuukautisista jne. ja samanlailla yhtä avoimesti aion puhua omille lapsille.

Meillä kävi tänään taas pikku vauva kylässä,mitä suloisin vajaa 1kk ikäinen vauveli.Aivan ihanaa,kun ystävillä on vauvoja(toinen hyvä ystävä saa syyskuussa vauvan)niitä on ihana sylitellä kun vauvakuume on oikein huipussaan.Onnex syksyyn ei oo enää pitkä aika,sit aloitetaan yritys!

Leanna:kunpa kaikki ois hyvin ja se ois ihan harmitonta vuotoa!

Lumina

Vierailija
12/58 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa (laiha) lohtu on, että jos nyt menee kesken, niin itse ainakin ajattelen, että mitä aiemmin kesken, sitä parempi. Tässä raskaudessa olen rukoillut useammankin kerran, että jos tätä vauvaa ei ole meille tarkoitettu, niin menisi kesken mahdollisimman aikaisessa vaiheessa ja spontaanisti, ettei tarvitsisi kantaa kuollutta vauvaa montaa viikkoa tietämättään kohdussaan. Kun kuitenkin jokainen päivä tuo vauvan lähemmäs äitiä, jokainen päivä vauva kiinnittyy tiukemmin sieluun ja sydämeen..

Asiasta viidenteen eli meillä lapsuudenkodissani kaikista asioista, mukaanlukien menkat, puhuttiin avoimesti ja luontevasti ja samaa linjaa ollaan jatkettu meidän huushollissa. Ja meidän pikkutytöt ovat kyllä sangen uteliasta väkeä! :0)

Ja ruuista, joo, meilläkin syödään kaksi lämmintä ateriaa per päivä ja etenkin näin lomalla tuntuu pää kumisevan tyhjyttään, kun pitäisi keksiä uusia ruokia. Siis tuntuu, että meillä pyörii ruokalista, jossa n. 10 ruokaa ja niitä syödään aina! (Lisägallup, mitkä ovat teidän perheiden yleisimmät ruuat?) Mutta meilläkin syödään monesti lounaaksi ja iltaruuaksi samaa, tai sitten kahtena päivänä niin, että esim. ma-aamuna ja ti-iltana samaa ja ma-iltana ja ti-aamuna samaa..

Vaan nyt ripustamaan pyykkiä, täällä on tavallista kovempi pyykkirumba menossa, kun keskiviikkona lähtö lomareissulle ja sitä varten pestävä vaatetta matkaan.

Mittumaari

Vierailija
13/58 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja mökiltä, on uitu, ongittu, vetouisteltu, shoppailtu ja oltu vaan..

Sain isohkon hauenkin lauantaina kun olin kahdestaan ´miehen kanssa kalassa järvellä isompien muksujen ollessa lastenvahteina tytöille..

Tänään tulin kuopusten kanssa kotiin kun tuntui että ei enään jaksa tuolla " metsän siimeksessä" olla ja kotona odottaa tekemättömät työt ennen töiden alkua.

Maanantaina palailen takaisin töihin ja täytyy sanoa että oikeastaan ihan kiva sinne on jo neljän viikon jälkeen palata ja aloittaa arki.

Tänään olen siivoillut nurkkia ja vienyt tavaroita varastoihin ja roskiinkin heitin jo romuja yhden jätesäkillisen verran...

Huomenna operaatio jatkuu! Hyvä heittää käyttökelvotonta tavaraa roskiin kun ei ole silmäpareja vahtimassa ja huutamassa ettei tota saa heittää roskiin,varsinkin isäntä meillä säästää kaikenlaista romua kun ei koskaan tietä koska mitäkin voi tarvita ?? Todella ärsyttävää..

Galluppeihin vastailen sen minkä muistan.. Meillä tehdään pääsääntöisesti yksi lämmin ateria päivässä josta sitten seuraavana päivänä lämmitän muksuille päiväruuaksi tai sitten syövät jotain pikaruokaa esim hampurilaisia tms ..nyt helteillä ei ole ruoka maistunut vaan ovat reilun aamupalan jälkeen ovat halunneet syödä seuraavan ruuan vasta iltapäivällä neljän aikoihin !!

Tosin rytmitkin ovat niin sekaisin että ollaan heräilty mökillä vasta yhdentoista aikaan ja puoleltapäivin ovat syöneet aamupalan...

Normaalisti arkena teen ruuan töistä tultuani ja siitä ollaan pidetty kiinni että kaikki ovat ruokapöydässä samaan aikaan josta ainakaan esikoinen ei tykkää kun joutuu tulemaan kavereiltaan kotiin " kesken kaiken " .

Tätien alkamisesta sen verran, että muistaakseni olin 6.lla luokalla keväällä koulussa kun ne alkoivat ja sitten syksyllä täytin 12-v joten aika aikaisessa vaiheessahan nuo kaiketi alkoivat.

Asuin lapsuuteni isänäidin luona joten voitte kuvitella etten kotona paljoakaan asiasta valistusta saanut ja luulin että kuolen kun yöllä herätessäni vessaan mennessä huomasin pikkuhousujeni värjääntyneen vereen..Vielä tänäkin päivänä muistan millaiset pikkuhousut olivat tuolloin jalassani..traumaattinen kokemus !!

Päätin silloin että omille lapsilleni kerron kaikki asiat avoimesti ja näin olen tehnytkin. Vanhin tyttöni täyttää nyt elokuussa 10 ja olen asioista jo avoimesti kertonut hänen itsensä asiaa kysellessä.Isäntä on luvannut omnalta osaltaan kertoa asioista esikoiselle ja eiköhän tuo ole asiaa jo pikkuhiljaa valoittanutkin kahdenkeskisillä saunahetkillä..tosin meillä saunotaan usein koko porukallakin mutta kun minä en kestä löylyä niin usein menen kuopusten kanssa edeltä ja " pojat" tulevat myöhemmin.

Mamma 2006.lle teretulemasta joukkoon !!

Leannalle tsemppihali ja toivotaan että se oli vaan väärä hälyytys !!

Omaa napaa sen verran että piinaviikko on menossa ja tänään testasin negan joten eiköhän se tätskä kurvaile pikapikaa paikalle päänsärystä päätellen !! Ei auta kun kitua ja odottaa..

Nyt lähden iltakaffen keittoon !

T. Isotikru

Vierailija
14/58 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, Leanna, toivottavasti tuo tosiaan oli ihan vaaratonta vuotoa!

Eilinen päivä meni mattoja pestessä; vähän nyt tuntuu hartioissa ja käsissä tuo koko päivän kestänyt urakka.

Kuukautiset mulla alkoivat kun olin 14v. Muutenkin kehityin kovasti myöhään. Meillä on kahdella vanhemmalla tytöllä 1v 9kk ikäeroa, ja heillä kuukautiset alkoivat melkein samaan aikaan, eli 13 ja 14 vuotiaana. Nuorempi on jonkinverran pyöreämpi eli kyllä sillä asialla saattaa olla osuutta asiaan; kovasti hoikalla voi kuukautiset alkaa vähän myöhempään.

Meillä ollaan niinikään aina saunottu porukalla ja puhuttu seksi ym. asioista hyvinkin vapaasti. Mun lapsuudenkodissani äiti kertoi kuukautiskierron sun muut jutut kun olin nuori. Mutta siitä huolimatta omien kuukautisten alkaminen oli todella hämmentävä juttu. Nuo meidän likat ainakin tuntuvat ottavan jutun paljon luonnollisemmin.

Ruoka-aiheeseen sitten. Mä laitan yhden lämpimän ruuan päivässä. Arkisin ajankohta vaihtelee puolison työvuorojen mukaan, eli iltavuoroviikoilla pikkuiset syövät usein samaa ruokaa pari kertaa. Aamuvuoroviikolla kehittelen itselleni ja pikkuisille jotain lounaantynkää, mutta harvemmin mä mitään monimutkaista jaksan laittaa; päiväruoka kun on meillä valmis lasten tullessa koulusta, eli kello 14.

Meillä syödään ihan tavallista kotiruokaa, tosin väen suurinta herkkua on tuhdisti valkosipulilla maustettu lasagne. Yritän pitää pari kalapäivää, yhden kana/kasvispäivän. Parina päivänä syömään riisiä tai makaronia ja muut päivät popsitaan perunaa eri muodoissa. Sopparuuat ovat meillä kovasti suosittuja; tänäänkin teen pitkästä aikaa kahdelle päivälle jauhelihasopan ja sitä varten saan varata todella ison kattilan.

Muu väki kuuluu heräilevän. Rakastan näitä rauhallisia aamuhetkiäni; kun koulut taas alkavat niin aamut ovat yhtä hässäkkää.

Tervetuloa Mamma 2006!

T: kuramyyrä & oktetti

Vierailija
15/58 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä syödään kanssa kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Ja totta tosiaan, välillä tuntuu että mitään muuta ei teekään kuin miettii että mitähän sitä seuraavaksi laittais. Kesällä kyllä huomaa että koko pesue on koolla ja ruokaa saa olla koko ajan laittamassa. Kouluaikaan laitankin lounaaksi yleensä jotain pientä, kun olen yksin näiden kahden pikkuisen kanssa niin ei viitsi mitään kovatöistä laittaa, päivällinen sitten vähän tuhdimpi.

Ja jatkokysymykseen, ihan tavallista kotiruokaa meillä syödään. Perunaa eri muodoissa, keitot tekevät hyvin kauppansa, ja sitten lasagne, makaronilaatikko jne. Joskus saan sellaisen puhdin että kokeilen uusia reseptejä, mutta kun nuo ruokailijat ovat aika epäkiitollista väkeä maistelemaan uusia sapuskoja (yök, mä en ainakaan syö tollasta) niin sitä sattuu melko harvoin.

Voi Leanna, toivottavasti on väärä hälytys. Voimia ja hyviä vointeja halauksen kera sinulle♥

Nyt täytyy mennä keittämään pesueelle puuroa. Palailen myöhemmin.

Medison+5 ja yksi yökyläilijä

Vierailija
16/58 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon mukaan mamma2006!

Medison

Vierailija
17/58 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppeihin:meillä syödään 2 lämmintä ruokaa päivässä.Vaihdellen perunaa,tummaa riisiä tai ruismakaronia,kastikkeita ja keittoja.Kanaa syödään silloin tällöin,muuten pääasiassa vähärasvaista lihaa.Ehdottomasti eniten lapset tykkää makaronilaatikosta ja jauhelihakeitosta.

Täällä alkoi ekat menkat km jälkeen,ihmettelin hiukan kun näinkin nopeasti alkoi,kierto venyi vain 5 päivää pidemmäksi kuinnormaalisti.Lienee voi elätellä toiveita,et kierto ois tasaantunut jo syksyllä,kun aloitetaan vauvan yritys.

Eilen tuli uusi H&M:n kuvasto,pääsee tilaamaan itselleen ja lapsille syksyksi jotain uutta.

Mietin eilen,et onkin tosi kiva syksyllä,kun 3 vanhinta lasta menee kouluun ja eskariin,niin me ollaan taaperon kans sit ihan kahden syyskuun puoliväliin kotona!Ihanaa päästä vauhdikkaille vaunulenkeille !

Nyt alan siivoilemaan.Iloista päivän jatkoa kaikille!

Leanna:Kuinka jakselet?Toivottavasti vuoto olisi jo loppunut!

Lumina ja lapset

Vierailija
18/58 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma2006 Tervetuloa joukkoomme!

Vierailija
19/58 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas.

Heippa kaikille ja ihanaa kun tekstia alkaa taas kaikilta tulla - ei kylla kuumat ilmat sovi liian pitkaan suomalaisille, heh he!

Onnea Lumina tadeista! Heh, me kylla ollaan hiukan sekoa vakea valilla; etta jostain niin arsyttavasti asiasta voi olla NIIIIN onnellinen kuin tatien vierailusta!

Kauanko nyt sitten kesti etta alkoivat: ma olen koko aamun pohtinu etta kavisko gynella? Meilla mennaan ilman ajanvarausta ja sitten ootellaan...

Eli nyt alkoi oikein sormet syyhya etta josko kipaisisin...voih etta kun oon saamaton valilla!

Paivaruoka olis valmiina, ma herasin vasta 10.30 tanaan - tosin olin monta kertaa aamunmittaan hereilla: ja mita unia sita sitten nakikaan...

Nyt kylla pitaa nousta ylos tasta; jatkan illemmalla!

Vierailija
20/58 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko Leannalta olisi kuulunut kuulumisia. Ihmeellistä miten huolestunut sitä onkin, niin pitkään ollaan jo kimpassa kirjoiteltu että läheisiltä ystäviltä tunnutte jo.

No, käyn taas myöhemmin kurkkaamassa.

Medison