Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin.. justiinsa.. niin.. jaa..ja..joo...

Vierailija
06.09.2013 |

Satuin tutustumaan tuossa yhteen 31-vuotiaaseen mieheen, ite 18. Sen naisystävä on 29v ja en ees alussa tienny että se seurustelee.. Sit kun tiesi niin kertoi vielä muijansa olevan parikymppinen ja myöhemmin sainkin kuulla et 29... hupsista

No, mä en varattuihin miehiin yleensä sotkeudu ja muutenkaan ollu kiinostunu siitä, kun kaverina kun satuttiin sellasen ihmeen kaupan kautta tutustumaan. Se oli ihan mukavaa seuraa, nuorekkaan olonen ja hauska ja sen seurassa pysty olemaan oma ihtensä.

Sit mulla oli sellanen yks bikinikuva oletuskuvana, kun en ollu jaksanu viel muita kuvia lisätä. Sekin sen takia kun oli kesä ja siitä näki kans, kui mukavasti mie oonkaan laihduttanu... :)

Niin ei jeesus. Sit yhtenä päivänä tämä tämän muija tulee mulle kirjoittamaan jotain facebookissa: " Joo, toi mun mies tykkää jutella sulle aika paljon. Et mitäs nyt on meneillään?? Mä oon joskus aikasemminkin saanu sen kiinni pettämisestä, että oon vähän epäluulonen..... " ja blaablaablaa.

No kerroin sitten, että ei ole mitään meneillään vaan ihan kavereita ollaan.

Sit se ämmä oli aivan järkyttävä TUPPAUTUJA !

Kohta rupes mulle ehdottamaan et miten ois, oisko kiva saada uus facebook kaveri kun sä vaikutat noin mukavalta? ja blaablaablaa taas kerran. Joo, siis tulee ekana tollaset mielessä kirjottamaan mulle mitä tuolla alussa kerroin sen laittaneen ja sitten rupeaa ehdottelemaan et vähän kiva ois olla kaveri. :D justiinsa joo...

No kyllähän sen haisto läpi. Ei se muuta ollu kun tuppautumassa minun kaveriks, koska sillä itsellään oli joku kiero mustasukkaisuus ongelma että hänen miehellään on jotain nuoria, nättiä, naispuolisia kavereita joita hän ei niinku tunne... että kehtaa ja kuin nolo ihminen voi olla!

Sit myöhemmin, kun olin rehellinen ja kerroin että sen ukko välillä kuulostaa vähän pervolta minua kohtaan... nii veti kilarit ja sano et ei mun ukko ikinä mitään sellasta ja sitten et ei meillä ennen sua mitään ongelmia ollukkaan.

WHAT?

Justhan tää tuolla alussa valitti et sen miehellä ois ollu aiemminkin taipumusta tollaiseen... joo eli ei tainnu todella olla muu syy tuppautua meidän kaveruuteen kun joku sairaan outo mustasukkaisuus :D:D:DD:D

Ihan siinä sai naureskella, et wait........ kuinka skitsoja muijia maapallo taas päällään kantaa? mutta hei älä, onhan tää nähty ennenkin! luulis hävettävän.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..joo..eiku tota. Juu. Tai ei.

Vierailija
2/6 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiks tää tällänen ole kenenkään muun mielestä naurettavaa?

Vai uskaltaako joku tunnustautua, että on moinen molopää... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaa ihan tosielämältä, ole tyytyväinen ettet sentään ruvennut sen tyypin kanssa mihinkään. Koeta kestää ja tsemppiä. :P

Vierailija
4/6 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitukka selkä koskaan ei edes nähnyt:! vaivaa aina kuin miehen ruokalassa ei hajuakaan autovaihtoon:)

Vierailija
5/6 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö, vitosen vastaus on nyt puuta heinää vettä petäjää?

ja miksi tosi elämän pitää olla tuollaista... :D en tajua..

Vierailija
6/6 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi