Mitä mieltä olette nimestä Alina?
Kommentit (46)
Tykkään tosi paljon, oon miettinyt omallekin lapselle.
Mun nimi on Alina se on suht koht helppo lausua. Sit mul on kaks muuta nimeä jotka on mun suvusta:) En tiiä ku yhen Alina nimisen joka asuu 40 km mun asuinpaikasta. Joten on ihan kiva, että ei oo luokalla monta saman nimistä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 16:23"]
venäläinen nimi
Alina ei ole venäläinen nimi.
En osaa sanoa onko vai ei, mutta mulla tulee vahvat venäjävibat aina tosta nimestä. Kaunis, mutta en antaisi omalle tyttärelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 16:23"]
venäläinen nimiAlina ei ole venäläinen nimi.
En osaa sanoa onko vai ei, mutta mulla tulee vahvat venäjävibat aina tosta nimestä. Kaunis, mutta en antaisi omalle tyttärelle
Venäläinen nimi on Алина ja se kääntyy Alinaksi. Hyvin monet nimet esiintyvät useissa kielissä.
Alina on kansainvälinen nimi.
(Itse nimestä en pidä.)
En tykkää, tulee mieleen venäläinen nainen, esim.joku Alina Kulokova yms.
Käytän nyt mun inhokkitermiä, mutta mun mielestä toi nimi on aika wt. Johtuu tosin siitä että tiedän muutaman Alinan jotka sellaisia sattuvat olemaan.
Nimi itsessään on kyllä nätti, mutta mulla valitettavasti on tosi negatiivisia mielleyhtymiä siitä. Mutta onneksi mun mielleyhtymillä ei oo minkäänlaista merkitystä esim. sen kannalta että joku palstalainen haluaa nimetä lapsensa Alinaksi mutta kun mielipiteitä kysyttiin niin kerroin siksi.
Harrastan akrobatiaa ja olen ihmistyyppiä, jolle lihakset kasvavat todella helposti. Nuo karlssonin lihakset ei kyllä ole ilman lisäaineita saavutettu. Tunnistan hyvin dopinlihakset salillakin.
Tiedän itse pari Alinaa ja yhden Aliinan. Molemmat mielestäni ihan kivoja nimiä.
Aliina ehkä istuu paremmin omaan suuhun, ja noita Alinoitakin tupataan (muiden osalta) kutsumaan Aliinoiksi.
Mulle tulee myös mielleyhtymä venäläisestä naisesta. Varmaankin siksi, että kaikki tapaamani Alinat ovat venäläistaustaisia.
Alina west ainakin on hot ja ottaa muuten tosi isoja mustia parruja ykköseen ja kakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän itse pari Alinaa ja yhden Aliinan. Molemmat mielestäni ihan kivoja nimiä.
Aliina ehkä istuu paremmin omaan suuhun, ja noita Alinoitakin tupataan (muiden osalta) kutsumaan Aliinoiksi.
Kuulostaa Savolta tai Karjalalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa Savolta tai Karjalalta.
Tai Oululta.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää, tulee mieleen venäläinen nainen, esim.joku Alina Kulokova yms.
Just sen takia nimestä tykkään! Kaunis, slaavilais-eksootiikkaa säteilevä nimi.
Tykkään. Minulla vain on tosi monta sennimistä tuttua, joten en antaisi omalle lapselleni.
Muistan kun lapsuuden maisemissa oli Alina Ollila niminen rouva.
Mielestäni kaunis etunimi.
Tulee mieleen alinna eli alhaisin, en antaisi omalle tytöllenni...