APUA hammaslääkäri ahdistaa
Ylihuomenna joudun hammaslääkäriin!! Kävin viimeksi siellä 10 vuotta sitten. Silloin olin 14 vuotias ja minulla oli oikomishoito meneillään. Useista lupailuista huolimatta hammaslääkäri ei poistanut hammasrautojani (ns. telaketjut). Lopulta kyllästyneenä "ensi kerralla otetaan pois" - lupauksiin päätin repiä raudat suustani itse. Se kävi helposti.
Nyt pelkään kuollakseni keskiviikon hammaslääkärireissua. Pelkään , että joudun hankaluuksiin teinivuosieni aikaisten toimieni takia. Hammaslääkärille menen nyt vain poistattamaan hammaskiveä. Oikomisen suhteen en aio enää tehdä tulevaisuudessa mitään, hymyni on suora.
Olen suorastaan lamaantunut kauhusta ja ahdistuksesta. En voi miettiä mitään muuta kuin tulevia seuraksia...niitä kauhisteluja ja toruja. Pitäisikö perua koko aika??
:(
Kommentit (9)
No parempi mennä myöhään kuin ei milloinkaan! Eli et mee perumaan. Mäkin oon syksyllä menos hml:lle, viime kerrasta aikaa 3 vuotta... ja muakin hirvittää. No omapahan on mokani, kun oon "unohtanu" varata ajan. Tosin mulla ei hampais hammaskiveä kummempaa toivottavasti oo...
Eniten pelkään sitä , mitä hammaslääkäri tulee sanomaan siitä, että menin itse poistamaan itseltäni hammasraudat! Pelkään, että hammaslääkäri kauhistuu kun aukaisen suuni ja hän näkee että raudat puuttuvat sieltä. En niinkään sitä löytyykö reikiä tai muuta.... :(
-ap
Päivän naurut! Ihanko luulet, että lääkäri on kuvitellut sun pitäneen 14 vuotta rautoja suussaan??? Ei tsiisus, ei kukaan voi olla noin daiju!!! :D
Pelkään sitä, että he kauhistelevat sitä että revin raudat itse. ei niin tehdä. Ei kukaan niin tee. Paitsi minä
-ap
Arvaa mitä. Sä et ole sen hammaslääkärin elämän sisältö. Se ehkä toteaa että päätit sitten lopettaa hoidon omatoimisesti, mutta se siitä. Se pääsee asiasta yli, toivottavasti sinäkin.
Ihan ystävyydellä :)
UP