Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko voimakas vaisto koskaan pettänyt teitä?

Vierailija
06.09.2013 |

Minulla on alkanut tulla outoja viboja miehestä jonka kanssa oli pari kk tosi ihanaa ja uskomatonta. On ihan konkreettisiakin asioita, outo puhelu jossa mies murahti puhelimeen, sanoi " kotona" ja "ei tänään", eikä muuta. Katsoin myöhemmin numeroa, oli " Pekka työ", vaikka työkänny erikseen eikä vastaile työpuheluihin vapaa-aikana. Ennen puhelin lojui jossain pöydällä, nyt nukkuu puhelimen kanssa. Fb:ssa ei halunnut laittaa olevansa parisuhteessa, sanoi laittavansa jos mulle tärkeetä, mennyt pari viikkoa eikä ole laittanut. Vaihtoi salia kun sai "vanhalla opiskelijakortilla" halvan jäsenyyden. Kysyin että kuinka vanha se kortti on, mies kun ollut jo vuosia töissä, nykyisessä paikassakin 2v., mies ei vastannut mitään vaan vaihtoi puheenaihetta. Näin myös pinon laskuja uudesta harrastuksesta josta ei ole maininnut mitään vaikka nähdään pari kertaa viikossa.

Oudot vibat edellisessä suhteessa paljastuivat pettäväksi mieheksi. Mulla on ihan hemmetin paha olla. En tiedä olenko vainoharhainen hullu vai onko vaistoni oikeassa. Mies kieltää muut suhteet. Katson netistä sen harrastuksen aikataulut ja ehdotan tapaamista samaan aikaan. On pari kertaa käynyt niin että kun olen ehdottanut tapaamista on mies juuri ollut menossa ehdottomasti salille juuri siihen aikaan vaikka aiemmin olisi ehdottanut yhdessä menemistä tms. On myös epämääräisiä juttuja että ollaan alustavasti sovittu jotain, mies itse ehdottanut mutta onkin sitten yllättäen menossa " korjaamaan autoa" yms. Eipä siinä mitään jos oltaisiin sovittu että vaan tapaillaan, mutta ollaan sovittu seurustelusta. Ex tapaili vielä seurusteluvaiheessa muita, joka selvisi sitten myöhemmin. Siksi olen tosi vainoharhainen koska tuntuu ihan samalta. 

Onko kenelläkään käynyt niin että vahvat vaistot ovatkin olleet omaa pöllöyttä? Vai ovatko ne aina oikeassa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 20:26"]

18 lisää.

Luettuani toisen viestisi, tulin siihen tulokseen, että mies taitaa olla aika tunnekylmä tyyppi. Joko ihan yleisesti ottaen, tai sitten hän suhtautuu vain sinuun tosi kylmästi. Ei seksin ja läheisyyden tarve tarkoita yhtään mitään, muuta kuin sen, että olet henkilö, jolta sitä saa. Muutenhan hän kohtelee sinua tosi tympeästi. Hankkiutuisin eroon mahdollisimman pian.

[/quote]

Joo siis olin miehen luona kun tuo lyhytsanainen puhelu tuli miehelle. Outoa kun ei vastannut nimellään tai mitään kuten tavallisesti. Mulle tuli mieleen joku nettihoito tai vastaava. Tai peräti maksullinen nainen. Ex sai tollasia puheluja ja viestejä joltain chattihoidoilta joskus. Lyhyitä tyyliin "tänään?" "21.00?" "ok".

Tarkemmin ajatellen ihan loogiselta vaikuttaa että olis tollanen juttu, koska silloin mies ei valehtele jos sanoo ettei ole ketään muuta tai ei ole ihastunut kehenkään muuhun. Ja olen tavannut kavereitaan, isänsä ym. joten tuskin näille montaa naista esitellyt. Ja aiemmin miehellä oli kolme käytössä olevaa puhelinta, työ, siviili ja harrastuskavereita (???) varten. Nyt kun tiedän paremmin että ne harrastuskaverit on ihan kavereita muussakin elämässä niin olen ihan varma että se yksi puhelin oli joku seksipuhelin. Mies selitti että varapuhelin ja on myymässä kaverille sitä ym outoa. Niissä oli nimittäin liittymät kaikissa.

Miehen yöpöydän laatikossa oli kortsuja ja en ole ihan varma, mutta luulen että niistä oli hävinnyt yksi sitten viime näkemän. Pitää tarkistaa kun menen sinne seuraavan kerran. Jos menen.

Ja mitä tulee lainaukseen niin joo miehen oma perhekin luonnehtinut häntä kylmäksi miehen sanojen mukaan.

Ei taida olla muuta mahdollisuutta kuin heippa. Joko mies pettää tai sitten minä syytän turhaan ja olen vainoharhainen. Ei taida kummassakaan tapauksessa suhde onnistua.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi