Onko voimakas vaisto koskaan pettänyt teitä?
Minulla on alkanut tulla outoja viboja miehestä jonka kanssa oli pari kk tosi ihanaa ja uskomatonta. On ihan konkreettisiakin asioita, outo puhelu jossa mies murahti puhelimeen, sanoi " kotona" ja "ei tänään", eikä muuta. Katsoin myöhemmin numeroa, oli " Pekka työ", vaikka työkänny erikseen eikä vastaile työpuheluihin vapaa-aikana. Ennen puhelin lojui jossain pöydällä, nyt nukkuu puhelimen kanssa. Fb:ssa ei halunnut laittaa olevansa parisuhteessa, sanoi laittavansa jos mulle tärkeetä, mennyt pari viikkoa eikä ole laittanut. Vaihtoi salia kun sai "vanhalla opiskelijakortilla" halvan jäsenyyden. Kysyin että kuinka vanha se kortti on, mies kun ollut jo vuosia töissä, nykyisessä paikassakin 2v., mies ei vastannut mitään vaan vaihtoi puheenaihetta. Näin myös pinon laskuja uudesta harrastuksesta josta ei ole maininnut mitään vaikka nähdään pari kertaa viikossa.
Oudot vibat edellisessä suhteessa paljastuivat pettäväksi mieheksi. Mulla on ihan hemmetin paha olla. En tiedä olenko vainoharhainen hullu vai onko vaistoni oikeassa. Mies kieltää muut suhteet. Katson netistä sen harrastuksen aikataulut ja ehdotan tapaamista samaan aikaan. On pari kertaa käynyt niin että kun olen ehdottanut tapaamista on mies juuri ollut menossa ehdottomasti salille juuri siihen aikaan vaikka aiemmin olisi ehdottanut yhdessä menemistä tms. On myös epämääräisiä juttuja että ollaan alustavasti sovittu jotain, mies itse ehdottanut mutta onkin sitten yllättäen menossa " korjaamaan autoa" yms. Eipä siinä mitään jos oltaisiin sovittu että vaan tapaillaan, mutta ollaan sovittu seurustelusta. Ex tapaili vielä seurusteluvaiheessa muita, joka selvisi sitten myöhemmin. Siksi olen tosi vainoharhainen koska tuntuu ihan samalta.
Onko kenelläkään käynyt niin että vahvat vaistot ovatkin olleet omaa pöllöyttä? Vai ovatko ne aina oikeassa?
Kommentit (21)
Tuo, että ei halua laittaa facebookkiin, että seurustelette kertoo, että ei ole varma sinusta. Minä tulkitsisin tuon, että ei ole varma onko sinuun ihastunut riittävästi ja haluaa elää omaa elämäänsä.
Minua vaoimakas vaisto ei ole koskaan johtanut harhaan, en vaan ole aina kuunnellut sitä.
Eihän se nyt mitään vainoharhaa ole, jos toisen käyttäytyminen on epäjohdonmukaista.
Vaisto ei ole pettänyt, mutta minä tyhmyyttäni en ole aina luottanut vaistooni Kyseessä on ollut ihmissuhteet. Vaisto on sanonut, että toisella osapuolella ei ole puhtaat jauhot pussissa, kun hän vaikutti niin vilpittömältä. Kun totuus paljastui, olin tosi pettynyt itseeni, mutta arvelen, ettei sellaista enää tapahdu. Olen tullut varovaisemmaksi ja luotan vaistooni.
On pettänyt. Toisinaan osuu oikeaankin. Yleensä jos ihmisistä vaistoaa jotain kummaa, osuu oikeaan. Muissa asioissa harvemmin.
Ei ole pettänyt. Voimakas vaisto ilmoitti Nokian myynnistäkin.
Minun ex tyttöystäväni kerran viikossa huusi , että petän häntä.
Lopulta en jaksanut enää ja erosin hänestä. Vieläkin kuulen välillä
kuinka hän on kertonut jollekin minun pettäneen häntä.
(en pettänyt)
No ei munkaan mielestä tuossa mitään vaiston kanssa ole tekemistä. Nuo kuvailemasi asiat ovat tapahtuneet ihan in-real-life ja ovat epäilyttäviä. Itse en haluaisi omata mitään voimakasta vaistoa, mutta hiljaiseksi on vetänyt välillä. Esim. about parikymppisenä näin n. pari kuukautta jatkuvasti unia, että sain kaksoset. Aivan joka yö. Tulkitsin unen vain niin, että pelkään tulevani raskaaksi. Olin jo unohtanut koko asian, kunnes kolmevitosena tulin ihan toivotusti raskaaksi ja, kyllä, kaksoset.
Olen myös 3 krt yhtäkkiä ahdistunut käsittämättömän kovin täysin ilman syytä ja "aavistanut pahaa", vaikka tämä ei sovi luonteeseeni. Kahdella kerralla vuorokauden sisällä näistä ahdistuksista kuoli lähisukuun kuulunut ihminen, kolmannella kerralla taas hyvä ystäväni joutui pahaan autokolariin, josta kyllä selvisi. Jo pitkään olen tietoisesti työntänyt nämä etiäiset pois mielestäni. Lasten saannin jälkeen vielä enemmän. En koe, että ne tekevät hyvää minulle tai että niistä olisi kenellekään hyötyä.
Puhuin miehen kanssa epäilyistä. Ei sanonut niihin mitään kuin kielsi rauhallisesti olevan ketään muita tai salaavansa mitään. Ei halunnut puhua vaan sanoi haluavansa mennä nukkumaan ( oli juuri herännyt unilta ennenkuin soitin). Häiritsee myös ettei mies koskaan sano minulle helliä asioita kuten edelliset, sanoo kyllä että kanssani on hyvä olla ja kenenkään kanssa ei ole ollut tällaista. Mutta ei koskaan minusta mitään. Ei ihana, rakas, kulta, söpö ei mitään. Jos laitan viestin " hyvää yötä kulta" niin sieltä tulee takaisin vain neutraali " hyvää yötä" -viesti. Korkeintaan sanoo " niin säkin" jos sanoo ihanaksi tms. Onko tuo normaalia? Kyllä yleensä mieheni ovat näyttäneet tunteitaan ja sanoneetkin oma-alotteisesti tykkäävänsä yms. Yhdessä ollaan kiinni toisissamme eikä tarvita muuta viihdykettä. Mutta erossa ollessa miehellä ei kuulemma ole ikävä.
ap
Ehkä vähän off-topic...mutta kyllä, vaistoni on pettänyt:
En ollut ikinä tuntenut niin voimakasta sähköä ja vetovoimaa kuin viime kesänä ollessani yhden miehen kanssa lähekkäin. Tulkitsin miehen jokaisen kosketuksen ja sanan ilmeisesti väärin, kuten myös omat vaistoni...koska mies olikin HOMO!!! En toivu tästä ikinä.
Vaikka kuinka monta kertaa. Esim. joka kerta jo viikkoja tai kuukausiakin ennen lennolle lähtöä alan nähdä enneunia ja "vaistota", että lentokone tippuu ja kaikki matkustajat - minä mukaan lukien - kuolevat. Olen myös "sairastunut" kymmeniin eri syöpä-, verenkierto- ja tartuntatauteihin ja ollut aivan varma kuolevani. Molempia on kestänyt n. 15 vuotta, ja yhä olen hengissä. Ihmissuhteissa tunnen usein, että joku yrittää kusettaa ja yleensä olen siinäkin väärässä.
En siis juurikaan luota "vaistooni".
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 18:22"]
Puhuin miehen kanssa epäilyistä. Ei sanonut niihin mitään kuin kielsi rauhallisesti olevan ketään muita tai salaavansa mitään. Ei halunnut puhua vaan sanoi haluavansa mennä nukkumaan ( oli juuri herännyt unilta ennenkuin soitin). Häiritsee myös ettei mies koskaan sano minulle helliä asioita kuten edelliset, sanoo kyllä että kanssani on hyvä olla ja kenenkään kanssa ei ole ollut tällaista. Mutta ei koskaan minusta mitään. Ei ihana, rakas, kulta, söpö ei mitään. Jos laitan viestin " hyvää yötä kulta" niin sieltä tulee takaisin vain neutraali " hyvää yötä" -viesti. Korkeintaan sanoo " niin säkin" jos sanoo ihanaksi tms. Onko tuo normaalia? Kyllä yleensä mieheni ovat näyttäneet tunteitaan ja sanoneetkin oma-alotteisesti tykkäävänsä yms. Yhdessä ollaan kiinni toisissamme eikä tarvita muuta viihdykettä. Mutta erossa ollessa miehellä ei kuulemma ole ikävä.
ap
[/quote]
muuten, minulla on miesystävä, joka käyttää hellimänimiä yms. On sanonut rakastavansa minua. Minä en ole koskaa sanonut.... En vain pysty. en vain taivu sellaiseen... Ei kai se normaalia ole...
niin, minulla kyllä on erossa tosi ikävä. Varmaan enemmän ikävä kuin miehellä minua.
kokonaisuudesta kuitenkin totean, että miehellä ei taida olla voimakkaita tunteita sinua kohtaan. vaistosi voi kuitenkin olla väärässä. Oma menneisyytesi värittää sitä. Ei hän välttämättä petä.
Voimakas tunne jostain ihmisestä ei ole koskaan pettänyt. Monesti olen syystä tai toisesta jättänyt kuuntelematta, ja huonosti on käynyt.
Sellaiset harhat, että esim.mies luulee että olen pylsinyt kotonamme jonkun kanssa kun hän töissä, tai luulee että pidän puhelinta äänettömällä koska ei ikinä soi tai tule viestejä.. Jos joskus tullut viesti tai puhelu, niin alkaa heti ;"vastaa sille miehelles, "Ai sielä hoitos kyselee/kiittää". Niin on kyllä henkistä väkivaltaa, koska minun kohdallani ei ole ikinä ollut tarvetta moiseen epäilyyn, ja en tekisi moista, vaan häipysin ennemmin. Tuollainen vainoaminen on saanut monesti miettimään, että lähden, koska loukkaa miehen ajatukset musta.
Epämiellyttävät vibat ovat asioita, jotka mielestäni kannattaa ottaa tosissaan.
Minusta esim. tuo "kotona, ei tänään" tms. on erittäin outoa käytöstä. Ajattelisin tuosta, että oli joko toisen naisen kanssa tai mikä vielä pahempaa jossain aineissa tms, jolloin ei kyennyt juttelemaan.
Kyseessähän ei ole maailman viimeinen mies, joten sinuna ap laittaisin suhteen jäähylle.
18 lisää.
Luettuani toisen viestisi, tulin siihen tulokseen, että mies taitaa olla aika tunnekylmä tyyppi. Joko ihan yleisesti ottaen, tai sitten hän suhtautuu vain sinuun tosi kylmästi. Ei seksin ja läheisyyden tarve tarkoita yhtään mitään, muuta kuin sen, että olet henkilö, jolta sitä saa. Muutenhan hän kohtelee sinua tosi tympeästi. Hankkiutuisin eroon mahdollisimman pian.
Voimakas vaistoni kertoi aikoinaan tämän: näin silmissäni tumman naisen kun ajattelin miesystävääni. Lupasi tulla, mutta ei tullut eikä vastannut puhelimeen.
Kerran lähdin hänen lähiöönsä ja kas, ukko käveli sen naisen kanssa kohti baaria!
Voimakas vaistoni kertoi aikoinaan tämän: näin silmissäni tumman naisen kun ajattelin miesystävääni. Lupasi tulla, mutta ei tullut eikä vastannut puhelimeen.
Kerran lähdin hänen lähiöönsä ja kas, ukko käveli sen naisen kanssa kohti baaria!
Luota vaistoosi...