Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanja Karpela vanhan näköinen viisikymppiseksi

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tän kuvan aiemmin tänään ja iski paha ikäahdistu. Olen reilu 40v enk ome pelännyt ikääntymistä ennenkuin tämän kuvan nähtyäni. Toivon ettei tää ole totta vaan vain täydellisen epäonnistunut kuva. Ei saa näyttää nainen tuolta 50 vuotiaana. Äitini on 70v ja huomattavasti, ainakin 15v nuoremman näköinen.

Vierailija
42/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas aiak hyvännäköinen viisikymppinen. Moni on jo paljon ruttuisempi tuossa iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin tän kuvan aiemmin tänään ja iski paha ikäahdistu. Olen reilu 40v enk ome pelännyt ikääntymistä ennenkuin tämän kuvan nähtyäni. Toivon ettei tää ole totta vaan vain täydellisen epäonnistunut kuva. Ei saa näyttää nainen tuolta 50 vuotiaana. Äitini on 70v ja huomattavasti, ainakin 15v nuoremman näköinen.

Itseltänikin kysytään aina alkossa paperit. En usko että Tanjalta kysytään. Miltä näytän 7 v päästä. Tuleeko tänä aikana se kuuluisa rupsahtaminen? Vielä menee täydestä kolmikymppisten joukossa ja jopa nuorempien mut entä pari v päästä. Apua. Elämä meni???

Vierailija
44/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta rumempaa viisikymppistä.

Vierailija
45/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te oikeasti jaksatte keskustella ja moittia toisten ulkonäköä? Ihan käyttää aikaa siihen? Voi LUOJA.

Vierailija
46/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanjahan vetää tupakkaa kuin korsteeni ja on polttanut koko ikänsä. Siksi iho näyttää pergamentiltä.

Vierailija
47/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että noin reilulla sopeutumisrahalla olisi varaa käydä vähän täytettä naamaan laittamassa ja botoxilla juonteita siloitella. Hiuksetkin pitäisi voida huippukampaajalla käydä stailaamassa, eikä ukon niitä kyniä koiran trimmerillä vessassa.

Vierailija
48/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis te oikeasti jaksatte keskustella ja moittia toisten ulkonäköä? Ihan käyttää aikaa siihen? Voi LUOJA.

No näyttäähän tää kovasti suakin kiinnostavan 😂

Vierailija
49/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanjahan on ihan tuon koiransa näköinen :D Valitettavasti hänestä tulee vain se mieleen, miten Aleksi Valavuori sitä silloin paukutti anneliin..

Vierailija
50/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karpela on aina näyttänyt ikäistään vanhemmalta, missiajoista asti. Ladylike-tyyli vanhentaa ketä tahansa.

Ai naisellinen tyyli vanhentaa? Eihän hänellä edes ole naisellista tyyliä. noi hiuksetkin on hyvin kynityt ja epänaiselliset

Vierailija
51/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoineen näköinen. Kuten Saulikin.

Vierailija
52/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä ei nosteta esille, että Tanjalla on ollut vakavia terveysongelmia? Totta kai mikä tahansa vakava terveysongelma vaikuttaa ihmisen ulkonäköön!!

Vierailija
53/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykkii kun katsoo millainen tämä ämmä on ollut joskus https://editorial01.shutterstock.com/wm-preview-1500/415209a/15516cc0/f…

Vierailija
54/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sykkii kun katsoo millainen tämä ämmä on ollut joskus https://editorial01.shutterstock.com/wm-preview-1500/415209a/15516cc0/f…

Omg!

Vierailija
55/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala ryppykasa, olen itse 50-vuotias ja PALJON nuoremman näköinen, minulla ei ole ryppyjä vielä ollenkaan. Olen hoitanut itseäni nuoruusvuosista lähtien ravinnolla, liikunnalla ja hyvillä kauneudenhoitotuotteilla, olen pysynyt normaalipainossa, en lihonut enkä laihtunut. Karpelan naama on todella kuluneen näköinen, ilmeisesti ei ole elänyt terveellistä elämää. Otsakin täynnä ryppyjä. Näyttää ihan 60-vuotiaalta.

Joo, karpela painoi 1350 kg kun se valittiin missiksi O.o

Vierailija
56/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsarypyt vanhentaa ketä vaan, ei pelkästään häntä. Yhtä ryppyisiä on jo päälle kolmekymppisissä. Pieni pyöreys kasvoissa voisi pukea myös Tanjaa.

Vierailija
57/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että noin reilulla sopeutumisrahalla olisi varaa käydä vähän täytettä naamaan laittamassa ja botoxilla juonteita siloitella. Hiuksetkin pitäisi voida huippukampaajalla käydä stailaamassa, eikä ukon niitä kyniä koiran trimmerillä vessassa.

Miksi naisen pitäisi hakea kehoonsa myrkkyjä ja vierasaineita?

Vierailija
58/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on kaunis, mutta luonnollista että ei näytä enää 25 vuotiaalta

Ei, vaan 65-vuotiaalta.

Vierailija
59/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee jotenkin sellainen tunne, että mitä toivoa kenelläkään on kuvitella pysyvänsä nuorekkaana, kun ne aikanaan kauneimmat missitkin vääjäämättä vanhenee. Pelkkää huijausta kaikkien kauneustuotteiden markkinointi.

Pysytte vain sisällä elämänne uv-säteiltä piilossa sekä juotte paljon vettä ja oliiviöljyä niin voitte sitten vanhoilla päivillä leuhkia nuorekkuudella vähän aikaa ennenkuin veivi lentää.

Vierailija
60/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala ryppykasa, olen itse 50-vuotias ja PALJON nuoremman näköinen, minulla ei ole ryppyjä vielä ollenkaan. Olen hoitanut itseäni nuoruusvuosista lähtien ravinnolla, liikunnalla ja hyvillä kauneudenhoitotuotteilla, olen pysynyt normaalipainossa, en lihonut enkä laihtunut. Karpelan naama on todella kuluneen näköinen, ilmeisesti ei ole elänyt terveellistä elämää. Otsakin täynnä ryppyjä. Näyttää ihan 60-vuotiaalta.

Älä pilkkaa 60-vuotiaita - itse olen sen ikäinen, eikä minulla myöskään ole ryppyjä lainkaan, koska välttelen aurinkoa, syön tervellisesti ja liikun paljon (ulkona käytän aina SPF 50 aurinkosuojaa.)

Paitsi tietysti silloin kun naurat  :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi