Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakoitko ja jos joskus olet kauan poltit ennen kuin lopetit

Vierailija
22.08.2020 |

Oletko nainen / mies? Polttaako mahdollinen puolisosi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olen ja tupakoin yläasteella kaksi viikkoa kunnes jäin kiinni :D

Nykyään tulee poltettua satunnaisesti alkoholia juodessa.

Vierailija
2/10 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä tuli aloitettua (typerys, mikä typerys). Kymmenisen vuotta poltin, ehkä noin 5-10 tupakkaa päivässä. Sitten päätin, ettei hommassa ole mitään järkeä ja lopetin. Päätös on pysynyt jo 22 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen poltin 15-vuotiaasta 30:ksi. Lopetimme yhdessä mieheni kanssa. Emme ole polttaneet 25 vuoteen.

Vierailija
4/10 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tupakoin. 40v se on jo ollut paheeni. T:Nainen

Vierailija
5/10 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kryptinen aloitus.

Vierailija
6/10 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olen ja poltin 11 vuotta, päivittäin askia meni. Lopetin reilu 4 vuotta sitten luettuani Stumppaa tähän-kirjan ja olen siitä asti ollut savuton. Eipä ole tehnyt enää yhtään mieli tupakkaa, vaikka olin paatunut tupakoitsija😁

Vierailija
7/10 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä hei

Itse kokeilin pari kertaa parikymppisenä mutta teininä en koskaan. En koskaan siis varsinaisesti poltellut. Varmasti yläasteella kiusaaminen aiheutti sen että pysyin tupakkipiirien ulkopuolella ja siten sen kriittisen kokeiluiän yli pääsin. Ikää nyt 40

Vierailija
8/10 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän vuotta, se on kohtuullisuuden raja nuorena

Vierailija
9/10 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin parin vuoden ajan kolmekymppisenä (!). Oli niin järkyttävä ahdistus-/masennuskierre että päättelin etten tule kuitenkaan elämään kauan joten koitetaanpa tuotakin. Jäin todella nopeasti koukkuun. Sain lopetettua kun aloin taas harrastaa liikuntaa masennuksen hellitettyä ja lenkin jälkeinen rööki tuntui juuri niin typerältä idealta kuin se onkin.

Vierailija
10/10 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin parikymppisenä noin 4v, sitten lopetin raskauden takia ja olen polttanut vain hyvin satunnaisesti viinilasillisen kera silloin kun lapset ovat hoidossa. Edellisestä kerrasta on nyt about 1,5v, tuskin oli viimeinen savukkeeni mutta tapaa en siitä enää koskaan ota.