Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et vastaa, jos numero on sinulle tuntematon?

Vierailija
06.09.2013 |

Minä jos se onkin joku ambulanssikuski, joka soittaa miehesi, äitisi tai lapsesi onnettomuuden takia ja soittaa ICE numeron perusteella?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on 99% varmuudella joku puhelinmyyjä.

Vierailija
2/36 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos ICE-hysteerikko iski jälleen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle voi jättää viestin tai lähettää tekstarin, jos en vastaa.

Vierailija
4/36 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sen ikäisiä lapsia, joiden kanssa en enää kulje käsi kädessä. Joten vastaan jokaiseen puheluun, kun lapseni eivät ole kotona.

Vierailija
5/36 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan kaikkiin puheluihin, ei siitä ole mitään haittaa. En pelkää ihmisiä enkä eri tilanteita.

Vierailija
6/36 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan kaikkiin puheluihin, jos minulla on aikaa. Jos olen kaupassa, en vastaa tuntemattomaan puheluun. Jos se on tärkeä, en halua puhua tärkeää puhelua kaupassa. Jos se ei ole tärkeä, soittaja joko jättää viestin tai antaa olla (puhelinmyyjä esim.). 

Vierailija
7/36 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 13:27"]

Minä vastaan kaikkiin puheluihin, ei siitä ole mitään haittaa. En pelkää ihmisiä enkä eri tilanteita.

[/quote]

Sitten voit avoimin mielin lähteä harjoittamaan luentun ymärrätämistäsi.

Vierailija
8/36 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja te jotka ette vastaa.. että välillä sieppaa lähettää teille paketteja (työn puolesta)  ja kun palvelu on keku21 tarkoittaa se sitä että Itella soittaa (tuntemattomasta numerosta) ja sopii toimitusajan teidän kanssa. Jos ette vastaa niin teille jätetään soittopyyntö postilaatikkoon ja kuitenkaan ette älyä sinne postiin soittaa vaan soitatte mulle ja valitatte että miksi mun paketti ei ole tullut.. Eli pliis. vastatakaa siihen puhelimeen vaikka siellä se lehtimyyjä olisikin..

Helpotti kun sai avautua :)

Vierailija
9/36 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meneekö logiikka sitten niin, että ambulanssikuski, poliisi tms. katsoo ensin loukkaantuneen / uhrin puhelimesta ICE-numeron ja soittaa sitten omalla virkapuhelimellaan. Minä olen aina kuvitellut, että sellainen puhelu soitetaan juuri uhrin puhelimesta siihen numeroon, joka on merkitty ICE:ksi. Lähiomaisilla ei liene toisiltaan salaisia ja / tai vieraita numeroita.

Vierailija
10/36 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 13:12"]

Minulle voi jättää viestin tai lähettää tekstarin, jos en vastaa.

[/quote]

Juuri näin.

Vierailija
11/36 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tosiaan, 99% varmuudella sieltä soittaa joku joka kaupustelee jotain. Laittaa tekstarin jos on oikeasti jotain asiaa.

Itse asiassa omassa tapauksessani taitaa olla peräti 100% niistä tuntemattomista numeroista joihin olen vastannut, kaupustelijoita...

Vierailija
12/36 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat nyt vaan hoituvat nopeammin ja kerralla jos siihen puhelimeen vastaa.

Tuolla vastaamattomuuspelleilyllä teette vaan asiat turhan vaikeiksi itsellenne.

Vierailija
13/36 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos numeroa ei löydy tiedustelusta, niin blokkilistalle menee että heilahtaa.

Vierailija
14/36 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 13:39"]

Siis meneekö logiikka sitten niin, että ambulanssikuski, poliisi tms. katsoo ensin loukkaantuneen / uhrin puhelimesta ICE-numeron ja soittaa sitten omalla virkapuhelimellaan. Minä olen aina kuvitellut, että sellainen puhelu soitetaan juuri uhrin puhelimesta siihen numeroon, joka on merkitty ICE:ksi. Lähiomaisilla ei liene toisiltaan salaisia ja / tai vieraita numeroita.

[/quote]

Poikani kohdalla soitto tuli poikani numerosta juurikin tästä syystä, että kaikki ei tosiaan vastaa tuntemattomista numeroista ja tämä myös yksi syy miksi tuota ICEä suosittelevat.

Vierailija
15/36 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 13:44"]

Asiat nyt vaan hoituvat nopeammin ja kerralla jos siihen puhelimeen vastaa.

Tuolla vastaamattomuuspelleilyllä teette vaan asiat turhan vaikeiksi itsellenne.

[/quote]

Helpommalla pääsee, kun vastaa esim. puhelinmyyjälle ja pyyttää, että poistakaa minut listoilta.

Vierailija
16/36 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette varmaan avaa oveakaan jos joku soittaa kelloa....lol!

Juuri teidän ovellenne on päätynyt tietty joku sarjamurhaaja tms.

Vierailija
17/36 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ICEjä eikä tule.

Katson ensin Fonectasta kuka soitti ja jos ei anna nimeä, niin en vastaa. Jos antaa niin soitan takaisin.

Vierailija
18/36 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on ongelma? Puhelimeen saa sovelluksen, joka hakee ja näyttää numeron tiedot saman tien. Jos numero näyttää kuuluvan puhelinmyyjälle, en vastaa. Eipä ole tarvinnut myyjien kanssa jutella sen jälkeen, kun asensin sovelluksen (CallerInfo Androidille).

Vierailija
19/36 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla ei ole ICEjä eikä tule."

Erikoinen periaate. Et siis halua että esimerkiksi ambulanssihenkilökunta ilmoittaa läheisillesi sinulle mahdollisesti tapahtuneesta onnettomuudesta mahdollisimman pian? No, kukin tyylillään.

Vierailija
20/36 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 13:11"]

Se on 99% varmuudella joku puhelinmyyjä.

[/quote]

Sillä 1%:lla voi olla sitäkin tärkeempää asiaa.

Ja mitä haittaa siitä on jos puhelinmyyjä soittaa, voi sanoa, että kiitos ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan