Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö elämään erakon kanssa?

Vierailija
23.07.2013 |

Ihmisen, joka haluaa aina olla kotona, ei matkustella, ei harrastaa, ei kutsua ihmisiiä kotiin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti, olenhan sellainen itsekin, eikä mulla varaa mihinkään matkailuun kyllä olisikaan.

Vierailija
2/11 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ooö tommonen, enkä välttis kaltaiseni kanssa haluais elää. Mieheni on sosiaalisempi ja tykkää käydä, näkeepä lapsetkin maailmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 15:45"]

No tietysti, olenhan sellainen itsekin, eikä mulla varaa mihinkään matkailuun kyllä olisikaan.

[/quote]

Tarkoitan myös ihmistä, jota e kiinnosta esim käydä kaupungilla, harrastaa liikuntaa, vaan tykkää nyhjöttää kotona.

Vierailija
4/11 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 16:07"]

[/quote]

Tarkoitan myös ihmistä, jota e kiinnosta esim käydä kaupungilla, harrastaa liikuntaa, vaan tykkää nyhjöttää kotona.

[/quote] No mä en masennukseni vuoksi jaksakaan, eikä maalla mitään aktiviteetteja olekaan. Ja mitäpä siellä kaupungilla ilman rahaa tekiskään.

Vierailija
5/11 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kotona kyllä osataan olla muutekin kuin että siellä vain "nyhjötetään". Jos on kaunis ja kiva koti, miksei siellä sitten saisi olla?

Vierailija
6/11 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Nyhjöttää kotona? Kotihan on maailman paras paikka, on varmasti ikävää jos koti on paikka, jossa on tylsää olla ja on kuin rangaistus jos siellä aikaansa viettää. Mutta niinhän se monille tänä päivänä taitaa olla, paikka jossa käydään pakon edessä nukkumassa ja pesemässä pyykit. Minä ainakin viihdyn paremmin kotona kuin missään muualla.

Vierailija
7/11 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein helposti, sillä elän sellaisen kanssa jo nyt. Ja olen itse ihan samanlainen =)

Vierailija
8/11 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja elänkin. Minä asun omassa kodissani ja erakkomiesystäväni omassaan. Joskus kun hän on sosiaalinen, niin kyläilen hänen luonaan. Molemmat ovat tyytyväisiä.

Vierailija
9/11 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä:) Me ollaan molemmat luonteeltamme erakkoja, vaikka joutuu välillä matkustelemaan.

Vierailija
10/11 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 16:24"]

[/quote]

[/quote]

Nyhjöttää kotona? Kotihan on maailman paras paikka, on varmasti ikävää jos koti on paikka, jossa on tylsää olla ja on kuin rangaistus jos siellä aikaansa viettää. Mutta niinhän se monille tänä päivänä taitaa olla, paikka jossa käydään pakon edessä nukkumassa ja pesemässä pyykit. Minä ainakin viihdyn paremmin kotona kuin missään muualla.

[/quote]

Tässä varmaan tarkoitetaan erakolla sellaista peräkammari-tyyppiä, joka lähinnä lukee, näpräilee tietokoneella ja kaikkea muuta epäsosiaalista ja -fyysistä?

Minä jaksaisin elää sellaisen erakon kanssa, joka ei kauheasti pidä ihmisten seurasta, mutta urheilee, puuhailee, hoitaa päivittäisiä asioita(esim kauppa), pystyy kahden kesken hyvin kommunikoimaan ja jonka kanssa voi tyyiin pari kertaa kesälomalla matkustella.

Vierailija
11/11 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta tuollainen kumppani olisi ihanne! Siksi minulla on mies, joka ei halua kuljeskella kaupungilla joutavanpäväisesti, ei kutsu kavereita remuamaan ja häiritsemään ja haluaa olla kotona, jos ei ole töissä. Harmikseen on töissä noin 80 tuntia viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme